Pt 5

142 10 1
                                    

Aleksi:

Herään siihen kun ovelta kuuluu koputus ja vanhempani astuvat sisään. Tajuan Ollin olevan vieressäni, mutta en herätä häntä. Saan äidiltä ja isältäni kysyviä ja hämmästyneitä katseita. "Joo tosiaan tässä on mun poikaystävä" sanon, jonka jälkeen isäni vastaa hymyillen "Aika selvästikin". Hymyilen vanhemmilleni  ja sanon "Kiitos".

((Skip pari tuntii))

Olli:
Herään Allun vierestä, mutta en jaksa heti avata silmiäni. Makoilen hetken siinä, kunnes menen Allun päälle ja Avaan silmät. "Huomenta unikeko" tuo sanoo katsoen minua. "Huomenta rakas" sanon ja painan pään Aleksin rintakehään ja tajuan ettemme ole huoneessa yksin. "A.. Ai Moi" sanon ja punastun samalla. " Hei Olli" Aleksin äiti sanoo ja hymyilee. "Kuinka kauan te ootte ollu täälä" kysyn Aleksin vanhemilta. "Noin 2 tuntia" Aleksin isä vastaa, jonka jälkeen painan naamani Allun rintakehään, koska olen ihan punanen. En varmasti nosta päätä tästä enään ikinä! "Me tästä nyt lähetään, Kun Olli tahtoo olla selvästi sunkaa kaksin" Aleksin äiti naurahtaa. "K kyllä te voitte jäädä" Mutisen allun rintakehältä. "Eikun kyllä me nyt lähetään eikö niin Sami!" Aleksin äiti sanoo kovalla äänellä. Yhtäkkiä kuuluu rysähdys kun Sami (Aleksin isä) tippuu penkiltä "Aaa.. Joo joo heippa Allu". "Heippa" kuulen altani. Hetken päästä tunnen kuinka Aleksin äiti pörröttää allun hiuksia, jonka jälkeen myös minun. "Nonii heippa me mennään nyt" Kuulen Aleksin äidin sanovan ennenkö ovi sulkeutuu.

Aleksi:
Silittelen Ollin hiuskia kun hän nukkuu päälläni. Kello on 3.00 pitäis munkin mennä kohta nukkuun, mutta en saa vaan unta. Yhtäkkiä Olli alkaa liikkumaan päälläni ja tärisemään pienesti. "Hei rakas rauhoitu ei oo mitään hätää" kuiskaa jonka jälkeen Olli säpsähtää herreille. "Missä Aleksi!" Hän melkein huutaa. "Rakas älä huuda mää oon tässä" sanon jonka jälkeen tunnen kädet tiukasti ympärilläni. "Rakas se oli vaan pahaa unta" rauhoittelen Ollia ja silitän hänen hiuksiaan. "S sattuuko sua johkin?" Tuo kysyy yhtäkkiä. "Ei satu rakas" hymyilen. "Voidaanko mennä niin että sää oot mun päällä?" Tuo kysyy. "Öömm..." Haluaisin silitellä Ollia, että Olli olisi päälläni mutta... "Kiltti rakas" tuo sanoo ja katsoo minua koiran pentu ilmeellä. "Äää.. ihan tyhmää sää oot liian söpö en voi sanoo sulle ei" mutisen jonka jälkeen hän nousee päältäni hymyillen. "Nouwe wähän" hän alkaa lässyttää. Nousen silleen että Olli menee makaamaan sängylle jonka jälkeen vetää minut varovasti päälleensä. Laitan pääni hänen rintakehälle ja suljen silmäni, jonka jälkeen nukahdan.

🖤390 words🖤 
Sori tää oli vähän lyhyempi ku noi muut mut ens luku on taas pitkä:3

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jun 16, 2022 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Oleksi vihaa vai rakkautta Where stories live. Discover now