Buna!Eu sunt Emma.Am parul blond, ochii caprui, 18 ani si m-am mutat azi la New York.Maine merg la liceu.Ma intreb cum sunt elevii de acolo.Nu imi vine sa cred ca spun asta dar...abea astept sa merg la scoala.Am ajuns si la noua noastra casa.O casa cu etaj,luxoasa,alba cu piscina.Intru in camera mea de la etaj.E mare,cu perdele albe,cu pereti mov deschis,un pat inalt si mare etc.Deschid dulapul si imi asez hainele care,abea incapeau in valiza mica si stramta.Apoi ma trantesc in pat si ma culc dupa o zi aglomerata.
Dimineata
-Pa mama!Merg la scoala.
-Pa Emma!
Ajung in fata liceului.Un liceu mare,chiar foarte mare.Intru inauntru unde,holurile erau ,,bombardate" de adolescenti.Apoi vad o profesoara.
-Ma scuzati...sunt noua eleva,Emma Ross.Dvs sunteti diriginta mea?
-Da.Vino,sa te conduc spre clasa ta.
Am urmarit-o pe diriga pana la o clasa.De acolo se auzeau tipete.Dar cand intram eu cu diriga in clasa toti fug in banci si zic:
-Buna dimineata!
-Copii,ea este noua voastra colega.Numele ei este Emma Ross.Emma,aseazate in ultima banca!
-Bine.
Ma asez in banca si imi pun jos ghiozdanul.Dupa ore vine o fata la mine.
-Buna!
-Buna!Eu sunt Emma.
-Mda stiu...Eu sunt Roxi.Ai vazut liceul?
-Inca nu am reusit.
-Ai vrea sa ti-l arat?
-Bineinteles!
Am facut turul liceului cu Roxi vorbind despre tot felul de chestii.
-Ai prieten? ma intreaba Roxi curioasa.
-Mnu.Tu?
-Da.Adica nu.Adica...e complicat.Hai sa schimbam subiectul!
-Ok... O_o Despre ce sa vorbim?
-Stiu!Hai sa iti arat sala de spectacole! (Tragandu-ma de mana)
-Ok!
Roxi ma dus intr-o sala mare unde erau si 3 fete pe scena.
-Mai bine hai sa plecam!zice Roxi.
-Tu glumesti!? (Uitandu-ma in jur)Sala asta e minunata!De ce sa plecam?
-Pentru ca Monica si scorpiile ei sunt aici.
-Hmmm? O_O
Fata blonda de pe scena vine spre mine.
-Hmmm,deci tu esti fata noua!
-Da.Eu sunt Emma.Incantata!
-Eu nu.
-Ce?
-Nu imi vine sa cred ca a mai venit o fraera la liceu!
-Fraera?Pe cine faci tu fraera?
-Pe netoata din fata mea.
-Nu imi vine sa cred.
Ma reped sa sar spre ea dar Roxi ma tine.
-Nu te coborâ la nivelul ei!Hai sa mergem.
-Trebuia sa ma lasi sa ii smulg ciuful ala!
-O,ai dreptate.Si-apoi...ce mare branza?O bateai,ea ii spunea directoarei si te exmatricula nu? :)
-Hai nu mai fi sarcastica! :)
Incepusem sa ma inteleg cu Roxi ca doua surori.Abea am ajuns si mi-am facut o prinetena,dar si un dusman.Nu ma gandeam ca totul se va intampla asa repede.