Pt2

144 4 0
                                    

Niko:
Soitan Ollin ovi kelloa ja nään kohta musta hiuksisen pörröpään avaavan oven. "Sää oot kai Allu?" kysyn häneltä kun astun sisään. " Jooh oon mää.. Ja sää ilmeisesti Niko?" hän kysyy. "Jooh oon mää" vastaan jonka jälkeen Olli huutaa ylhäältä "Sitä kutsutaan myös Nikoliinaks". "Haista paska matelia" huudan hänelle jonka jälkeen lähden Aleksin perässä kävelemään portaita. Saavun Ollin huoneeseen missä hän viritelee jo omaa bassoaan. "Mitä sää Allu soitat?" kysyn Aleksilta johon hän vastaa "ööhmm No siis ei mul tiettyy soitinta oikeen oo entä sä?" kuulen hänen sanovan. "En mää soita mitään.." en ehdi sanoa lausetta loppuun ennenkö Olli sanoo "Ei se osaa soittaa mitään muuta kun suutaan". "Hahahhah ootpa hauska matelia mut siis mää laulan ja räppään" vatsaan Aleksin kysymykseen. "Aaa juuh" Aleksi vastaa. Kuulen yhtäkkiä kuinka  Ollin huoneen ovi vain aukeaa ja sisälle tulee Joonas ja Joel, säikähdän aivan helvetisti jätkiä. "Moro me tultiin nyt" Joonas sanoo ja nauraa minun ilmeelleni. "Huomasin" Olli sanoo virittäessään Joonakselle kitaraa. "Moi Allu!" kuulen Joelin sanovan Aleksille joka vastaa tuolle "Moi Joel". "Koska Tommi tulee?" olen kysymässä kunnes kuulen ala oven avautuvan ja Tommin huutavan "Moi!". "Moi Tommi!" Joonas huutaa Tommille takaisin. Tommi jo kohta astuu Ollin huoneen ovesta sisään ja tervehtii Aleksia. Kuulen kun Joonas alkaa soittamaan kitaraa ja Joel laulamaan. Alan nauramaan jätkille kunnes kuulen toisen kitaran liittyvän mukaan. Katsahda Ollia enkä näe hänellä kitaraa ja tuon jälkeen huomaan, että hän katsoi Allua ja siirrän oman katseeni myös Aleksin. " WOW Aleksi sää oot hyvä" sanon tuolle kun hän lopettaa soittamisen. "Kiitos" Hän sanoo ja näen kuinka puna leviää hänen poskilleen.

Timeskip pari tuntii

Joel:
"Hei jätkät kattokaa kui paljo kello on" sanon kun huomaan sen olevan jo 12. "Oho se on jo noi paljon" kuulen Ollin  naurahtavan. "Voiks mää jäädä sulle Olli yöks kun en jaksa lähtee kotiin?" kysyn tuolta johon hän nyökkää. "Yökylä bileet cmoon!!" kuulen Porkon huutavan. "Mitä jos kaikki jäis yöks?" kuulen Ollin ehdottavan vierestäni. " juuh" Tommi ja Niko sanovat samaan aikaan. " Joonas ei sit tuu mitään bileitä" Olli sanoo tiukasti ja katsoo murhaavasti Porkoa. "Allu jääksä?" katsahda ympärilleni samalla kun puhun. "Missä Allu on?" kysyn Ollilta joka vastaa "Vessassa". "Säikäytetään se" Porko sanoo ja juoksee sen jälkeen vessoja kohti Olli perässä, joka selvästikin koittaa estää Joonasta. Olli ei ehdi kuitenkaan estää Joonasta, koska Aleksi tulee silloin ovesta ulos kun Joonas saapuu paikalle. "Pöööö!" Joonas huutaa ja nään, kun Aleksi hyppää pelästyessään Ollia päin joka ottaa tuon kiinni halaamalla häntä. "Anteeks" Aleksi sanoo Ollille jonka jälkeen lähtee jahtaamaan Joonasta. Aleksi saa Joonaksen kiinni Ollin sängyn päällä, koska hän oli heitäytynyt Joonaksen niskaan ja kaatanut tuon. Olli saapuu paikalle, kun Aleksi alkaa kuittaan Joonasta niin, että Joonas ei saa melkein happea. Kaikki vaan nauravat seuraavat 20minuuttia kunnes Aleksi sanoo "Mua väsyttää voinks jäädä Olli tänne yöks?". "Juu muut jätkätkin jää". "Okei voidaaks mennä ny nukkuu?" Aleksi kysyy väsyneenä. Lähdemme Porkonkaa juosten Ollin äidin ja isän huonetta kohti, koska kumpikaan ei tahtonut nukkua sohvalla.

