Tw: Angst/soft
Tw: Animeden/Mangadan bağımsızdır. Nefret söylemi ve rahatsız edici sözler barındırmaktadır.
Tw: süper ötesi uzun bölüm.
Önerilen şarkı: Revenge/ xxxtentacion
.
..
...
Chifuyu"Chifuyu, hadi gel yemek yiyoruz." diye odama doğru seslenen babam beş yıldır her şey normalmiş gibi davranıyor. Annem.. Annem öldükten sonra nasıl gidip başka bir kadınla evlenebilir ve kadının bana yaptıklarına göz yumabilir ki...
Mutfağa doğru "Ben yemeyeceğim baba." dememin belki bir belki iki dakika sonrasında o kadın odama geldi. Kapıyı dahi çalmadan odaya daldı. Bana dik dik bakıp gülümsüyordu. Peşinden de sesli bir şekilde "Chifuyucuğum hadi annecim bak günlerdir hiç bir şey yemiyorsun hastalanacaksın." dedi. Sen benim annem falan değilsin iğrenç kadın. Babamın seninle evlendiği güne lanet girsin. Ama elimden bir şey gelmiyor işte her ne dersem diyeyim korkuyorum senden.
Somurtup homurdanarak yerimden kalktım. Yanından geçerken kulağımı tutup "Eğer benim sözlerime karşı gelirsen ve ya kâle almazsan o serseri arkadaşlarını bir daha göremezsin."
Kulağımı çekişi canımı acıtıyordu her ne kadar alışsam da her seferinde bir ayrı ağrıyordu kulağım. Biliyorum belki dövüşebiliyor bilmem kaç kişinin içinden geçebiliyorum ama bu kadına karşı gelemiyorum.. Korkuyorum...
Mutfağa gittiğimizde suratına salak bir gülümseme yerleştirmişti bile. Benden de aynı performansı beklese de gülümsemek istemiyorum. Şu evde iğrenç varlığı bulunduğu sürece gülümseyemem.
Sessiz bir akşam yemeğinin ardından odama gidip yattım. Loş odada tavanı izlerken yarın Baji-san ile okul çıkışı peyoung yakisoba yiyip motorla gezişimizi düşündüm. Sanırım şu hayata katlanabilmemin tek sebebi Baji-san. Onu çok seviyorum... Her şeyden çok Seviyorum.. Annemden sonra en sevdiğim kişi o denebilir.
Baji-san ile geçireceğimiz güzel günü hayal ederken uyuya kalmıştım. Sabah o kadının başımda cırlaması nedeniyle uyanmıştım. Gözlerimi açacağım sırada yüzüme bolca su dökülmüştü. Suyun bir anda yüzüme çarpmasının verdiği o garip his ile hızla yatağımda doğrulup düzgünce nefes almaya çalıştım. Boğazıma kaçmıştı sanırım. Bir süre öksürdükten sonra kendime gelmiştim ama bu sefer de o iğrenç kadının tokatı yanağımı sızlatarak kıpırdamama bile engel olmuştu.
Bağırırcasına konuştu. "Sen hala yatıyor musun! Çabuk kalk ve hazırlan okuluna git. eğer okuldan kaçmaya falan kalkıştığını duyarsam seni eşya odasına kilitler baban gelene kadar da çıkarmam." yanağımı tutarak yatağımdan kalktım ve banyoya ilerledim. Kapıyı kapatıp yüzümü kuruladım. Bir süre bekledikten sonra gözümden yaş gelmişti nedensizce.. O iğrenç kadın yaptığı her tehditi bir şekilde gerçekleştiriyordu. Ve geldiğinden beri belki de babam her bir kaç gün eve gelemediğinde beni o odaya kilitleyip yalvarana kadar da çıkarmıyordu. Bir daha oraya girmek istemiyorum. Her beni oraya kilitlediğinde Tomandaki toplantılara gidemiyor ve telefonumu kullanamıyordum bu yüzden sürekli bir bahane uydurmam gerekiyordu.
Baji-san bir kaç kez bir sorun olup olmadığını sormuştu ama bir sorun olmadığını söylemiştim. Fakat hala bir sorun olduğunu düşünüyor ve sürekli 'Üvey annen ile alakalı bir sorunsa oraya gelip o kaltağın götünü tekmelerim.' diyordu.
Göz yaşlarımı silip elimi yüzümü yıkadım ve kendime gelmeye çalıştım. Ağladığım zaman daha da kızıyor ve sürekli 'Bebek misin sen ağlıyorsun annen sana erkeklerin ağlamayacağını öğretmedi mi?' diye bağırıp tokat atıyordu. Hala da aynı şeyi yapıyor.. Bu yüzden rahat rahat ağlayamıyorum bile.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
🐈⬛ʚ𝘉𝘈𝘑𝘐𝘍𝘜𝘠𝘜 𝘖𝘕𝘌 𝘚𝘏𝘖𝘛𝘚ɞ☉
FanficDevam etmeyeceğim. - Her bir bölüm farklı bir hikaye olarak yayımlayacağım. Bu yüzden hiç bir bölümün birbiriyle bağlantısı olmayacak iki üç part olan bölümleri bölüm sonunda veya bölüm başlığında belirtirim. Uyarılar bölümün başında yazmaktadır. [...