Bölüm 1

38 6 0
                                    


Merhabalarr...🎉
Umarım yazdığım kurgusu ve yaşanmış gerçek olaylarla, tamamiyle bana ait olan bu kitabı beğenirsiniz..😇
Yoruma okumaya başladığınız tarihi ve saati yazarsanız mutlu olurum..💗
Keyifli okumalar dilerimm.🥳

21/11/15
___________

Hiç bilmediğim bir mahallede yokuş yukarı çıkıyordum. Tuhaf bir şekilde sakindim normal şartlarda bilmediğim bir sokakta hiç bilmediğim bir yerde olsam bu sakinliği muhtemelen koruyamazdım. Yokuştan yukarı çıkmaya devam ederken etrafıma göz gezdirdim hava aydınlıktı fakat sokakta benden başka kimse yoktu. İlerlemeye ve etrafıma bakmaya devam ettim. Bir türlü bu yorucu yokuşun sonu gelmiyordu, bacaklarımın ağrısından ölmek üzereydim fakat nereye varmam gerektiğini bile bilmiyordum, göremiyordum. Kafamı sağa doğru çevirdiğimde bir sera gördüm beyaz muşambayla çevrelenmiş bir seraydı. Etrafımda büssürü binalar siteler olmasına rağmen dışarıyı bırak bu mahallenin kendisinde yaşam belirtisi yoktu. Sonra bişey oldu bir ses duydum adım sesiydi bu ne yavaş ne hızlı tok bir ses geliyordu. Olduğum yerde durdum ben durduğumda arkamdan gelen adım sesleride kesildi kim olduğuna bakmak için arkamı döndüm. Belki nerede olduğumu ve hangi yoldan gitmem gerektiğini bana söyleyebilirdi. Fakat arkamı döndüğümde bir şok daha sarmıştı bedenimi, arkamda duran kişi siyahlara bürünmüş kafasına üstündeki sweetin kapüşonunu çekmiş kafasını da hafif yere eğmişti. Yüzünü görmek için kafamı eğmiş vücuduma yayılan ürpertiyle neye uğradığımı şaşırmıştım. Bu adamın yüzü yoktu, ne kadar görmeye çalışsamda yüzünü göremiyordum. Sonra o işimi kolaylaştıracak bir şey yaptı, kafasını kaldırdı. Ben yanlış görmemiştim gerçektende yüzü yoktu bu adamın. Tamamen bulanıktı, yaşadığım bu şeye anlam veremeyip korkuyla arkamı döndüm ve hızla yürümeye başladım. O da benim gibi hızlanmış sanki bana yetişmeye çalışıyor gibiydi. Daha hızlı yürümeye başladım neredeyse koşuyordum, ona bakmak için kafamı arkama çevirdiğimde neredeyse yüz yüze gelmiştim.

İlk rüyam böyleydi önesememiş kötü bir rüya olduğunu düşünmüştüm. Fakat iki yıl sonra o adamı tekrar rüyamda gördüm ama bu sefer korku dolu değil, tüm hücrelerimde bizzat hissedecek kadar mutluydum.

Evettt ilk bölümün sonuna geldik sevgili okurlarım...
İlk üç bölüm Berfin'in gördüğü rüyalar hakkında olacak. Görüşlerinizi belirtir ve vote atarsanız çok mutlu olurum.✨🥰
Sevgilerimle...❤️
MaVi_🦋

Rüyamda Buldum Aşkım'ıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin