Każdy myśli że druga osoba ma idealne życie .Ale nikt nie ma idealnego życia. Zawsze się znajdzie osoba która może mieć wszystko co chciała ale nie ma idealnego życia np. może mieć kłótnie w domu, problemy rodzinne albo psychiczne. Przedstawię wam przykład takiej osoby, czyli mnie. Mam na imię Rose mam 15 lat mieszkam w mieście jestem jedynaczką . Jestem brunetką z pofarbowanymi pasemkami na kolor fioletowy , mam oczy koloru zielonego nie jestem wysoka mam 160 cm jak na mój wiek to nie jest sporo . Przedstawię wam moją historię udowadniając że nie każdy ma tak idealne życie na jakie wygląda. Sama myślałam ,że mam najgorzej jak mogę mieć ale tak nie jest.
Nowa szkoła, Nowi znajomi, Nowe przeszkodyPrzeniosłam się z rodzicami do nowego domu, czyli to też skutkuje nową szkołą. Przyznam że chodzenie do szkoły to dla mnie wielki stres nie lubię ludzi którzy tam są oraz całego otoczenia. Gdzie teraz idę do nowej to już w ogóle nie będę znała otoczenia i będę się czuła nie wiadomo gdzie, nie znam ludzi, nie znam nauczycieli. Wkurzyłam się na rodziców jak codziennie nie wyobrażałam sobie pójść do nowej szkoły to już jest nasza 4 przeprowadzka. Gdy dojechaliśmy do nowego domu nie sądziłam ,że będzie on taki ładny chyba jeden z ładniejszych jakie mieliśmy kiedykolwiek. Mieliśmy koło siebie 6 sąsiadów jednym z nich był chłopak z którym będę chodziła do szkoły chyba nawet i do klasy. Usłyszałam że krzyczy na mnie tata jak zwykle.
- Rose!! Nie patrz na tego chłopaka pomóż nam rozpakowywać samochód lepiej!! - krzyknął na mnie tata
-Tak jasne już idę.... - odpowiedziałam mojemu tacie mrucząc pod nosem
Poszłam do samochodu pomóc mojemu tacie gdy moja mama poszła zwiedzać dom.
Jednak nie mogłam przestać myśleć o tym chłopaku, ale był taki idealny..
Na pewno nie polubi takiej jak ja jestem brzydka jeszcze zobaczył jak mój tata się na mnie wydziera a jak będzie się tak na mnie wydzierał codziennie to sobie tego nie wyobrażam żeby z takim ideałem się zaprzyjaźnić.--------------------------------------------------------------------------------------------
Cześć!
Jeśli wam się spodobał wstęp to dajcie gwiazdkę !!
Jeśli macie jakieś pytania o bohaterce albo ogólnie o czymś to zadajcie chętnie odpowiem !
Nie wiem czy mam to kontynuować więc jeśli tak to piszcie.
Miłego dnia/wieczoru :)
-skejterkahejterka
CZYTASZ
Nikt nie ma idealnego życia
Fiksi RemajaJeśli myślisz że każdy ma idealne życie to się mylisz. Nawet milionerzy go nie mają. Dziewczyna o imieniu Rose też myślała że każdy ma idealne życie tylko nie ona i była w błędzie.