2. fejezet

7 2 1
                                    

..........................................................................................Hétfő..................................................................................... A mai nap úgy kezdődött hogy 6:20 kor megszólalt az ébresztőm.Álmosan felkeltem az ágyból és felöltöztem. A  tükör elé vánszorogtam és elkezdtem fésülni a hajamat.Egyszer csak a fésű megakadt. A francba- gondoltam, 5 percbe került kibogozni a gubancot. Visszamentem a szobámba és bepakoltam a szükséges kellékeket. Amik: színezett ajakír, víz, esetleg a termoszomba forrócsoki, a füzeteim, egy könyv és egy stresszoldó labda( nekünk megengedik hogy óra közben ezeket nyomogasuk. Felcsatoltam az órámat és kimentem a buszmegállóba. Körülbelül három percet vártam aztán megjött a busz. Még gyorsan átnéztem a tanulnivalót. Aztán átszálltam  az egyes villamosra. Azon is utaztam egy kicsit aztán bementem a reggelizőbe és vettem magamnak egy forró csokit. 7:35 re értem be a suliba. Csodálatos most fagyoskodhatok kint a hidegben- gondoltam. 7:45kor beengedtek és bemehetünk. Boldogan beléptem aztán rámjött az aggódás. Ma dolgozatot írunk! Mi van akkor ha nem készültem eleget? Idegesen vártam hogy becsengesenek. Elővettem a stresszoldó labdám at és elkezdtem használni. Becsengettek mély levegőt vettem és bementem az osztályterembe. Leültem a helyemre és a tanár kiosztotta a papírokat. Aggódva írtam le azt szerintem helyes válaszokat. Mikor befejeztem nagy kő esett le a szívemről. De újra rám tört a pánik . Holnap osztják ki a dolgozatokat és nem biztos hogy nekem jó lett! Vajon mit fognak szólni a szüleim? Ezek a gondolatok forogtak bennem amikor megszólalt a csengő . Kirohantam az udvarra és Melániához akartam menni de nem volt sehol. Kerestem de nem találtam. Jaj ne! Lehet hogy beteg lett, vagy talán valami más baja van? -gondoltam aztán megszólalt a csengő bementem.  Észrevettem hogy ma tesi lesz ,de most biológia következik. Leültem a helyemre és bejött a tanár. Ma az emberi szív működéséről fogunk tanulni- mondta.Ahhh- morogta az osztály. Tulajdonképpen a biológia nem volt olyan rossz csak unalmas. Ezután jött a tesi, ezt az órát utálom a legjobban. Öt kört kellett futni és 100 felülés kellett végig szenvednünk. Ráadásul nem volt ott Melánia hogy végig csinálja velem. A borzalmas óra után megebédeltem( egyedül) és kimentem az udvarra. Nem sokkal később eleredt az eső. Ennél rosszabb már nem is lehetett a napom, de rosszabb lett Melánia megsértődött rám Viberen amiért nem küldtem el a házit. Nem értem mi ütött belé.Általában tök vicces és megértő. Úgyhogy most otthon ülök és próbálom kifigurázni hogy, hogy béküljek ki vele. Gondoltam hogy rám fér egy kis pihenés. Néztem egy részt a sorozatomból és lenyugodtam egy picit. Megcsináltam a házit (nagynehezen) És zongoráztam picit. Elköszöntem anyukámtól és fáradtan süppedtem bele az ágyamba. Két perc se telt el és álomba merültem.

Zsanett TörténeteTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang