Introducere in noaptea in care l-am cunoscut

26 0 0
                                    

       Imi soptea la ureche ca va pleca in zori.Am ramas profund dezamagita la auzul vorbelor sale.Stiam ca nu am sa il mai vad prea curand.Am inceput sa ma impac cu idea desi eram ferm convinsa ca ma voi distruge si eu odata cu plecarea lui.Mi-as fi dorit sa stie dar in acelasi  timp nu va afla niciodata.Am petrecut o unica noapte impreuna,la fel cum am petrecut si cu majoritatea barbatilor din viata mea.Insa tu erai unic la fel ca noaptea noastra impreuna.                                 

      La plecare nu mi-a lasat nici numar de telefon,nici adresa,in schimb mi-a soptit suav la ureche 'imi place ce am avut cu tine..te rog sa imi aparti',apoi a iesit pe usa ca si cum nu ar fi existat nimic niciodata intre noi.In urmatoarele zile m-am simtit distrusa,am simtit un gol inexplicabil in suflet.Mi-as fi dorit sa ne regasim,sa petrecem inca o noapte impreuna..dar timpul frumos trece repede,iar  la frumusetea lui nu mi-ar ajunge ani la rand sa ma bucur de intreaga lui senzualitate.Avea ochii de un maro deschis,fiind perfect langa tenul sau masliniu.Lua parte in toate visele mele fiindu-mi centrul universului meu de ceva timp.Oricum,e complicat si probabil dramatizez..dar cu toate acestea,eu te voi astepta.

                                                                                                              Cu drag,

                                                                                                                          A ta unicata


Viata in ochii VivianeiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum