"איך זה קרה אהובה שלי" דניאל אמרה כשישבה איתי בחדרי ונאנחתי, "הייתי עם מור ואז הוא בא הביתה, אמרתי לו שאני צריכה ללכת והוא ביקש שאני אשאר ואז עלינו לחדר והכל קרה כל כך מהר..."
סיפרתי לה בקצרה על הלילה שלי ושל סהר והיא ליטפה את שיערי ואמרה "מה את מרגישה לגבי זה?" ואמרתי "אני לא יודעת" והיא אמרה
"את יודעת, את פשוט צריכה לחשוב יותר לעומק'" שתקתי לכמה שניות וירדו לי דמעות, היא לא אמרה כלום, היא נתנה לי לפרוק וזה מה שאני אוהבת בדניאל, היא תמיד תתמוך ותכיל אותך גם אם עשית את הנורא מכל,
"אני שמחה שזה קרה, ואני רוצה עוד ואני רוצה אותו בחזרה דניאל! אבל משהו בתוכי לא נותן לי ללכת אליו ולהגיד לו שנחזור" אמרתי בבכי
והיא אמרה "את נפגעת יפה שלי, הוא פגע בך בדרך הכי קשה שיש, את פשוט צריכה זמן לעצמך ולהבין מאיפה את ממשיכה עכשיו ומה את רוצה מעצמך ומסהר, כי אף אחד לא יוכל לעשות את זה במקומך"
נאנחתי ואמרתי "כואב לי דניאל, אני לא יכולה להיות בלעדיו אבל אני גם לא מסוגלת להיות לידו ולדעת שכמו שהוא נוגע בי ככה הוא נגע באותה בחורה"
והיא אמרה "אני מבינה אותך, קחי לעצמך את הזמן שלך אף אחד לא רודף אחרייך, תחשבי בדיוק מאיפה את רוצה להמשיך בלי לחץ, ותהיי בטוחה שאת לא עושה שום טעות ואת לא מטומטמת בשום דרך שתבחרי, אם זה להיות עם סהר אז את בוחרת באהבה שלך אחרי הכל כי אתם לא מסוגלים בנפרד ואם את תבחרי להיות בלי סהר אז את פשוט בוחרת להמשיך הלאה, להמשיך את החיים שלך בלעדיו ולהבין שהייתה לכם תקופה יפה וטובה אבל את נפגעת וכואב לך לחשוב על הדרך שבה נפגעת"
ואמרתי "אני אוהבת אותו, אני לא מצליחה לחשוב על חיים בלעדיו"
והיא אמרה "אני יודעת יפה שלי, לכי תתקלחי יש לך ריח של סקס" התפקענו בצחוק "אני אוהבת אותך, את החברה הכי טובה שיש" אמרתי
והיא אמרה "אויש אני יודעת" חייכתי ואמרתי "כלבה" היא צחקה ובחרתי לי בגדים והלבשה תחתונה ונכנסתי למקלחת שמחוץ לחדרי
נקודת מבט דניאל
כואב לי ששני החברים הכי טובים שלי מאוהבים זה בזו אבל לא יכולים להיות ביחד...התכתבתי עם אדל ואמרנו שחייב לצאת היום כל החבורה, אנחנו כמעט ומתפרקים בגלל שהבנים בצבא וזה כואב לי, אבל ערן הוציא גימלים אז אפשר לצאת כמו בימים הטובים.
התקשרו לאופל ועל הצג היה כתוב 'שחר' מה? למה שהוא יתקשר אליה? עניתי לשיחה ואמרתי "הלו"
והוא אמר "שומעת אני בדר-" קטעתי אותו ואמרתי "זאת חבר-" הוא קטע אותי בחזרה ואמר "תקשיבי לי טוב ילדה מטומטמת זאת פעם אחרונה שאת קוטעת אותי ושיהיה לך ברור, היום אנחנו שוכבים לא מעניין אותי אם את רוצה או לא, שמעת?"
YOU ARE READING
לקחת סיכון
Romanceאהבה? היא לא חשבה על זה בכלל, ובטח שלא איתו. - מכיל תכנים מיניים - מכיל קללות - ערסים