☁ 𝐕𝐚𝐦𝐩𝐢𝐫 𝐯𝐞 𝐤𝐞𝐝𝐢𝐜𝐢𝐤 𝐏𝐫𝐞𝐧𝐬𝐢☁

420 36 48
                                    


Tw: Soft

Tw: vampir baji prens chifuyu au

Tw: Sanırım aşırı uzun bölüm
.
..
...
Prens Chifuyu " Efendim yemeğiniz hazır. " diyerek önünde eğilmiş olan baş yardımcılarından Kaio'ya bakıyordu. Chifuyu " tamam gidebilirsin. " diyerek Kaio'yu geçiştirdi. Kaio " Efendim, kraliçe artık yemek yemeniz gerektiğini söylüyor böyle geçiştirmeyin lütfen. " dedi ve Chifuyu'ya baktı. Chifuyu ise bitkin haldeydi.

Birkaç hafta önce babasını kaybetmişti. Krallıklarının kralı ölmüştü. Nasıl öldüğünü kimse bilmiyordu. Sadece öldüğü biliniyordu. Chifuyu ise bu durum karşısında yıkılmıştı. Günlerdir belki de haftalardır doğru dürüst yemek yemiyordu, uyumuyordu. Annesi, onun için endişelenmeye başlamıştı.

Chifuyu yatağında doğrulup " Tamam geliyorum. Çıkabilirsin. " dedi. Kaio ise önünde eğilip odadan çıktı ardından Chifuyu yatağından indi ve üstündekileri çıkardı. Gömleğini giyinip düğmelerini ilikledi. Peşinden pantolonunu giyindi kemerini bağladı ve pelerinini taktı. Saçlarını da düzenleyip odasından çıkmak için yürümeye başladı. O sırada odasının balkonundan gelen sesler dikkatini çekti. Balkona doğru ilerleyip sesin nereden geldiğine bakmak için dışarı çıktı. Balkonda simsiyah ve sarı gözlü bir kedi gördü. Uslu uslu oturmuş patisini yalıyordu. Chifuyu eğilip kedinin başını okşadı. "Merhaba kedicik." dedi ve hemen peşinden " Buraya nasıl geldin? " diye sordu cevap alabilecekmiş gibi. Kedi patisini yalamayı bırakıp Chifuyu'nun elini yalamaya başladı. Chifuyu ise gülümseyip kediyi ön bacaklarının altından tutup kaldırdı ardından " İçeri alalım seni havalar soğuk sonuçta. " dedi. Kucağında kedi ile içeri geçip kapıyı kapattı ve peşinden yere bırakıp onun boynunu okşadı. "Şimdi ben yemek yemeye gidiyorum uslu uslu otur olur mu? " dedi. Kediyse sanki onaylıyormuş gibi patisini kaldırıp salladı. Chifuyu ise kedinin başından öpüp ayağa kalktı. Odadan çıkıp yemek salonuna doğru yürümeye başladı bir yandan kedinin bir anda nerden geldiğini düşünüyordu.

Yemek salonuna vardığında içeri geçti annesi de oturmuş onu bekliyordu. " Sonunda geldin annecim endişelenmeye başlamıştım. " dedi ve kalkıp Chifuyu'ya sarıldı. Chifuyu da " İyiyim anne merak etme. " dedi. Annesi ise Chifuyu'yu bırakıp yerine geri döndü ve " Hadi otur annecim yemeğimizi yiyelim. " dedi. Chifuyu yerine oturdu ve bir süre masadaki yemekleri inceledi. Ardından " Afiyet olsun." deyip yemeye başladı. Uzun zamandır doğru dürüst bir şeyler yemediğinden iştahla yiyordu. Yemeğini bitirdiğinde bu ona biraz da olsa iyi gelmişti. Yerinden kalkıp yemek salonundan çıktı ve odasına geri döndü. İçeri geçtiğinde kedinin etrafı dağıtmış olmasını beklerken içerisi bıraktığı şekilde duruyordu, kedi onu dinlemişti. Bir süre etrafa bakındı ama kediyi göremedi en son pencerenin önünde otururken fark etti. Neden orda oturduğunu anlamasada yanına gitti. Eğildi ve " Neden burda bekliyorsun kedicik? " diye sorup başını okşadı. Kedi pencereyi gösterdiğinde pencereden baktı, bir karaltı gördü ve karaltı bir anda yok oldu. Chifuyu şaşırdı ama kedi hiç bir tepki vermedi, sakindi. Chifuyu ayağa kalkıp dışarı çıktı etrafa bakındı, o karaltının ne olduğunu anlamaya çalıştı. Neye benzediğini, nasıl göründüğünü, canlı mı cansız mı olduğunu...

Bir anda o karltı kucağında Chifuyu'nun bulduğu kedi ile önünde belirdi. Chifuyu ise şaşırıp donakaldı. Karşısında siyah uzun saçlı, açık kahverengi gözlü, açık tenli, sivri dişli, kendine göre uzun birisi duruyordu. Karşısındaki kedinin başını severken " Korkuttum mu? " diye sordu. Chifuyu ise hala şaşkın şaşkın bakmaya devam ediyordu. Bu sefer " İyi misin? " diye sordu siyah saçlı genç. Chifuyu sadece " İyiyim. " diyebildi. Siyah saçlı genç gülümseyip " Ben Baji Keisuke. " dedi. Chifuyu ise " Prens Matsunou Chifuyu. " diyerek kendini tanıttı. Şaşkınlığı yavaş yavaş diniyordu. Baji'ye " Neden burdasın? " diye sordu. Baji ise "Kedimi dolaştırıyordum, bahçeye girdi onu almaya geldim. " dedi. Chifuyu da " Nasıl girdin? Bahçeye kimsenin girmesine izin verilmiyor. " diyerek merakla baktı. Baji ise sırıtıp Chifuyu'nun suratına eğildi " Uçarak. " dedi. Chifuyu yine şaşırdı ve gözleri kocaman açıldı " Nasıl? " diye sordu. Baji " Ben vampirim. " diyip sırıtmaya, dişlerini belli etmeye devam etti. Chifuyu ise daha da şaşırıp öylece bakmaya devam etti. Baji Chifuyu'nun saçını okşayıp " Yine gelirim Prens Matsunou hazırlıklı olun. " dedi ve ortadan kayboldu. Chifuyu ise bir süre öyle bekledikten sonra kendine geldi. Kendi kendine düşünürken içeri geçti ve pelerinini çıkarıp astı ardından kendini yatağına bıraktı. ' Vampirler ne zamandan beri sokaklarda geziyor acaba? ' diye düşündü.

🐈‍⬛ʚ𝘉𝘈𝘑𝘐𝘍𝘜𝘠𝘜 𝘖𝘕𝘌 𝘚𝘏𝘖𝘛𝘚ɞ☉Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin