4.

162 6 0
                                    

★Acasa★
✘Ella pov ✘
Am ajuns acasa si m-am dus in camera mea pentru am lua niste haine ca sa ma schimb. Drumul de la spital a fost linistit , avand in vedere ca Luke m-a tinut in brate tot drumul. Nu inteleg de ce le pasa asa mult de viata mea , adica ei sunt niste vedete , iar eu sunt doar o piticanie cunoscuta pentru ca unchiul meu e cine e . Mi-am luat niste pantaloni de trening gri cu tur , un tricou negru simplu pe care l-am bagat in pantaloni , adicasi cu cap de panda si un hanorac pe care scria pe spate " i'm fabulos" . Am coborat linistita jos cu gandul ca baieti au plecat si a mai ramas doar Rox. Dar nu , era toata gasca , si se pare ca nu aveau de gand sa plece curand caci tocmai ce comandara 2 family pizza . Am puso. A venit si Miha ( Mihael) o fata care e foarte buna prietena cu mine si Rox.
Mama si unchiu sunt plecati pentru 2 saptamani in care eu voi sta cu cei 9 nebuni si Rox si spre fericirea mea si Miha. Nu am vrut sa stau insufragerie cu ei pentru ca stiu ca ma astepta o certa despre faptul ca imi neglijez sanatatea etc. Asa ca am ignorat cand ma chemau mi-am luat castie si telefonu si am iesit pe terasa. Imi place mult locul asta . Ma linisteste . Cum m-am pus pe banca , Sara , a sarit si s-a cuibarit la mine in brate si a adormit in timp ce o mangaiam. Am cam neglijato :(.
Dar dupa cum ma asteptam , singuratatea nu a tinut mult petru ca cei 11 fantastici isi fac aparitia.
Z: Sa sti ca nu o sa scapi pana nu vorbesti cu noi.
E: O , si ce o sa imi faceti ca sa vorbesc? spun bagandu-mi castile in urechi.
R: Hai Ella ! Nu mai fi incapatanata si vorbeste cu noi!
A: Trebuie sa ne spui de ce faci asta !
M: Vrem sa stim de ce iti faci rau.
N: Esti mica si firava , nu spun sa te opresti din fumat si baut , pentru ca sigur nu ai face-o. Dar fa-o mai putin . Si reduce cat mai mult.
Lo, Li, H, C: Si i-ati pastilele!!
Mi(Miha): Ella , haide spunene!!
E: Vreti sa stiti? Va doriti asa mult sa vorbim despre viata mea? Bine ! tip eu nervoasa evident. Pai cum sa incep , pana la varsta de 7 ani totul bine zi frumos , dar atunci au inceput certurile alor mei . La 8 ani am fost aproape violata iar dupa la 9 ani ai mei se certau din ce in ce mai rau . Dupa un timp au divortat si eu am ajuns aici. Am avut de mica probleme cu sanatatea . Am anxietate. Am fost anorexica . Am fost o depresiva. Ma taiam non-stop. Si fumatul era la ordinea zilei. Dupa am intrat in anturajul de aici cu Rox si Miha si am dat de gustul alcoolului. Si am ajuns ce sunt acum , un om fara sentimente. Care nu mai sufera pentru toti . Deci da , asta e viata mea. Tata nici nu vrea sa mai auda de mine e dezamagit ca sunt ce sunt . Ca mi-am facut tatuaje si pierceuri . Ok si cel doare asa . Nu renunta asa usor la mine daca tine la mine .
L: Ella , calmeaza-te . Gata . Noi suntem aici . O sa teajutam si o sa te ajutam sa renunti la asta . da imi spune asta pentru ca acum am inceput sa plang.
E: Toti spun asta !! Toti spun ca tin la mine . Toti spun ca obsa fie acolo , si dupa , toti ma lasa !!
Toti: Nu noi !!
H: Noi o sa fim mereu aici.
Li: Exact piticot , esti surioara noastra . Cel putin pentru uni . Alti te vad altfel. ce ?? ce vrea asta sa insemne .cum adica ma vad altfel, de ce se uita la Luke cand zice asta .
E: Adica ?
Lo: Eee, o sa intelegi tu . E de bine oricum.
♪Seara♪
Pai seara a fost amuzanta , am decis sa le dau o sansa baietilor. Par chiar de treaba . Sper ca ei nu o sa ma lasa. Sper totusi sa nu ma atasez prea tare de ei pentru ca in 3 saptamani o sa plece in turneu si mi-ar fi greu fara ei . Acum ne uitam la un film de groaza . Normal au insistat sa facem asta . Eu stateam langa Luke care ma tinea de mana pentru ca tipam la fiecare faza de groaza si eu si Rox , si Miha , si Perry si Sophi (viubita lui Liam) . Ele doua sunt asa de dragute . Doamne le ador. O doamne , tocmai am zis asta.
Deodata telefonu meu incepe sa sune.
∴Convorbire telefonica∴
- Da Anne!
-...
-Acum?
-...
- Ok , intr-o junatate de ora la port. Pup! pa!
∵Convorbire inchisa∵
E: Hei , vreti sa veniti si voi la porturi azi e ziua unei fete si chiar am uitat desi i-am luat cadou. Vrea sa mergem acolo . Veniti?
Z: Noi?
H: Ooo , adolescenti zilelor astea . O sa fie multe fete?
R: O sa fie si fete de varsta ta .
H: Eu ma bag.
Lo: Nu o sa zica nimic?
E: Poate veni si Elenor daca vrea, si nu au ce sa zica .
Lo: Nu poate , are treaba .
C,M: Ne bagam si noi.
A: Si asa putem avea grija de tine.
E: Pot avea si singura grija de mine . zic aruncandui o privire nervoasa dar el si restu incep sa rada .
Am urcat sus cu Rox si Miha sa ne schimbam . Eu mi-am luat niste pantaloni scurti de blugi , taiati, un maiou scurt deeasupra buricului si niste conversi verzi fosforescenti. Rox a imprumutat o rochie neagra de la mine si a ramas cu adidasi ei cu cap de panda. Iar lui Miha i-am dat niste pantaloni scurti negri si un tricou cu superman. Ea nu e asa excentrica ca noi. Dar e o persoana super le care o iubesc mult. Mi-am luat telefonu si am plecat . Baieti au ramas socati cand au vazut cat de "imbracata" eram.
L: Nu o sa iesi asa din casa!
E: Ma imbrac cum vreau eu. si astea fiin spune , am iesit pebusa. Am mers cu masinile baietilor.
✘Luke pov✘
Jur ca o sa ii arunc toate hainele care lasa prea mult la vedere. De cand am ajuns la petrecrea asta toti baieti se uita dupa ea . Nu imi place asta . Vreau sa fie a mea. Doar a mea. Nu vresu sa o mai atinga nimeni sau sa se mai uite la ea in felul cum ma uit eu. Adica login ca o vreaubasa , dar doar pentru mine.
Acum dupa vreo doua ore in care am ajuns aici si am facut cunostinta cu multi din grupul ei ne-am pus turceste pe jos langa un foc si jucam adevar si provocarea.
An(Anne) : Ella , adevar sau provocare?
E: Mai si intrebi ? Logic ca provocare. se pare ca am lasat-o pe Ella sa bea cam mult. De fapt nu am lasat-o doar ca pentru o jumatate de ora nicibnu stiam pe unde e . E greu de crezut dar sunt statia aici. Si mda...
An: Bine... Pai...Te provoc sa il saruti pe Alex!
E: Nuu!
An: De ce esti combinata si nu stim noi? E doar un joc.
Ella s-a uitat la mine cu o privire de nu vreau sa fac asta si dupaba spus:
E: Nu vreau sa il sarut . Nu pe el. Pur si simplu nu pot , nu te supara Alex.
Alex: Stai linistita, no problem.
