[1. Rész]

191 14 1
                                    

1995. Grimmauld tér

 Egyszerre kezdtek el magyarázkodni. Végül Dumbledore állt eléjük. 

-Megfoglak ölni titeket!-Nézett a két bajokozóra a vörös.

-Tudjuk, Drága Liliomom!-Vigyorgott.

-Pofa be, Potter!

 Viszont észre vették, hogy hol is vannak. Fiatal Sirius arcán grimasz lett viszont Dumbledore és McGalagony lépett be. Egy hosszas bámulás után Lily belekezdett.

-A két idióta miatt..-Mutatott a két vigyorgóra.-Ide kerültünk. Ellopták McGalagony Professzor időnyerőjét és..

-Peter nem kapta el!-Sértődött meg James.-Amúgy, James Potter vagyok! Liliomom, Holdsáp, Tapmancs és Pete!-Mutatta a vele érkezőket.

-Lily Evans vagyok. Remus Lupin áll itt mellettem.-Mutatta a fiút.-Ő Peter Pettigrew és Sirius Black.-Mutatott mindenkit.-És milyen évet írunk?-Nézett az igazgató úrra.

-1996.-Éppen, hogy kimondta mikor egy kék kapu szerűség jelent meg.

 Mindenki döbbenten nézte a kifutó kék csíkot. Főleg mikor pár kör után megállt. Egy ezüst és barna hajú fiút láttak meg és egy vörös hajú lányt a karjaiban. Miután letette a lány döbbent tekintettel nézett körbe. 

-Te idióta!-Lökte meg a vállát.

 Éppen mikor kinyitotta volna a száját az idős mágus lépett eléjük. Mindketten furán néztek rá. Hát még a professzor és a házban lévők! Összenéztek és Lilith rászorított a fiú kezére.

-Maguk kik? És honnan jöttek?-Tette fel a kérdését.

-Lilith vagyok. Lilith Snow. New Yorkban voltunk pár pillanata..

-Pietro Maximoff.-Vigyorgott miközben fogta barátnője kezét.

-De...-Meglátták Jameset és Lilyt. Egymás elé álltak.

-Király!-Szólalt meg a két fiú.

-Miért érzem, hogy ez nem 2017? És, hogy nem New York?-Harapta be a száját Lilith.

-Mivel el, Miss. Snow, 1996 és a Grimmauld téren vannak.-Magyarázta Dumbledore.

-Mi? Dimenziót utaztál te idióta!-Ütötte meg a vállát újra és újra Lilith.

-Szerinted direkt?-Tárta szét a karjait.

-Ki maga?

-Én Albus Dumbledore vagyok. Hogy kerültek ide?-Tette fel saját kérdését.

-Én jövők!-Szólalt meg Pietro.-Túl gyorsan futottam, Liliomom a karjaimban volt és egy kapu jelent meg előttünk. Nem tudtam lassítani és itt lettünk!-Magyarázta röviden.

-Maga is? Erővel rendelkezik?-Pillantott a vörös lányra.

-Mutasd meg barátnőd.-Kacsintott Pietro.

-Azt ki kéne hagyni...

-Miért?-Kérdezte Lily.

-Ki nem bírja a hideget?-Sokan felemelték a kezüket.-Én előre szóltam.

 Behunyta a szemeit. Haja szőke szinte fehér lett. Szemeit kinyitva szürkék voltak, kezeiben egy-egy jégcsap jelent meg. Egyiket feldobva hó kezdett esni majd egy kézlendítéssel el is tűnt. Haja ismét vörös lett szemei pedig zöldek.

-Maga gyors?-Nézett Pietrora Dumbledore.

-Még szép!-Azzal el is futott. 

-3, 2 és 1.-Berohant az ajtón. 

-Liliomom, egy nagy házban vagyunk.-Állt meg a lány mellett. 

-Ez nekem is jól jönne!-Jelentette ki James.-És jól néznék ki szőkén!-Vigyorgott.

-Meg 22 évesen is.-Túrt hajába a gyors fiú. Páran össze néztek, hisz a Potter fiú nem élte meg a 22. élet évét.

-22?-Kérdezte Lily Lilithtől.

-20 lettem múlthéten. Wanda egy idős vele.-Mutatott barátjára.

-Ki az a Wanda?-Kérdezte a fiatalabb Sirius.

-Az ikerhúgom. Aki szerintem megfog ölni.-Vont vállat.

-Akkor Speedy, menj néz körbe.-Mosolygott a lány.

-Ne kezd te is!-Futott ki a házból.

-Hogy viseled el?-Kérdezte tőle a színes hajú lány.

-Mint egy nagyra nőt gyerek.-Felelte.-Kit, hogy hívnak?

 Egy nagy bemutatkozás vette kezdetét. Lilynél elmosolyodott Jamesnél fejét fogta. Megtudta, hogy boszorkányok és varázslók. Egy nagy szelet éreztek meg.

-Itt nem olyan New York.-Állt meg barátnője mellett Pietro. 

-Ennyi idő alatt eljutottál oda?-Kérdezte döbbenten Ron.

-Tudom, lassú volt.-Vette le cipzáros pulóverét és csak a szűk kék melegítője maradt felül..

______________________




Időzavar? Dimenziózavar.Where stories live. Discover now