Bölüm 2

19 6 0
                                    


18/03/17
_________

Tam karşımda masmavi bir deniz vardı denize baktıkça içime huzur doluyordu sanki, etrafıma bakmak için göz gezdirdiğimde olduğum yerin yemyeşil güzel ağaçlarla ve camdan yapılmış tüllerle süslenmiş bir yer görüyordum davet salonları olur ya öyle bir yer fakat böylesine güzel biryeri daha önce hiç görmemiştim. Yüzümde kocaman bir gülümsemeyle arkamı dönüp yürümeye başladım. Etrafımdan telaşlı büssürü insan geçiyordu. Sonra üzerimdeki elbise çekti dikkatimi krem rengi tonlarında tüllü hafif kabarık bir elbise kendimi sorguluyordum ne için burda olduğumu hatırlamaya çalışıyordum o sırada omzuma birisi dokunuyor yüzümü omzuma dokunan kişiye çeviriyorum. Bana gülümseyerek bakan İdil heycanla konuşuyor " Hadi Arjin ne duruyorsun herkes seni bekliyor özelliklede ...." son söylediği şeyi duyamıyorum. Koluma girip beni camdan yapılmış koca salonun girişine getiriyor. Sırtı bize dönük siyah takım elbiseli birisi ayağının altındaki taşla sakince oynuyordu. İdil karşımızda duran kişiye seslenmişti fakat bir türlü ne söylediğini duyamıyordum sanırım bir tek de ben duyamıyordum. Sırtı dönük olan kişi bize yavaşça dönüyordu vücuduma yayılan heyecana bir türlü engel olamıyordum. Tamamen bize döndüğünde şok olmuştum. Vücudunu giydiği kıyafetleri görüyordum ama yüzünü göremiyordum. Bu haksızlıktı. Yavaş adımlarla bize doğru gelmeye başlamıştı benim ayaklarım istemsizce ona çekiliyordu ortada buluştuğumuzda bulanık olan yüzünü daha yakından görmüştüm fakat halen daha yüz hatlarını gözünü saçının rengini hiçbir şeyi göremiyordum. Sol elime doğru uzanmış ve tuttuğu elimi koluna koymuştu. Sonra önüne bakıp yürümeye başlamıştı bende onun adımlarına eşlik ediyor ve yüzümde asılı kalan gülümsemeyle doğruca karşıma bakıyordum. Cam salonun içinde bulunan koca kalabalıkta bulunan herkes ayağa kalkmış yüzlerindeki kocaman gülümseme ve heycanla bizi alkışlıyordu. Gittikçe yaklaştığımız salon kapısında dikilen anne, babam yüzlerindeki buruk gülümsemeyle bizi alkışlıyordu.

Böyle her rüyada olduğu gibi sakince uyandım ama sanki rüyamda olan o takım elbiseli adamı gördüğümdeki heycanı gerçekte de hissettim. Tuhaf anlatılması tarif etmesi imkansız bir duyguydu. En son gördüğüm rüyaydı bu o rüyanın üzerinden üç yıl geçti ve ben o üç yıl boyunca asla böyle bir rüya görmedim taki dün geceye kadar...

Bir bölümün daha sonuna geldik...
Olumlu olumsuz geri dönüşlerinizi ve desteklerinizi bekliyorumm.🥰
Sevgilerimle...❤️‍🔥
MaVi_🦋

Rüyamda Buldum Aşkım'ıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin