FLASH BACK
Karl byl ve školní knihovně a cítil na sobě jeden pár očí který ho sledoval. Sice neznal jeho jméno ale on do knihovny nechodil kvůli knížkám. Karl dal knížku zpátky a odešel do hlavní chodby. Byl tam vysoký (pls neukamenujte mě-) zrzavý klučina. Držel v ruce knížku a dělal že zamyšleně čte. Vypadalo by to věrohodně kdyby neměl knížku otočenou obráceně. Karl k němu přišel a knihu mu dal správně a zase mu ji dal do rukou. Jeho šedo hnědé oči se na Karla začali nechápavě koukat.
,,Pozoruješ mě hezký měsíc. Proč?" Zeptal se Karl.
,,Kdo říkal že tě pozoruju?" Řekl stále pro Karla neznámí klučina.
,,Nějaký důvod to mít musí."
,,Já nemůžu za to že jsem v knihovně a ty taky." Řekl on.
,,Tak když ne tak ne." Řekl Karl a namířil si to k východu.
,,Počkej!" Karl se za ním otočil. ,,Chci aspoň znát tvé jméno." Řekl.
,,Karl ale na oplátku já chci znát tvé." Řekl Karl.
,,Ah, s tím jsem měl počítat." Řekl stále neznámí. ,,Nick, ale takhle mi neříkej. Možná až za dlouhou dobu, ale teď mi říkej Sapnap, prosím." Řekl Sapnap a usmál se na Karla.
,,Tak jo, Sapnape. Budu muset. Zatím."
END OF FLASH BACK
Karl se probudil v posteli a k jeho údivu se neprobudil sám. Probudila ho spíše ruka která ho příjemně hladila ve vlasech. Karl se více zachumlal do Sapnapové hrudi.
,,Dobré ráno." Řekl Sapnap se smíchem ve hlase.
,,Dobré." Řekl Karl a nechtěl otevřít oči. Užíval si teplo, pohodu a lásku toho druhého.
,,Nechceme vstávat?" Řekl Sapnap a jeho ruka neopouštěla Karlovy vlasy.
,,Nechceme." Řekl Karl a ještě víc se zavrtal.
,,Ale no tak." Řekl Sapnap. ,,Ne že by mi tato poloha nebyla příjemná ale mám hlad."
,,A kolik pak je hodin?"
,,To bych musel vstát a to se mi od tebe nechce." Řekl Sapnap a dal Karlovy pusu do vlasů.
,,Já mám na nočním stolku telefon. Se pro něj natáhni." Řekl Karl a dál spokojeně ležel.
Sapnap se tedy natáhl na Karlův noční stolek a podíval se na čas. Po dlouhé době Sapnap viděl Karlovu tapetu. Louka na které se poprvé spojili jejich rty.
FLASHBACK
Karl a Sapnap pobíhali na louce. I když má Karl astma byl o něco rychlejší než Sapnap. Všude poletovali chmýří do pampelišek a Karlův jemný smích se linul trošičku studeným Květnovím větrem. Někdy i Sapnapův. Oba dva mířili k jednomu stromu který tady byl. Karl sliboval Sapnapovi že mu to tady jednou ukáže. Bylo to jeho oblíbené místo a věděl jenom o něm on a teď ještě Sapnap. Bylo to daleko od civilizace a tak dále. Byl tady klid. Nikdo sem nechodil. Karl si lehl do trávy a v tu ránu měl na sobě několik chmýřek pampelišek.
,,Co to děláš ty matlo?" Řekl Sapnap s úsměvem. Podal mu ruku a Karl ruku přijal. Karl se postavil na nohy. Když byl Karl na nohou, tak Sapnapuvu ruku nepustil a vláčel jejího majitele ke stromu.
Když se zastavili u stromu Karl Sapnapovi ruku pustil. Sedl si pod strom a koukal do krajiny. Sapnap ho napodobil. Sapnap ho už nechtěl dostat do postele jak to bylo v opilecké vsázce. Za ten měsíc a půl co s Karlem prožil byl kouzelný až nádherný. Karlovi spadl pramen vlasů do obličeje. Všiml si že na něm má několik chmýřek. Zatřepal hlavou a několik jich setřásl. Jeho džínová džínska byla celá od pampelišek.
,,Miluju to tady." Řekl Karl na jednou.
,,Je to tady moc hezké. Jak jsi to tady našel?"
,,Bloudil jsem a zabloudil jsem se sem." Řekl Karl a podíval se na Sapnapa který z něj nespustil oči.
,,Pojď ke mně prosím tě blíže. Já to tvoje chmýří ve vlasech nedám." Řekl Sapnap se smíchem ve hlase.
Karl se k němu tedy přisunul blíže. Sapnap mu nejdříve vlasy srovnal do nějaké kloudné polohy a začal mu lehce smítko po smítku vyndavat z pramenů vlasů. Když byl skoro na konci práce tak se na Karla usmál. Seděli k sobě tváří tvář a jen lehce cítili jak ten druhý dýchá.
,,Nicku?" Řekl klidným hlasem Karl. Tohle Sapnapovi pohladilo uši. Teď si byl na 100% jist že tohle chce slýchat každičký den svého života.
,,Takhle jsi mi ještě nikdy neřekl. Co pak se děje?" Sapnap vyndal poslední chmýří z Karlových vlasů. Když dal svoji pravou ruku podél těla Karl udělal rychlí pohyb hlavou k té Sapnapové. Sapnap v tu chvíli ucítil na zlomek chvilky jemné rty na své tváři. Sapnap se na chvilku zarazil. Bylo mu to příjemné ale nevěděl jak zareagovat správně. Než se vzpamatoval Karl chtěl odejít. Silnější ruka ho ale zastavila a zase posadila na původní místo. Sapnap ho vzal do silného obětí. Karl mu začal slzet do ramene. ,,Neplakej, co se děje?" Řekl Sapnap.
,,Já tě mám rád více jak kamaráda." Řekl Karl po chvíli.
Sapnap ho od sebe jemně odtrhl. Teď nebo nikdy. Setřel mu slzu ze tváře a Karl se na něj nechápavě podíval. Jako kdyby nevěděl co se před pár okamžiky stalo. Sice to bylo jen na tvář ale i tak. Pro Karla to bylo vykročení z komfortní zóny. Miloval ho? Asi ano. Je tady otázka jestli on miluje jeho. Když Sapnap setřel poslední slzičku která Karlovy tekla po tváři tak dal svoji dlaň pod Karlovu bradu.
,,Netrap mě." Řekl Karl a zavřel oči aby potlačil slzy. Najednou ucítil cizí rty na těch svých. Sapnap ty jeho chtěl tak dlouho ochutnat. Sapnap ho začal pomalu líbat ale Karl moc nespolupracoval. Nevěděl jak. Když se asi tak po půl minutě odtáhli Karl si opřel čelo o to Sapnapovo. ,,Promiň." Řekl Karl šeptem.
,,Za co?"
,,Já neumím líbat." Řekl Karl a ucítil jak větší dlaň ho pohladila po hřbetu pravé ruky.
,,To nějak po řešíme." Řekl Sapnap a Karl dostal pusu na nos.
END
,,Je 10:25. Nechceš opravdu vstávat?" Zeptal se Sapnap Karla.
Karl otevřel oči a podíval se na něj. ,,Tak jo." Řekl a usmál se.
,,A tu pusu už konečně dostanu?" Zeptal se Sapnap když se Karl posadil na postel.
,,Mohl by jsi." Řekl Karl a natáhl se zase k němu. Sapnap dostal lehký polibek na rty. Chtěl něco víc ale to nevadí. Už nesmrděl tak moc cigaretami což se Karlovi zamlouvalo. Když se od sebe jemně otrhli tak měl Karl se nutkání na něco zeptat. ,,A co cigarety? Jo říkal jsi že nebudeš dneska pít ale teď mě tak napadlo co cigarety víš."
,,Víš ty co? Zajdeme do lékárny pro nějaké prášky proti chuti na cigaretu co ty na to?"
,,To by jsi vážně udělal?"
,,Ano. Máš přeci jen astma tak je to tak trochu hovadina." Řekl Sapnap.
Teď místo polibku dostal Sapnap lehké líbání.
ČTEŠ
My alcoholic boyfriend//Karlnap
FanfictionJen chci tak na začátek říct že tuhle ff nejspíše stáhnu Takové na oddech. Sap se utápí v alkoholu a Karl má z něho zvláštní pocit. Miluje ho ale už to trošku psychicky nezvládá. ❗️Alkoho, cigarety❗️