15.09.2013
M: Ella , trezirea ora 2 pm
E: Mai vreau sa dorm !!
M: Ella , te las sa mai dormi o ora , dar vreau sa fi acasa la 7 , unchiul tau are o cina importanta cu trupa , vreau sa fi si tu prezenta .
E:Nu promit nimic.
M:Ba da . Vei fi acolo ai inteles?! Mama ridica putin tonu , desi stie ca nu ma intimideaza.
E: Bine . Bine . Acum lasa-ma sa dorm.
Off , in sfarsit a iesit din camera. Auu ... ma doare capul. Aseara a fost cumplit . Nu prea imi amintesc bine. Eram cu toti , stiu ca am baut , si cam atat imi amintesc , am dansat si stiu ca m-am sarutat cu tipul ala , aaa... Robert parca . Mrg ....
★dupa o ora★
Ok, m-am trezit . Inca am durerea aia de cap, deci ma duc sa mananc ceva. Si sa ii cer o pastila mamei. Sau cred ca o sa ies sa mananc. Decii , cu ce sa ma imbrac ?! Daa , asta e . Imi iau blugii negri taiati in genuchi , cu talie joasa , un maiou gri deasupra buricului pe care scrie '"i'm in your dreams "' , conversi verzi neon si ochelari de aceeasi culoare. Cobor scarile si dau de mama.
M: Unde pleci ?
E: Ma duc sa mananc .
M: Sper ca esti acasa pana la 7.
E: O sa incerc. Dar stii , azi trebuia sa ramana Rox la noi . Sper ca nu ai uitat?!
M: Am uitat de asta . Nu-i nimic . Poate sa vina , dar vreau sa fiti imbracate dragut .
E: Da da , pa mama .
Am iesit repede pe usa si am plecat spre Rox . Probabil dormea inca , dar ai ei nu-s acasa deci o sa ii dau trezirea. Nu am de gand sa merg la nenorocita aia de cina. Si mai auzi, sa ma imbrac elegant. Ce dracu o fi in capul mamei . Inca crede ca o sa ma schimb. chicotesc incet.
Am ajuns in fata casei lui Rox. Se pare ca vaca a lasat usa deschisa. Am intrat si am urcat la ea. Dormea ca o scroafa inca imbracata in rochia ei roz bombon de aseara . Care se termina fix sub fund. A mea era neagra si putin mai lunga cu un centimetru , doi.
E: TTREZIIREAAAAAAA!!!!
R: AAAAAAAA!! Fa , esti nebuna .
E: La ultima verificare . Da.
R: Cum ai intrat ? Ce faci aici? Si au , ma doare capu.
E: 1 ai lasat usa deschisa , 2 am venit sa te iau sa mancam si sa ma asigur ca ma scapi de cina stupida cu trupa aia de diseara si , si pe mine ma doare.
R: Ce cina ?
E: Aaa ,, unchiu , are o cina cu trupa aia one ...
R: ONE DIRECTIONNNNN !!!!
E: DA , AIA . tip inapoi.
Am uita sa spun , ea adora trupa aia. Upss. Mai bine nu ii spuneam. Bine nu pot nega , sunt draguti, mai ales blondul ala , parca Niall il cheama.
R: O sa mergem la cina aia , ai inteles.
E: Ok...
★La masaa★
C: Ce doriti sa comandati ?
E: Eu vreau niste cartofi si snitele si o cola.
R: Si eu la fel.
E:Deci tu chiar vrei sa mergem la cina aia ?
R: Da si o sa ne distram , o sa fie amuzant , doar incerca.
E: Bine , bine.
Chelnerita aduce mancarea. Dupa ce mancam plecam la ea sa isi faca bagajele ca ramane mai mult la mine . Iei :3
★Ora 7:30★
R: Hai ma , am intarziat o jumatate de ora.
E: Asta e se mai intampla.
Am intrat in casa. Normal casa era plina , dar mai erau niste baieti. Mi-a atras atentia un baiat blond , cu niste ochii superbi albastri si care parea cel mai inalt. Avea pierce in buza la fel ca mine. Off , e superb .vstai ce zic eu aici * ma plesnesc mintal* eu nu ma pot indragosti , probabil e cu mult mai mare ca mine.
E: Buna , hei mama , scuze de intarziere.
R: Bunaa. Sarumana doamna Cowell!
M: Hei fetelor, sa vi prezint pe baieti. El e Zayn , Liam , Niall, Harry si Louis , iar ei sunt de la 5 Seconds of Summer , Ashton, Michel ,Luke si Calum.
L,Lo,Li,N,Z,A,H,M,C: BUNA FETELOR !!
E, R: BUNA !
M: Duceti-va sa va schimbati...
Am urcat sus , si am ales sa port o fusta cu talie inalta care era destul de scurta , si un tricou albastru , si in picioare mi-am luat conversi albastri.
E: Cat de dragut e Luke !
R: Elle s-a indragostit .
E: Nuu! Cu ce te imbraci?
R: Pai imi iau o rochie care mi-a luat-o mama, nu prea e stilu meu .
Rox si-a luat o rochie neagra , mulata pe corp, putin deasupra genichilor , cu buzunare, iar in picioare niste balerini.
✘Luke pov✘
Am vazut-o cand a intrat pe usa. Era diferita de toate fetele cu care am fost eu si pe care le cunos. Rasul ei e radint, ochii ei au acea sclipire cafe ma facut sa ma indragostesc imediat de ea. Oh , ce ma fac ! E scunda , dar imi place la nebunie cum arata . Cand a intrat pe usa cu zambetul ei , si parul ei saten cu varfurile vopsite in degrade , si faptuo ca avea maioul acela scurt ia lasat la vedere niste tatuaje , si piercengul din buza. Cand mama ei ne-a rugat sa o ajutam nu stiam ca o sa ma indragostesc de ea.
Fetele au coborat acum jos iara , ce sa ii spun ?!
L: Ella , ce muzica asculti?
E: Rap , dar de obicei ascult hip hop pt ca eu fac street dance soo..
H: Foarte tare , poate ai putea sa ne inveti si pe noi.
Fetele stateau inca in piciore si eu normal ca sunt un prost.
L: Luati si voi un loc , nu stati in picioare.
N: Da , exact . Veniti aici .
De ce ? De ce ? De ce ? De ce langa ei . I-am aruncat o privire furiosa lui Niall , el a observat , ea nu , huh.
★peste o ora★
M: Copii , eu si Simon tre sa ajungem urgent la firma ,o sa venim tarziu ,
deci baieti daca vrei sa ramaneti aici puteti sa ramaneti in camerele de oaspeti.
E: Pa mama ! of , are o voce superba .
Am mai stat la masa si dupa plecarea lor Ella s-a ridicat si a plecat afara pe terasa , si nu m-am putut abtine sa nu merg dupa ea. Inafara faptului ca fuma , inca arata superb , nu am putut sa nu observ si azi si acum semnele de pe maini si abdomen :(. De ce se distruge ?
L: Hei ce faci?
E: Bine tu ?
L : Bine ... Am vazut ca ai iesit si vroiam sa vad ce faci
E: A , pai am vrut sa fumez o tigare.
L: Esti foarte draguta si simpatica.
E: Mercii . Si tu , si ai niste ochii superbi .
L: mercii * o doamne tocmai a zis asta * subconstientul meu vorbeste.
L: Pot sa te intreb ceva?
E: Da .
L: Tu ai 14 ani, nu ?
E: Da .
L: Am observat pe corpul tau niste semne si vroiam sa te intreb ce s-a intamplat .
Cate de prost sunt , s-a intristat imediat cand am adus in discutie asta.
L: Doar daca vrei sa imi spui.
E: Da , nu e nicio problema , nu imi e rusine sau ceva , dar m-am intristat pt ca imi aduc aminte de tata. E vina lui ca am astea pe corp.
L: Cum asa ? fac si eu pe prostu , stiu de ce le are , o cunosc prea bine , stiu totul de la mama ei , dar vreau sa o aud pe ea spunand.
E: Pai parinti mei au divortat iar eu am venit aici la unchiul meu , si eram mica cand s-a intamplat asta daia am fost demoralizata , am fost in depresi . Dupa ma taiam , asa m-am apucat de fumat si de baut , mai ales ca intrasem in anturaju asta in care sunt acum.
L: Oo
E: Si dupa am construit incet incet un zid , mi-am propus sa nu mai sufar , sti tu ' No feelings , no pain' deci mdea
L: Imi pare rau sa aud asta . Imi pare rau ca ai trecut prin asa ceva .
E: Nu trebuie , nu ai gresit cu nimic . Asta m-a facut mai puternica . 5 Ani de chin , da acum sunt mai puternica .
L: Sa sti ca daca vrei sa vorbesti cu cineva sau sa te rupi de tot ce ei aici poti doar sa ma suni.
E: Sigur , sa imi dai numaru tau .
Stateam cu ea pe bancuta de pe terasa , am observat ca ii e cam frig . E septembrie totusi , si e seara . M-am apropiat de ea , si am luat-o in brate . Atunci am auzit-o ca a zis :
E: Mercii. Mercii si pt ca ma incalzesti. Si-a lasat capul pe pieptul meu si am mai vorbit.
CITEȘTI
Mi-ai schimbat viata♥ [ 1D and 5SOS ff ]
Teen FictionEa ⇨Fata trista , care aluat-o pe un drum gresit Ei⇨ doua trupe celebre care decid sa o salveze din a se mai distruge singura. Ea , ei si cea mai buna prietena a ei sunt mereu impreuna , iar ea , cat si prietena ei se schimba radical , intru-n mod b...