Olli:
"Sinne meni" sanon samalla kun nauramme Tommin ja Aleksin kanssa. "Noh mää meen sit ala kerran sohvalle nukkuun" kuulen Tommin sanovan, jonka jälkeen Niko sanoo "Mää meen Porkon ja Joelin väliin". Toivotan heille hyvät yöt.Kun Tommi ja Niko olivat lähteneet kuulen Aleksin kysyvän väsyneenä "Missä mää nukun?". "No siis ainoo vapaa paikka on tossa mun vieressä.." sanon jonka jälkeen katson Aleksin ilmettä. "Aa... Okei ei se ainakaan mua haittaa, mut sää saat nukkuu kyl sie reunassa" Aleksi sanoo ja alan nauramaan "Selevä" sanon. Menen vaate kaapilleni ja otan sieltä t-paidan. Otan hupparini pois ja puen t-paidan päälleni jonka jälkeen otan kaapista sortsit ja puen ne. "Öhhmmm Olli.." kuulen Aleksin sanovan. "Noh Allu?" kysyn häneltä. "Olisko sulla lainaa t-paitaa ku mul ei oo ny mukana?" Allu sanoo, jonka jälkeen heitän hänelle t-paidan jonka hän pukee päällensä. Kävelen sängylleni ja hyppään seinän puoliseen reunaan. "Ööhh.. Nukutaaks me täl samal peitol?" Aleksi kysyy. "Joo vai haitaaks se sua?" kysyn häneltä johon kuulen hänen vastaavan "Ei oikestaa".

Aleksi:
Herään siihen, kun kuulen Joelin ja Joonaksen kikattavan ovella. Avaan silmäni ja kysyn " Mitä vittua te siinä tirskutte?". Joel ja Joonas alkaa vaa tirskuun kovempaa silleen, että Ollikin herää. Tunnen painon katoavan vyötäröltäni ja tunnen kuinka Olli nousee istumaan ihan takaani. "Mikä on nyt noin vitun hauskaa Joonas ja Joel" Olli kysyy närkästyneenä, koska he olivat herättäneet hänet kun hän nukkui. "Ei jumalauta!" Joel ehtii sanoon ennenkö purskahtaa nauruun. "Mitä!?" kysyn koska minua alkaa jo pikku hiljaa vituttaa nuo kaksi. "Ettekä ite tajunnu" Joonas kysyy nauraen. "Ei?" Olli sanoo takaani. "Te kaks nukuitte tossa lusikassa hymyillen" Joel saa sanottua ennenkö repeää täysin nauruun. "Eihän" kuulen takaani ja näen kuinka Joonas tulee lähemmäksi ja näyttää kuva missä Minä ja Olli tosiaan nukutaan lusikassa. Näen kun Olli menee ihan punaiseksi. "Haluuks Olli nähä vie yhen videon" Joonas kysyy ja Joel purskahtaa taas nauruun."Minkä vitun video!?" Olli kysyy nolona. Joonas näyttää videon missä he ovat kävelemässä Ollin huoneeseen ja heti kun Joel on avannut oven Olli vetää minua lähemmäs itseään ja tiukentaa selvästikkin otetta. "Voi vittu Joonas" Olli sanoo ja koittaa napata Joonaksen puhelinta, mutta Joonas aavisti sen ja ehti laittaa sen taskuunsa turvaan.  " Joel annatko ton mustan hupparin mulle ku tääl on vähä kylmä" sanon Joelille. "Et sää tarvii ku Olli voi lämmittää sua" Joel sanoo ja kumartuu alas päin, kun Olli heittää häntä tyynyllä. Sen jälkeen Joel ojentaa mustan hupparin ja puen sen päälleni. "Mentäiskö syömään aamupalaa?" Joonas ehdottaa johon Joel ja Olli suostuvat. Nousen ja lähden Ollin huoneesta. Olen alhaalla ja Tommi sanoo "Huomenta mikä kikatus sieltä kuulu äskön?". "Joonaksella ja Joelilla oli vaa vähä liian hauskaa" vastaan tuolle.

Timeskip melkein iltaan

Olli:
"CMOON!! KUKA NYT SE VOITTAJA ON!!" huudan kun voitan Joonaksen änärissä. "Haista vittu matelia" Joonas sanoo mihkä Minä vastaan vittuilevasti "Eikö pikku poosu kestä häviööö". "Olli Rauhotus ny vähä" kuulen Tommin sanovan. "Okei jos sää pelaat mua vastaan yhen" vastaan Tommille haastavasti ja tietenkin hän tarttuu ohjaimeen ja alkaa pelaa. Tunnen kesken pelin pään olkapäälläni ja näen sen olevan Allu, hän oli näköjään nukahtanut. Keskeytän pelin ja laitan Aleksin päälle peiton, mutta siinä samalla kun otan peittoa hän valahtaa olkapäältäni rinnalleni ja tuhisee siinä. "Uuuu" Porko on aloittamassa, mutta ei kerkeä sanoa mitään ennenkö potkaisen häntä kylkeen. "Ai saatana!" Porko sanoo huutaen, jonka jälkeen sanon "Saatana Poosu oo hiljaa tää yks nukkuu".

🖤1027 words🖤
Juuhh tota noi en keksi koskaan mitää kurjotettavaa tänhön loppuun xD Mut tapahtuko nää jutut liian nopeesti?

Oleksi vihaa vai rakkautta Where stories live. Discover now