An: Ok , atunci sarutal pe Luke .ok , inima mea bate din ce in ce mai tare ,vreau sa o sarut mai mult ca orice , daca ea nu vrea. Vreau sa vrea sa faca asta . Dar sunt intrerupt din gandurile mele cand simt cum buzele ei fac contact cu ale mele. In momentul urmator mi-am pus mana in jurul mijlocului ei firav , ne vrand sa ii mai dau drumu . Dar momentul nu a tinut mult pentru ca idiotul de Mike l-a stricat:
M: O , dragilor , luati-va o camera .
E,L: Dute dracu!
Dupa toti au inceput sa rade si da , dupa ea a stat langa mine si asa.
Am ajuns pe la vreo 3 dimineata acasa cand majoritatea erau beti , mai putin Louis si Ash , care sunt si cei mai mari si care au trebuitbsa conduca. Si eu eram putin luat , dar inca gandeam logic , cred.
♪Dimineata♪
M-am trezit pe la 12:00 si stiu ca Ella dormea la mine in brate . Stai ce ? Am dormit impreuna aseara . Oh , si ea doarme la mine in brate , ce dulce e . E ciudata totusi pentru ca ea imi poarta tricoul si eu sunt in bustul gol , iar ea nu are decat tricoul meu si chiloti ei cu fundita neagra de aseseara pe ea. Imi aduc aminta parca ca am intrat in casa si dupa am venit cu ea aici pentru ca adormise in masina , dar cand am vrut sa plec de langa ea s-a trezit si m-a tras langa ea si m-a sarutat , si logic ca nu am refuzat-o .
Sper sa o fi facut-o pentru ca vrea nu pentru ca era beata.
Pitica mea incepe sa se foiasca si deschide pe jumatate ochii , deranjata fiind de lumina soarelui care intra pe fereastra.
E: Neata pinguin!!
L:Neata pitic! Cum te simti?
E: Bine , ma doare capu , dar am dormit mai bine ca niciodata , acum vad de ce .
L:O. Ma simt flatat.
In urmatorul moment ea se ridica sprijinindune in coate si se uita la mine cu o urma de tristete.
L: Ce s-a intamplat?
E: Tu regreti ca ne-am sarutat aseara? Adica mi-am raspuns pentru ca erai beata sau pentru ca ai vrut.
L: Nu regret nimic. As fi regretat daca te raneam sau ceva , dar nu regret niciunul din saruturile de asera. Tu o faci? O intreb fata intrastindu-mi-se?
Ea se uita la mine cu o expresie neutra si in urmatorul moment isi lipeste buzele de ale mele . Ii raspund imediat sarutului , o prind de solduri si o trag peste mine, neintrerupand sarutu.
Dar cum inevitabilul mereu se produce , suntem intrerupti de telefonul meu. Era mama ei . Ok...
∴Convorbire telefonica∴
- Buna dimineata
-Buna dimineata doamna Cowel.
-Luke , scuze daca te-am trezit dar nu raspunde nimeni la telefon nici Ella si am vrut sa vad daca sunteti bine .
- Da suntem bine. Ella are telefonu inchis. Nu mai are baterie.ea isi culca capul pe pieptul meu inca urcata pe mine .
- O. Ok . Ella e pe langa tine , am auzit pe cineva chicoting.
Ok , Ella de ce nu te puteai abtine .
- Da sigur v-o dau acum.
-Neata mom.
-Neata puiu meu, ce faci?
-Mom, nu mai imi spune asa . Sunt mare. Si sunt bine.
- Scuza-ma draga .
- Nu mai rade.
- Scuze . Ce faceti voi ? Restu de ce nu raspund la telefon?
- Pentru ca probabil dorm , au telefoanele inchise sau pe vibrati sau nu mai au baterie.
-Bine atunci va las . Va pupa mama. Sa fiti cuminti.
- Si noi te pupam . Pa!
∵Convorbire inchisa∵
Ella sa de jos de pe mine si se duce spre dulapul el.
L: Unde ai plecat ! Treci inapoi nu am terminat. ea doar chicoteste.
E:Scuze iubitule dar azi chiar tre sa merg sa imi iau chesti pentru liceu . Maine incep primul an si eu nu mi-am luat nimic.
L: Pai atunci mergem amandoi. Oricum o sa fim in aceelas liceu chiar daca eu sunt ultimul an.
E: Daca vrei .
L:Logic iubito.
Ella, isi ia o pereche de blugu negri . Isi pune sutienul intrun mod ciudat oe sub tricou si dupa imi arunca mie tricoul si isibtrage pe ea o camasa destul de dransparenta de un roz pal si in picioare isi ia niste botine cu toc tot roz , care o inalta destul de mult. Dar tot nu ma ajunge pe mine .
Imi pun tricoul in timp ce ea isi aranjeaza parul si dupa plecam spre garaj. Am luat porcheul rosu , care ii e destinat Ellei cand v-a face 18 ani si am plecat spre mall.
▲In masina▲
L: Ce vrei sa iti iei?
E: Pai ca orice elev eminent si silitor , de care nu sunt, trebuie sa imi isu si eu caiete , o geanta si chiesti dastea. Plus ca azi o sa intru in dulap sa scot ce nu imi mai e bun si nu mai imi place . Decii o sa mai imi iau si haine.
L: Deci o sa stam ceva pe aici.
▲La mall▲
Cand ajungem imi pun niste ochelar de soare negri si imi pun gluga de la hanorac. Adica totusi ma stiu destul de multi si nu vreau sa ma recunoasca cineva .
✘Ella pov✘
Am stat 3 ore la mall. Nu mint. L-am plimbat pe saracul meu Luke prin toate magazinele. Mi-am luat o geanta de la Lee cooper si una de la converse . Mi-am luat vreo trei perechi de blugi , doua rochii , o fusta neagra de piele , niste tricouri , o camasa , si mi-am luat impreuna cu Luke , hanorace dalea de cupluri . Desi nu stiu daca suntem impreuna . Pe al meu scrie " He is my Superman" si pe al lui " She is my world" .
Mi-am cumparat caiete cu One direction si 5 Seconds Of Summer. Da stiu , nu e tipic mie dar merge. Oricum imi plac. Mi-am luat doua perechi de cinverse desi mai am o gramada mi-am luat si un rucsac de la Vans si niste vansi cu imprimeu de leopard . Si dupa am ajuns acasa. Era ora 16:00 . In casa nu ers nimeni era decat un bilet pe care scria "Am iesit sa mancam si sa ne luam lucrile de acasa. Ati fi putut spune ca plecati. Ne vedem pe seara".
E: Luke?
L: Da ?
E : Ei au plecat. Vin disesra eu ma duc sa imi fac curat in dulap.
L: Ok , vin si eu imediat .
O, Luke inca cara pungile din masina. Si cand spun dulap , vreau sa spun ca pentru mine dulap inseamna o mini camera langa baia mea care e doar cu haine /pantofi / genti etc. Eu am infrare indresing si in baie direct din camera mea. Am inceput sa scot din rochi . Am scos vreo 6 rochi care nu imi mai placeau si 4 care nu imi mai vedeau.
L: Eu zic sa le dai si palea.
E: De ce ? Ador rochiile alea.
L: O . Pai daca vrei sa le porti, o sa faci doar pentru mine sau doar cand sunt eu cu tine.
E: OK , s-a facut. nu o sa faca asta .
Am mai scos si vreo 20 de tricouri/ maiouri. Am scos si pantsloni scurti si geci/ hanorace/ plovere. Am dat si din tenesi si pantofi si genti. Facandu-se intr-un final ora 20:00 si noi fiind inca singuri.
E: Mor !!Am terminat . Aleluia!!
Luke rade.
E:Nu mai rade !
L : Scuze , dar esti foarte simpatica . Vino aici .
El sta in fund pe marginea patului. M-am dus in fata lui el punandu-si mainile il jurul mijlocului meu si traganduma spre el, spatiul dintre noi fiind inexistibil incepem sa ne sarutam . Il musc de buza si dupa limbile noastre fac un dans linistit . Dar sarutul se transforma incet intrunul dezordonat.
Scuze ca am postat acum dar nu am avut timp pentru ca am avut ore si multe teme. So , multumesc pentru vizualizari. Apreziez. Va pup :** ♥

Mi-ai schimbat viata♥ [ 1D and 5SOS ff ]Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum