🍜𝐇𝐨𝐬𝐜𝐚𝐤𝐚𝐥 𝐊𝐞𝐢🍜 𝐩𝐭 𝟐

190 23 97
                                    

Tw: angst/soft

Tw: Animeden/Mangadan bağımsızdır.

Tw: uzun bölüm.

Önerilen şarkı: Another love/ Tom Odell

Keisuke

Sabah Peke'nin suratıma pati atması ile uyandım. Kafamın üstünden Peke'yi tutup çektim ve yatakta doğruldum.

Peke, Chifuyu'nun üvey annesinin "Alerjisi" olduğu için evden çıkarmak zorunda kaldığı kedisi. Oysaki babası ve üvey annesi beş yıl önce evlenmiş e o zaman da alerjisi yok muydu. Bas baya da yalandı. O şerefsiz karı Chifuyuma yapmadığını bırakmıyordu o kadar eminim ki buna. Yinede bana hiç bir şey söylemiyor.

Peke bir anda kollarımın arasından fırlayıp camın önüne gitti. Perdenin arkasına girip miyavlamaya başladı. Yerimden kalkıp yanına gittim perdeyi açıp "Ne oldu Peke" dedim. O sırada camımın önünde bizim çetenin formasını gördüm. Şaşırıp camı açtım ve dikkatlice formayı aldım. Formayı götürüp yatağımın üstüne bıraktım ardından da camı kapattım. Geri yatağıma dönüp formayı kaldırdım. Tam kaldırdığımda içinden bir kağıt düştü. Şaşkın şaşkın bakarken formayı yatağıma bıraktım ve notu aldım. Açtığımda ilkin inceledim. En altta 'Chifuyu' yazıyordu. Neden bana not yazmıştı ki bir kaç kat yukarımda oturuyor sonuçta hem telefonla da arayabilir. Umarım bir sorun yoktur... Derin bir nefes alıp notu okumaya başladım.

Sevgilim'e

Neden sana not yazıyorum, neden günlerdir okula gelmiyorum, neden sürekli telefonda hasta olduğumu söylerek seni geçiştiriyorum merak ediyorsun. Biliyorum. Ben istemesem de taşınıyoruz Baji-san. Günlerdir de taşınma işleri ile uğraşıyorduk. Ve hemen gitmemiz gerekiyor sizinle iletişim kuramayacağım.. Bu yüzden de sana not yazmak istedim. Bir gün de olsa sevgili olabilmek beni çok mutlu etti. Seninleyken çok mutluyum her şeyden daha fazla seviyorum seni Baji-san. Her ne kadar gitmek istemesem de üvey annemin isteği üzerine taşınıyoruz. Bunca zamandır haklıydın sana yalan söyledim.. Bana yapmadığını bırakmadı evlendiklerinden beri bana şiddet uyguluyor ve babam evde olmadığında sürekli beni eşya odasına kilitliyor. Gay oluşumdan tiksiniyor. O gün sen beni eve bıraktıktan sonra bana etmediği hakareti bırakmadan o odaya kilitledi. İki buçuk gün orada tuttuktan sınta babamın gelmesine yakın bir zamanda çıkardı. Bu yüzden o iki gün benden hiç bir haber alamamıştın. Sorasında da akşam yemeğinde 'Biz sen yokken bir karar verdik.' diye babama başka bir şehre taşınmak istediğini söyledi. Babam da dediğini kabul etti ve taşınma işlerine başladık. Sen bu notu gördüğünde büyük ihtimalle Tokyo'da olmayacağım bu yüzden benim için endişe etmene gerek yok. Çete formamı da sana verme sebebim artık çetede olamayacak olmam evet hiç birinize söylemeden siz izin vermeden çıkamam ama gittiğimiz için artık yanınıza gelmem zorlaşırdı ve beni hiç bir yere yollamayacakları da kesin. En iyisi bu.. Seninle de ayrılmamız gerekiyor. Artık hiç görüşemeyeceğiz ne de olsa.. Ama yinede seni hep seveceğim Kei. Daha binlerce şey anlatmak istiyorum sana ama çok zamanım yok eğer beni fark ederse her şey daha kötü olacak. Sadece sana hoşçakal demek istedim. Sana ve Toman'a ama özellikle de sana. Beni özleme olur mu Kei. Benim için üzülmeni istemiyorum. Seni çok seviyorum. Her şeyden çok seviyorum. Hoşçakal Kei..

-Chifuyu

Ne... Gitmiş olamazsın... İnanmıyorum sen odanda uyuyorsun şu an.. Bu bir şaka değil mi? Ama komik olmayanından..

Ben daha ne olduğunu fark edemeden evden çıkmış Chifuyu'nun yaşadığı dairenin kapısını çalıyordum. Ama açılmıyordu.. Bu gün okul olmadığı için geç kalkmıştım. Keşke erken kalksaydım belki geri çevirebilirdim onları. Kapının yanına çöküp nota bakarak ağlamaya başladım. Ben, koskoca Toman Birinci Bölük Komutanı sevgilisi gittiği için onun kapısının önünde çöküp ağlıyorum.

🐈‍⬛ʚ𝘉𝘈𝘑𝘐𝘍𝘜𝘠𝘜 𝘖𝘕𝘌 𝘚𝘏𝘖𝘛𝘚ɞ☉Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin