Szerelmünk átka

16 2 1
                                    

Reggel van,egy érdekes megérzésem volt mintha Faye-el valami nem lenne okés.
De ez csak egy megérzés....

Ez a reggel is jól indult rég beszéltem Faye-el
úgy gondolom írni kéne neki.
Így is tettem.Megnyitottam a telefonom és írtam Faye-nek

Y/N:sziaa miujsag?reg beszeltunk
Faye:sziaa semmi hallottam hogy osszejottel Jadennel
Y/N:igeen
Faye:sokáig
Y/N:kosziii.
Faye:sziviii,viszont van egy rossz hírem Jadennel kapcsolatban....Folyamatosan más lányokkal csókolózik szoktam látni.
Y/N:ez igaaz?-írtam lesokkolva
Faye:igen...sajnálom Y/N
Y/N:most mennem kell...

Ledobtam a telefont és mentem a parkba mivel ott volt Jaden.Lexi rémülten végig nézte ahogy dühösen megyek ki az ajtón.Futottam Jaden-hez és elkezdtem vele ordítani.

-HOGY TEHETTED EZT?-ordítottam feldúltan
-M - mit? Y/N MI TÖRTÉNT?-mondta aggódva
-Azt hiszed nem tudom hogy más lányokkal csókolózol?-szóltam feldúltan
-Miről beszélsz?Ezt mégis ki mondta neked?
-Faye.Ki más mindig mindent tőle kell megtudnom.Ugyanolyan vagy mint a testvéred.

Majd ledobta a kezéből a rózsát és elfutott.Úgy gondolom nem biztos hogy ezt kellett volna hozzá vágnom.Ezt igen is szokon veszi.Lehet nem volt igaz amit Faye mondott?De ő nem hazudna nekem.Majd vissza sétáltam könnyes szemmekkel a koleszba.Miután beértem le is feküdtem az ágyra és kitört belőlem a sírógörcs.Lexi megkérdezte mi történt.Majd megmutattam neki a telefonomat és szorosan átölelt majd hozott nasit és teát.Elkezdtünk filmezni de még mindig nem tudtam kiverni ezt a fejemből.
Szerintem aludnom kéne.

*Másnap*
Borzasztó reggelem van.Úgy érzem mintha beteg lennék.Megkérem Lexit hogy hozza ide nekem a lázmérőt.

-Tessék ittvan -majd megérintette a homlokom
-Úristen nagyon meleg a homlokod szerintem itt kéne maradnom szólok majd Mrs.Miller-nek és át is küldöm majd a jegyzeteimet.
-Köszönöm Lexit.Életmentő vagy -mondtam gyenge hangon

Miután Lexi elment az egyetemre csak nézegettem a képeinket Jadennel.Még mindig nem hiszem el hogy ez történt.Eléggé feldúltnak tűnt Jaden.Talán meg kérne kérdeznem Fayet hogy ez tényleg igaz-e és van e bizonyítéka.
Írtam is neki.

-Y/N:Szia Faye!
-Faye:Szia Y/N
-Y/N:tudnánk találkozni a parkban?
-Faye:Persze miért?
-Y/N:majd elmondom

Utána lassú léptekkel odamentem a szekrényhez és felvettem egy melegítőt és egy pulcsit a hajamat pedig felkötöttem kontyba.Borzalmasan néztem ki de nem volt kedvem máshoz.

Le is sétáltam kisírt szemekkel és amikor kiléptem a kolesz ajtaján mindenki engem nézett.Biztos csodálkoztak hogy nem az a boldog,életvidám lány vagyok.

Meg is láttam Fayet a parkban odasétáltam hozzá

-Szia Y/N minden oké?
-Szia hát nem nagyon,de megtudnád mutatni a bizonyítékot?
-H - hát ami azt illeti-dadogott
-Miaz Faye?Had lássam csak a telefonod-mondtam érdeklődően

Majd megnyitottam Faye telefonját és megkerestem a beszélgetést Jaden-nel meg is találtam és amit olvastam nem is hittem el.

Faye:Meg kéne szivatnia szerelmed nem de?
Jaden:Faye milyen hülyeséget akarsz csinálni megint?mondtam hogy NEM mert ő a legfontosabb lány az életemben.
Faye:Nem biztos amikor majd  azt irom neki hogy te másokat csókolsz.
Jaden:ÁLLJ LE FAYE EZ NEM IGAZ.
Faye:Tudom Jaden....tudom ez csak szimplána bosszú a testvéred miatt.Na sziaa

Nem tudtam megmozdulni.Lesokkolódtam.Vissza adtam Faye-nek a telefont rá nincs idő.Ezt most
azonnal meg kell beszélnem Jaden-nel.Majd gyorsan felfutottam a koleszba és megnyitottam a telefonom.

Írtam Jadennek

-Y/N:Szia Jaden.Sürgősen találkoznunk kéne a kolesz ajtajánál.Gyere MOST!!!
-Jaden:Megyek megyek.Sietek.

Ahogy írta pár perc múlva már itt is volt a kolesz ajtajánál.Azt bevallom hogy tényleg szörnyen néztem ki de ezt nem számít.Gyorsan odafutottam hozzá és átöleltem.

-Y/N:Szeretlek.Annyira hiányoztál sajnálom hogy Faye-nek hittem neked hiszek kérlek bocsáss meg nekem.-mondtam aggódó hangom
-Jaden:Jajj Y/N semmi gond!tudtam hogy ki fog derülni.Faye egy áruló többet nem szabad hinni neki.Szeretlek csillagom.

Majd megcsókoltam és végre biztonságban
érzem magam.Kibékültünk Fayet pedig letiltottuk Jaden-el.Azt hittem ez életem legrosszabb napja de hogy láthatom Jadent és ki is békültem vele,sokkal jobb érzés

Boldogan mentem vissza koleszba Lexi pedig már várt,elmeséltem neki hogy mi történt és hogy kibékültünk.Nagyon örült neki.Elkészülődtem az alváshoz és rendbe tettem magam.A legrosszabból a legjobb napom lett.Szeretem Jadent

Így már tudom hogy nem szabad mindenkiben megbízni akit egyből megismersz hiszen nagyon csúnyán át tudnak verni.
Mindig hallgasd meg a másik személyt is hiszen lehet hogy ő mondja az igazat de nem beszed észre...

|A HARVARDI SZERELEM|Where stories live. Discover now