2015
Egy csodás tavaszi reggelre ébredtem. Csak sajnos mellette én még el is aludtam .Így igen csak késésben vagyok a suliból.
Gyors összeszedtem a ruhámat és felöltöztem. Rohantam le a lépcsőn és megszokásból el akartam köszönni apától . De a nagy kapkodásban elfelejtettem hogy ő már nem lakik velünk. Ugyanis anyával 3 év váltak el, így csak anyának köszöntem .
- Szia anya mentem a suliba!
- Szia kicsim vigyázz magadra.
- Meglesz szia. Kiabáltam vissza neki torkom szakattából és gyors felkaptam a deszkámat és mentem a suliba.
De addig nem is sejtettem hogy mi vár rám délután
...Most ülök az utolsó órámon és számolom a perceket hogy kicsöngessenek.
Lám pár perc és a csengő elkezte csodás kerregő hamgját hangoztatni.
Olyan gyorsasággal rohant ki az osztálytársaim a teremből hogy majd fellöktek, de megmaradtam a talpamon és énis elkezdtem kifelé baktatni.
Mikor már léptem ki az iskola kapuján.- Szia B. Nagyon meglepődtem és lefagytam mikor hátra fordultam és megláttam azt az embert akire leginkább nem számítottam. A bátyám állt már elöttem. Széttárt karokkal ölelésbe hívva. Amit persze azonnal elfogadtam és karjaiba rogytam és én Bella Anasztazia Horan könnyező szemekkel bámultam a bátyám ugyanis már 3 éve nem láttam mióta kiderült hogy apa megcsalta anyát . Niall viszont akkor nem maradhatott velem mert a banda aminek tagja magyon sikeresnek ígérkezett így elkellett mennie.
- Niall ,hogy hogy itt? Kérdeztem könnyes szemeimmel csilogó szemébe nézve és míg válaszát vártam újra megöleltem.
- A haverokkal eljöttünk egy kicsit pihenni és mivel ti nektek kellett elköltözni, így arra gondoltam ,hogy meglátogatunk titeket itt Lengyelben.Reakciómat várva nézett rám .
- Én én . Dadoktam a meglepetségtől és nem tudtam befejezni a mondatomat ugyanis a sírásom felerősödött és csak átöleltem . Ő pedig erre válaszul a Niall Horan féle mackó ölelésbe vont.
Miután egy picit megnyugodtam a kérdésére válsztadva.
- Nagyon örülök, hogy látlak nem is tudod hogy mennyire.- Figyu hugi. Nem baj ha ma én vi nélek haza? Kérdezte a bátyuskám de inkább kijelentésnek hangzott , de csak ,hogy húzhassam az agyát így feleltem.
- Hát nem is tudom.....
- Kérlek Bella kérlek?! Nézett rám kiskutya szemekkel.
- talán ha meghívsz sütizni akkor hazavihetsz. Mondtam igen komoly tekimtettel de a végét nem sikerült már komolyan végigmondanom.
- Köszi Hugi! Éljeneztem mert végre 3 év után találkozok a tesómmal és leginlább arra számítottam, hogy elküld mert én ezen évek alatt rá se néztem szinte csak cseteltünkeg időnként felhívtam. Mindig is nagyon elakartam jönni őt meglátogatni de nem igazán tudtam elszakadni ugyanis Simon mimdig keresztbetett nekem amikor már utaztam volna. De most tudok és nagyon de nagyon kíváncsi vagyok hogy mi történt vel az a három hosszú év alatt.
Igaz külsőre nagyon megváltozott. Már nem az a Rózsaszín imádó lány inkább , hogy is mondjam nem az akit utoljára láttam évekkel ezelött . Most ilyen fekete rövidujjú haspóló és egy zöld számomra fura nadrágot visel.(Valagogy így képzeltem el)
Meg amikor a suliból jött kifelé egyáltalán nem mosolygott.
- Nos akkor hová viszel sütizni?Kérdeztem miközben ő egy igen bamba képet vágott.
-Ő..... Mikor ide tartottam láttam egy cukrázdát . Az megfelel?
- Igen az a lenti sarki cukrázda. Imádom régen anyával mindig beültünk oda ,de már nem nagyon.
...
- Te választottál már Bell?
- Nem még nem. Fúúú.... talán megkostolom azt a Tenger gyöngye tortaszeletet.
- Èn azt hiszem hogy maradok a Francia krémesnél. Még mindig nem változott. Folyton azt eszi.
Halványan elmosolyodtam döntésénél. Amit ő is észrevett, és elkezdett kuncogni.
- Nos , hogy ilyen jó kedved van mesélj milyenek voltak az elmúlt éveig?
- Hát nagyon nem voltak jók, de volt menedékem.
Vajon mi történhetett vele? Egész végig ez járt a fejemben. Viszont gyorsan elterelte a szót , úgyhogy innen már csak én beszéltem a pár éve sikeresen befutó bandánkról és miket csináltam az a röpke három év alatt.
...
- Mi lenne hugi ha holnap reggel anyáékkal átjönnétek a szállásunkra? Kérdeztem lelkesen és könyörgő szemekkel.
- Hát nem is tudom, holnap igen sűrű lesz a napom . Elkell mennem egy találkozóra a többiekkel és mikor ott végeztem megyek anyának segíteni a pakolásban , ugyanis egy felkérést kapott .
- Milyen felkérést?Kérdezi Niall bátyám bambán.
- Jaj te nem is tudod.
- Mit? Kérdezi már akaratosan.
- Anya kapott egy felkérést ,hogy nyomozzon egy úgyben, ugyanis anya az FBI-nál van.
Niall szeme kikerekedett és a lélegzete is elált.
KAMU SEDANG MEMBACA
Új esély
AcakAz én nevem Bella, 19 éves és van egy csodálatos életem ,iskolás éveim nem voltak oly mesések.Vajon mit vétettem az emberek ellen hogy ezt érdemeltem . Soha nem ártottam egy léleknek sem, de mégis annyi fájdalmat és szenvevést kapok. De egy véletlen...