-És azt mondják én vagyok hiperaktív!-Nevetett James mikor Pietro elfutott és ki.
-Az is vagy, Potter!-Nézett rá Lily.
-Hogy ismerkedtetek meg?-Kérdezte patogatott kukoricás tállal Ginny. Mellette Hermione és Tonks evett belőle.
-Majdnem megölt egy robot engem. Ott termett, felkapott majd letett. 17 voltam. Mikor láttam, hogy lelőtték ikrével együtt én is dühös és csalódott lettem. Egy hatalmas jég bura szerűséget teremtettem amiben az összes robot eltörött. Hivatalosan két évvel hamarabb találkoztam velük. Az a szemét aki kísérletezett rajtuk, az rajtam is egy másik helyen. Átvitetett. Akkor láttam meg a Maximoff ikreket. De megszöktem egy év után. De abban az egy évben ők lettek a legjobb barátaim.-Mesélte halvány mosollyal.
-És a szüleid?-Kérdezte a nasiért nyúlva Ron.
-Halottak. Anyám egy évvel a születésem után nem sokkal, öcsém szülése közben. Mindketten meghaltak. Apámon is kísérleteztek, nem élte túl. 12 éves koromban halt meg.-Nézte a liliomát amit barátjától kapott.
-És Mr. Maximoff? Hová ment?-Nézett rá McGalagony. Mikor Lilith nyitotta volna a száját megjelent a kék csík. A fiú a falnak támaszkodva fogta az oldalát.
-Hol jártál, Speedy?
-Futottam és mikor megálltam verekedésbe keveredtem, csak öt férfi. Nincs baj!-Ugrott aggódó barátnője mellé. Mikor látta Lilith arcát egy gyors puszit nyomott az arcára.
-Nem csináltál bajt? Nem sérültél meg? Lőttek? Ütöttek? Komoly baj történt? Ne...-Nem tudta befejezni mivel Pietro félbe szakította.
-Nincs bajom! Elloptam az egyiknek a cukrát!-Mutatott fel egy tasak bontatlant. Felbontotta mire a csomag nagy része kirepült. Egy a hajába.
-Tessék, Pi.-Vette le onnan mosolyogva Lilith.
-Király!-Evett minden fiatal csak Lilith nem, a fiatal Remusra nézett.
-Úgy nézel ki mint Parker.-Jegyezte meg mire mindenki elhalgatott.
-Milyen Parker?-Kérdezte a fiú.
-Peter Parker, Pókember.
-Azért voltál olyan ismerős!-Vágta rá Pietro.
Már szólalt volna meg az idősebb és a fiatalabb Remus Lupin egyszerre, de valami megzavarta őket. Egy sárga portál szerűség jelent meg..
_______________________
DU LIEST GERADE
Időzavar? Dimenziózavar.
Science FictionPietro Maximoff és James Potter. Más idő, világ, dimenzió. Varázsló és mutáns. És ha találkoznak? Pietro túl gyorsan futott és szerelmével együtt rossz helyre került. Oda mások is kerültek akik nem oda valóak, másik időből voltak. A Hasonmások talál...