>>03<<

605 27 18
                                    

Time rehat..

Law dan kawan-kawannya baru saja menyelesaikan ujian yang diberi Doflamingo. Baru masuk aja udah mau test otak.

"Jom ke kantin!!." Ajak Luffy.

"Oi Luffy-ya..kau jangan nak habiskan onigiri aku eh. Semalam kau makan sampai habiskan?!." Marah Law.

"Dah kau kata ambiklah. Aku pun ambiklah." Balas Luffy.

"Tapi aku tak kata habiskan makanan aku." Marah Law.

"Hehe. Sorry. Jom aku belanja kau makan." Kata Luffy.

"Belanja aku sekali." Ujar Kid.

"Aku juga." Kata Nami.

"Kau ada banyak duit an?. Gunalah ah duit sendiri." Ujar Zoro.

"Sanji..belanja aku makan boleh?." Nami tayang wajahnya cutenya.

DEGGG!!!

Bagaikan ada anak panah menusuk ke jantung Sanji. Terus mata Sanji bertukar Love. "Baik Nami ayang."

"Oi Zoro..kawallah Sanji kau ni." Kata Kid.

"Sejak bila dia Sanji aku. Huwarghhh." Zoro menguap.

"AKH!." Tetiba Law jerit.

Yang lain hairan.

"Kenapa ni Law?." Tanya Killer hairan.

"Aku nak berikan uniform perempuan yang aku pakai kemarin. Ada dalam beg." Ujar Law.

"Lahh.."

"Kau boleh je bagi lepas makan nih. Ayuh kita makan. Aku lapar sangat nih." Luffy tarik tangan Law.

"Ooui Luffy..Tunggu!!."

Didalam kelas, Doflamingo hanya memperhatian sahaja tingkah laku para pelajarnya. Doflamingo kutip kertas ujian yang diberinya. Sehinggalah dia berdiri di satu meja dan dia melihat sesuatu yang amat menarik baginya. Doflamingo lihat barang yang ada di salah satu beg pelajarnya. Doflamingo ambik. Dan barang yang menarik minat Doflamingo tu merupakan barang dimana barang itu merupakan pakaian wanita yang pernah dilihat Doflamingo. Dimana kejadian malam kemarin yang dia bertemu dengan seorang gadis pelik. Tapi kenyataannya gadis tu bukanlah gadis melainkan dia menyamar menjadi gadis tersebut.

"Oh. Ternyata dia sekolah dan berada di kelas ini." Doflamingo terangguk-angguk. Tak payah lah dia suruh anak buahnya mencari orang tu. Ternyata orang tu berada disini. "Mulai sekarang, aku harus memikirkan cara untuk mendapatkannya. Kelihatannya dia tu dikelilingi orang ramai disini."

Doflamingo ambik segala barang tersebut. Rambut palsu dan pakaian wanita tersebut. Rambut palsu paling penting. Sebabnya, Rambut palsu tu laa yang menunjukkan bahwa dia itu benar-benar gadis pada umumnya. Doflamingo sambung kutip kertas ujiannya.

Manakala Law dan kawan-kawan yang lain, berada di kantin. Law mula makan onigiri. Law hanya minat onigiri sahaja.

"Weiweiwei!!. Jom adakan aktiviti nak tak?." Cadang Franky.

Love Mafia  - MalayWhere stories live. Discover now