6.

77 7 4
                                    

★in masina★

N: Ella vrei sa imi spui de ce chiulesti la ultimele 2 ore din prima ta zi la liceul asta?ma intrebat Niall cu o urma de tristeti dar in aceelas timp cu un ton autoritar.
Am tacut si am dat muzica mai tare. In masina rasuna melodia No Control. Ador melodia asta plus ca mi-a venit o idee.
E: Sunteti acasa diseara?
N: Oo , acum vorbesti?! Da , suntem acasa.
E: Fuck. Oricum o sa dau o petrecere , daca vreti sa stati ,stati daca nu ,nu stati.
N: Ok...
★Acasa★
E: Mercii ca mai adus.
N: Pentru putin piticot.
E:Niall!!l-am avertizat pe un ton suparat. El doar a ras si ma lut pe sus , punandu-ma pe umarul lui.
Cand am intrat pe usa de la casa toti radeau pe canapea , pana m-au vazut pe mine.
Li: Ce faci acasa Ella ? Esti ok ? Te simti bine?
H: Esti ok piticot?
E: Nu , nus ok ! Nu e problema nimanui ce am eu, si nu mai imi spune piticot.am tipat in timp ce urcam spre camera mea.
M-am schimbat intr-o pereche de pantaloni scurti, mi-am pus o bustiera si mi-am luat un maiou cu Nirvana.
Aveam de gand sa ii arat lui Luke cum stau lucrurile pe aici.
🕛🕧🕐🕜🕑🕝🕒🕞🕓🕟🕔🕠🕕In sfarsit se facu ora 6, iar eu ma pregateam de petrecere. Nu am iesit din camera mea , daca ma intalneam cu baieti probabil as fi inceput sa plang. Dar ma bucur ca dupa ce mi-au batut in usa de 10 ori ,fiecare, au inteles ca nu vreau sa fiu deranjata si au zis sa vin la ei cand vreau sa vorbim. Dupa am adormit deci nu am mai vorbir cu ei. In seara asta o sa port ceva ..hmmm... sexy...rock .. o sa ii arat lui Luke ce pierde . Mi-am luat niste pantaloni scurti negri , taiati , un maieu alb care era atat de scurt in cat mi se vedea marginea sutienului , o geaca de piele cu tinte si niste botine cu toc de 15 cu tinte . Am coborat jos si...
E: Ce dracu faceti aici?!! Luati-va o camera. Si tu , cine te-a lasa in casa mea?
Mi(Mira): Eu am venit aici cu iubitul meu . Si poate nu vrem sa ne luam o camera!
E: BAIETIIIIIIII!!!!
1D: Da?
E:Curva asta nu are ce cauta in casa mea , si eu nu vreau sa o am pe cap. deci va rog dati-o voi afara.
Li: Ok.
L: Dar ce nu-ti convine Ella ? Ce-i cu comportamentu asta de diva?
E:Sti ceva Luke , ala care are o problema esti tu asa ca te rog frumos sa incetezi. 
Intre timp au aparut si Calum , Mike si Ash.
E: Acum ce mai zici Cal?
C: Mai dezamagit Luke..
L: Ohh .. El imi pare rau ... dar credeam ca .. noi.. nu avem vreo sansa ..
E : de acum nici nu o sa mai avem .
SCUZE CA AM POSTAT GREU . SI CA E SCURT CAPITOLU DAR AM AVUT EXAMENE SI NU AM AVUT TIMP . O SA MA REVANSEZ PROMIT ❤️

Mi-ai schimbat viata♥ [ 1D and 5SOS ff ]Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum