Örökké

14 2 2
                                    

Izgalmas nap volt.Inkább boldog,nagyon szerelmes vagyok...

Miután a tegnapi történt,kicsit szomorú vagyok Faye miatt de rájöttem hogy ő nem igaz barát.Jadennel erősebb a kapcsolatunk a történtek óta.Lexivel ugyanúgy legjobb barátnők vagyunk,szinte már testvérek...

Fel is keltem,majd felöltöztem és bepakoltam a táskámba.Lexivel elindultunk az egyetem felé és Jaden már várt minket a parkban egy csokor virággal a kezében.

-Ma is gyönyörű vagy Y/N akárcsak ez a virág-mondta kedves hanggal majd át adta a virágot.
-Jajj köszönöm Jaden-majd lágyan megpusziltam és indultunk az egyetem felé.
-Jajj szerelmesek-mondta nevetve Lexi

Mire beértünk az egyetemre tud adták velünk hogy ma teszt lesz.Szerencsére tanultam Lexivel tegnap este szóval biztos jó lesz.
El is érkezett Mrs.Miller órája kaptunk 1órát a tesztre.Elég könnyű volt nekünk Lexivel.Be is adtuk a 45. percnél.Majd mehettünk vissza a koleszba mivel péntek van.

Jadennek 2 órája volt úgyhogy addig mi Lexivel elmentünk kajáért.Fel is vittük a koleszba és írt is nekem Jaden.

-Jaden:Unatkozoook.Van egy meglepetésem,gyere a kolesz elé 20perc múlva.
-Y/N:figyelj óráán.Jujj de izgatott vagyok

El is telt a 20perc és lementem a kolesz elé.Jaden várt engem úgy néz ki mondani akar valamit.

-Jaden:Nagyon jó hírem vaan-mondta izgatottan.
-Y/N:mondjad mááár-mondtam még izgatottabban.
-Jaden:Énis koleszos leszek!!!-mondta irtó boldogan
-Y/N:Úristeen!-nemtudtam mást csinálni csak a nyakába ugrottam és megcsókoltam.

Ezek szerint Jaden is koleszos lesz és egy sokkal többet együtt tudunk lenni.Nagyon boldog vagyok.Sok közös filmezés,kajálás,de persze Lexit sem hagyhatjuk ki az összes programból hiszen ő mégis csak a legjobb barátnőm.

*Sziasztok!Bocsi hogy rövid rész lett de sokat kell tanulnom.Kövi rész hosszabb lesz<3*

|A HARVARDI SZERELEM|Место, где живут истории. Откройте их для себя