-Ú és nevetek is van?-Kérdezte a két tekergő akik az időnyerőt lopták el.
-Ő Higanyszál én Jégliliom.-Fejére csapott.-Liliom! Tényleg! Üzenhetek.
-Kinek?-Nézett furán Pietro.
-Stark, Nat, Banner, Clint, de Parker is jó.-Hunyta le a szemeit és haja kiszőkült. Kezeit felemelve egy jégliliom lett a kezébe.-Üzenem a bosszúállóknak, hogy dimenzió utazás.-Ennyit mondott és a liliomot feldobta.
-Várj!-Pattant fel Pietro és már ott sem volt.
-Mindig ezt csinálja?-Recsegte Mordon.
-Állandóan.-Rázta a fejét miközben ismét vörös lett.
-Ez néha jól jönne.-Nézett rá Lily. Mikor pár papír felrepült érzékelték, hogy a fiú visszatért.
-Liliomot a liliomnak!-Nyújtotta a csokrot mosolyogva.
-Ahw..-Mondta minden lány.
-Egyszer úgy is hozzám jössz!-Nézett Lilyre James.
-Majd szőkén!-Vágott vissza fel sem fogva, hogy mit mond. Lilithre nézett aki Pietrora.
Nem sokkal később elkezdték mesélni, hogy halt meg Pietro majdnem. Mindenki csendben hallgatták. Az ikrek szó szerint popcornt ettek és tátott szájjal hallgatták.
-És túl élted?
-48 lövés, de mint látjátok igen!-Húzta ki magát a fiú. A liliom repült ismét be.
-Ki válaszolt?-Kérdezte vigyorogva James. A lány kezébe vette a virágot.
-PIETRO MAXIMOFF, TE IDIÓTA!-A Fiú felpattanva rohant fel majd le vissza.
-Szia, Nat.-Szólalt bele Lilith.
-Lils, hol vagytok? Mi az, hogy dimenzió? Strange, Stark és Banner fel-le járkál.
-Strange? Lehet olyan, hogy a túl nagy sebesség miatt teljesen második dimenzióba keveredjünk?-Beszélt a liliomba.
-Maximoff! Mekkora sebességgel mentél?-Hallottak egy férfi hangot.
-Nem tudom, csak futottam. De még én nekem is gyors volt. Van valami hókuszpókod?-Hallani lehetett az akcentusát amitől pár lány csak őt bámulta.
-Van rá varázslat, de sok idő.
-Hát mi elvagyunk! Helló!-Amint kimondta a fiú eltörött a jég.
-Hát te hülye vagy!-Nevettek fel többen is.
_______________________
YOU ARE READING
Időzavar? Dimenziózavar.
Science FictionPietro Maximoff és James Potter. Más idő, világ, dimenzió. Varázsló és mutáns. És ha találkoznak? Pietro túl gyorsan futott és szerelmével együtt rossz helyre került. Oda mások is kerültek akik nem oda valóak, másik időből voltak. A Hasonmások talál...