Era mai bine acasa

37 2 0
                                    

Ce s-a intamplat cu Roxi? Nu mai suntem la fel.E doar vina mea.Daca nu eram eu Max nu ar fi lasat-o pe Roxi, si Roxi nu ar fi cu Cristi care o schimba complet.
Eu ma uit la Roxi trista apoi ma uit cu o mare furie la Monica.
-Ce te uiti asa?N-ai mai vazut vedete?imi zice Monica(Mona pe scurt)
-Daca iti dau un pumn numai vedete verzi pe pereti vezi!
-Las-o in pace! *imi zice Max*
-Taci prostule!*zic eu apoi plec*
Ma enerveaza.Nu era asa la scoala mea.Acolo totul era normal.Fara pitipoance,fara baieti din astia,fara prietene care sa ma lase balta pentru un baiat.Mi-e dor de acele vremuri.Era mai bine acasa.New York,oras prost,baieti prosti,fete proaste!Am cea mai ghinionista viata.
Dupa ore ma indrept singura spre casa dand cu sutul in pietre.Eram cu Roxi si Cristi dar ma simteam singura pentru ca ei se tot pupau.
-Daca vreti sa v-a pupati toata ziua plecati alt undeva!Nu am chef sa va vad toata ziua asa.
-De ce?Esti geloasa pe Roxi ca e cu mine?
Eu ii dau un pumn lui Cristi si plec.Auzeam cum tipau amandoi la mine dar nu intelegeam ce ziceau.Ma gandeam doar la prietena mea de-acasa,Anne.Era singura care ma intelegea.
A doua zi la scoala
Ajunsa la scoala il vad pe Cristi cu ochiul vanat de la pumnul pe care i l-am dat.
-Lovesti destul de bine pentru o fata!
-Vai...ce compliment frumos.Acum dispari din fata mea!
-Si daca nu vreau?
-O sa iti machiez si celalalt ochi!
El se da din fata mea iar eu trec.
Pov.Cristi
Trebuie sa o cuceresc cumva pe Emma.E singura fata de care chiar imi place.Ador tupeul si forta ei.Nu imi place de Roxi dar sunt cu ea doar ca sa o umplu de nervi pe Emma.

Imi cer iar scz ca e scurt dar nu prea am timp.Ce credeti,Cristi va reusi sa o cucereasca pe Emma?Ce se va intampla cu relatia de prietenie dintre Emma si Roxi?Va pwp dulce .

Viata unei adolescenteUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum