Iubirea doare...

38 1 0
                                    

-Emma stai!
Eu eram deja in clasa.Mike vroia sa intre dar Monica vine la usa.
-Hmmm...ce vrei? Nu te-am mai vazut aici!
-Sunt nou.Numele meu e Mike.*dandu-si mana prin par*
-Ooo.Pai imi pare rau dar nu poti intra in clasa noastra.Dar poate ai vrea sa ne intanlim candva.Numele meu e Monica.
Monica ii scrie numarul ei de telefon pe mana.
Pov.Cristi
Ies din clasa si vad ca scorpia de Monica ii scrie numarul de telefon pe mana iubitului Emmei.Se pare ca micutii porumbei s-au certat.Intru in clasa Emmei prefacandu-ma ca merg sa o vad pe Roxi.
-Serios?El cum poate sa intre? *Striga Mike din cate am inteles ca il cheama*
-El e din gasca noastra ;) *ii zice Monica* din pacate*adauga soptind*
M-am abtinut sa nu o bat pe Monica...
-Hei, Roxi!
-Cristi!
Pov.Emma
Cristi si Roxi se saruta...iar! :"/
Pov.Mike
-Hai, te rog! Lasa-ma sa intru!*ii zic eu blondei*
Apoi ea vine spre mine si ma saruta.
-Mai fato esti nebuna? Ai gargauni in cap! :"/
Pov.Emma
Cum? Intai imi spune ca nu suntem impreuna si acum o saruta pe dusmana mea! Aveam ochii rosii de la plans asa ca am decis sa ies afara sa iau putin aer.
-Emma, stai! Eu nu...*zice Mike strigand dupa mine*
Eu incep sa fug din ce in ce mai tare si merg la un nuc.Acolo era singurul loc unde puteam sa stau linistita in timpul scolii.Era minunat.Cum mi-a putut face asta? Eram impreuna.Ne iubeam...
Pov.Mike
Ies in curtea scolii.Se sunase si aveam ora cu dirigu dar nu conta.O vad pe Emma stand sub un nuc si stergandu-si lacrimile.Merg catre ea dar ma vede si fuge in clasa ei.
-Stai! Emma! Nu fugi, te rog! Eu...eu...eu te iubesc mult!
Sper ca va place.Ce credeti ca se va intampla cu relatia Emmei si a lui Mike?

Viata unei adolescenteUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum