Szerelmünk csókja

17 1 1
                                    

A tegnapi nap csodálatos volt.Jól kezdtem az első napomat.Azon a délutánon egy csomót beszélgettünk Jadennel a parkban.Nagyon kedves srác.

*Másnap*
Felkeltem,még hozzá nagyon boldogan,és most TÉNYLEG boldogan.Jaden életem szerelme.Úgy bánik velem mintha egy hercegnő lennék.Sosem fogom elfelejteni a tegnapi napot...
Viszont megyek készülődni hogy el ne késsek óráról.
Felvettem egy farmert és egy fehér pólót majd az asztalom felé vettem az irányt.Leültem és megcsináltam a sminkem és a hajam majd felkaptam a táskám és elindultam az egyetemre a parkon keresztül.
Oda is értem és Jaden ott várt engem.Oda is szaladtam majd nyakába ugrottam és mondtam neki:
-Szeretlek Jaden -mélyen a szemébe nézve
-Énis téged csillagom -mosolygott

Majd együtt mentünk be órára.Útközben Lexivel is találkoztunk így már hárman mentünk órára.Aranyos Lexitől hogy elfogadja hogy van barátom.Ő is nagyon szép lány szerintem csak fél kezdeményezni,de remélem ő is összejön valakivel.

Be is mentünk órára és Mrs.Miller előadást tartott.Jegyzeteltem Jaden kezét fogva.Majd vége is lett az órának.Jaden elkisért minket a koleszig majd elment saját otthona felé.

*Délután*
Lexivel elmentünk fagyizni beszélgettünk beszélgettünk és hamar el is telt az idő...

-Tök jó volt itt lenni ugye? -mondta kedves hangon Lexi
-Igen,ez a kedvenc fagyizóm mostantól.
-Nekem iis.

El is sétáltunk a koleszba megfürödtünk,ettünk,tanultunk és el is mentünk aludni.

Ezért a napért is hálás vagyok,és minden emberért aki ittvan mellettem.

*Másnap*
Ma boldogan keltem mint minden másik nap.Igaz kicsit idegesítő volt a zene ami reggelente szokott menni de az mellékes.
Hallottam egy autót leparkolni a kolesz elé.
Kinéztem az ablakon majd megpillantottam Jadent ahogy integet egy csokor virággal.Nem is kellett több.Gyorsan felkaptam a ruhámat elkészültem és futottam le Jaden-hez.

Futottam ki az ajtón majd a nyakába ugrottam és megcsókoltam.Már érzem hogy ő az igazi.

-Tessék Y/N ez a virág csak is a tiéd hisz olyan szép és gyönyörű mint te.-mondta majd megölelt.
-Nagyon szeretlek -majd megöleltem szorosan.

Megvártuk Lexit és hárman sétáltunk az egyetem felé.Be is léptünk majd végigültük az órákat,jegyzeteltünk és el is teltek az órák.

Lexivel és Jaden-nel elmentünk mekizni és mivel Jaden Ash ikertesója persze hogy felismerték és ide szaladtak hozzánk majd kérdezgettek.

-Ő a barátnőd?ők kicsodák?

Jaden kifutott velünk a tömegből és elkértük elvitelre a kaját,mivel Jaden feljöhetett a koleszba megettük ott nyugodtan miközben egy filmet néztünk netflixen.Jaden átkarolt,Lexi pedig a saját ágyából nézte a filmet.

Láttam hogy Jaden kicsit feldúlt ezért rákérdeztem hogy mi a gond.

-Mitörtént Jaden?Látom hogy zavar valami.
-Semmi,csak sehova se mehetünk úgy hogy ne jönnének oda az idióta testvérem miatt.
-Jajj ne izulj emiatt. -mondtam nyugodt hangon
-Úgyis itt nyugisabb és kényelmesebb-mondta Lexi

Majd Jaden is megnyugodott és néztük tovább a filmet,mire véget ért a film besötétedett ami azt jelentette hogy Jadennek is mennie kell sajnos.

Búcsút vettem tőle és Lexivel készülődtünk az alváshoz.Beszélgettünk a mai napról.Fel is akartam hozni hogy neki miért nincs még barátja de végül nem mertem.Úgy éreztem tolakódó lenne.Ha úgy gondolja úgy is elmondja majd.Nem zaklatom ezzel.

Majd lecsuktam a szemem és elaludtam.
Jadennel álmodtam ahogy az esküvőnkön vagyunk.Ez volt a legjobb álmom eddig el sem hiszem milyen boldog vagyok.Jaden ahogy említettem életem szerelme.Megtenne mindent értem.Tényleg nagyon kedves srác.

Úgy érzem vele akarom leélni az életem.

|A HARVARDI SZERELEM|Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang