Araba, dük mülklerinin kapılarından çıktıktan sonra, Serena gözleri kapalı olan Leonard'ı gözlemlemeye başladı. Daha önce, onun biraz kaslı ve uzun olduğunu, sadece çenesine ulaştığını fark etti. Dar kesimli gri bir frak giyiyordu, belinin uyluğuna kadar iniyordu. Yeleği ipekten yapılmış daha açık gri tondaydı, ayrıca gümüş şal desenli süslü bir kraliyet mavisi ascot giyiyordu. Pantolonu ceketinin rengiyle uyumluydu. Bir Viktorya dönemi naiplik dramasında gerçekten zengin bir varis gibi görünüyordu.
Serena, önündeki sıcak örneği gözlemlemeye devam etti. Her zaman kucaklayabileceği altın kalçalı üvey ağabeyi değilse, müstakbel erkek arkadaşları listesinin başında olacağından şüphe yok. Bir düşünün, onların ufacık kısmını uzaktan akraba saymazsanız, aralarında gerçekten kan bağı yok. Ayrıca, hiçbir zaman kardeş kadar yakın olmadılar, buna bir de kız kardeş sevgisi olmayan bir göçmen olduğu gerçeğini ekleyin. Ayrıca gerçek kan bağı olmadığı sürece ensest, 'kardeşlere dikkat et' romanını okuduktan sonraki fantezilerinden biridir. Ancak, o yolu takip etmeye karar verirse, onun için oyun biter. Ya kendiliğinden evliliktir ya da... başka sonuçları düşünmek bile istemiyor. Ayrıca bu rotayı her zaman sona bırakabileceğini düşünüyor.
Ama bu, bu büyükannenin hayal kuramayacağı anlamına gelmez. HAHA! Şu ince kırmızı dudaklara bak, sadece ne zaman hissedeceğini hayal edebiliyorum….. burası sıcak mı yoksa ne?' Serena, vantilatörüyle kendini yelpazelemeye başlayınca kızardı.
"İyi misin?" Leonard öne eğilip endişeyle ona bakarken Serena'ya sordu.
Serena, onun yorgun görünen gözlerinin endişeyle dolduğunu görünce pembeye döndü 'Aman Tanrım, şimdi bu büyükannenin ruhunu alabilirsin...'
"o-okul için biraz gerginim..." Serena kekeleyerek yanıtladı. "Oraya varmamız ne kadar sürer?" diye devam etti.
“Evden okula gitmek genellikle 4 saat sürer. Öğlen vakti, tam öğle yemeği vaktinde oraya varacağımızı varsayıyorum.”
'uh... o ses... Yorgun olduğu ve daha erken uyumaya çalıştığı için mi boğuk?' Serena gözlerini kapatıp dudaklarını ısırmaktan kendini alamamıştı, ani bir kızarıklığın yüzünü pembeleştirdiğini hissetti ve omuzları açık bir elbise giydiği için tüm dekoltesi (çenesinden aşağısına kadar) göğüsüde) pembeye döndü.
Bu elbette Leonard'ın gözünden kaçmadı. Kız kardeşinin bu yanını görmekmemek için kör olmak lazımdı Şimdi üvey babasının neden Serena'nın elbisesinin uygunsuz olduğunu söylediğini anlıyor. Her zaman güzel insanlarla çevrili olan Leonard, kendini güzelliklere karşı bağışık ve kayıtsız buluyordu. Ancak bugün yanıldığını anladı.
Serena ile büyüdüğü için kız kardeşinin ne kadar güzel olduğunu çok iyi biliyor. Yaşları arasında sadece bir yıl olduğu için yakın oldukları düşünülebilir. Kendisi de artık pek hatırlayamadığı çocukluklarında, onun öz kardeşi gibi davranmış olabilir. Ancak 7 yaşında Alighieri'ye gönderilmiş, daha sonra 12 yaşında evlatlık olduğunu öğrenmiştir. Böylece, bu bilgi ve karşı cinsten oldukları gerçeğiyle, belli bir mesafeyi korumayı kendine görev edindi. Bu, sahip oldukları kardeş yakınlığının kaybolmasına ve aralarında garip bir atmosfer kalmasına neden oldu.
Serena daha önce onun önünde hiç böyle davranmamıştı ya da belki de pek bir şey hatırlayamıyor çünkü bu, birlikte yalnız geçirdikleri ender zamanlardan biri. Şu anda neden böyle baktığını merak etti.
"Kendinizi rahatlatmak ister misiniz? Bir hana uğrayabiliriz."
'kendimi rahatlatmak mı? Ne?' Serena gözlerini açtığında Leonard'ın yüzünü pencereden dışarı bakarken yana çevirdiğini gördü. 'az önce bu büyükanneye baktı ve işemem gerektiğini mi sandı, yoksa daha kötüsü kabız olduğumu mu düşündü!?'
Serena cevap vermeden önce kendini sakinleştirmek için derin bir nefes aldı.
"Gerek yok…. Ben sadece, şey, heyecandan başım dönüyor…” Serena, 'üzerine atlama heyecanı' düşüncesine devam ederken doğruldu. Hahahaha!!!!'
Leonard ona dönüp baktı, başını salladı, sonra gözlerini kapadı.
Serena, roman hakkında hatırladıklarını düşünmeye başlarken gözlerini kapadı.
Konu sıhhi temizlik olduğunda modern dünyanın rahatlığına sahip olmak, ancak ulaşım için atlı bir arabaya binmek gibi bu dünyadaki bazı şeyler hiçbir anlam ifade etmiyor. Peki, genç bir kızın yazdığı bir romandan ne beklenebilir ki?
Burada cep telefonu ve internet yok, önceki hayatında artık onlarsız yaşamayı hayal bile edemiyor. Ancak, hayat her zaman böyle olmamıştır. Bir zamanlar yüksek teknoloji aletlerin rahatlığı olmadan yaşadı. Bu yüzden bunu sadece çocukluk günlerini yaşamak olarak anacak
Beceriler ve yetenekler söz konusu olduğunda, o ve bu dünyanın Serena'sı oldukça benzer. Hayatını daha önce olduğu gibi yaşayarak, herhangi bir özel beceri geliştiremedi ya da bir holding oluşturmak için herhangi bir özel bilgiyi ya da göç etmiş kızların genellikle yaptığı her şeyi saklamadı.
Serena, fantezilerini gerçekleştirmek için bu göç deneyiminin tadını çıkarmaya karar verdi. Ancak yine de dikkatli davranması gerekiyor. Burada uzun süre yaşayabilir ve itibarını zedelemek istemez, en azından çok fazla. Fantazisi gerçekten çok basit, daha önce mükemmel ideal bir hayata sahip olmak, ölmekte olan tek pişmanlığı tüm hayatı boyunca sadece tek bir et tatmış olmasıdır! Belki de muhafazakarlığın erdemi ona o kadar çok yerleşmiştir ki, merhum kocasının ölümünden sonra bile, nerede olursa olsun onun ruhunu kutsayın, ona sadık kalmıştır. Eh, o zamana kadar etin günahları için çok yaşlı olduğu gerçeğini hesaba katmazsanız, ama bu meselenin dışında.
Serena önündeki yakışıklı erkeğe baktı ve başını salladı. 'aman... ne ayıp! Sadece çok kötü… kim bilir? Belki de bir an önce izlerimi bırakmaya başlamalıyım!'
"Kardeş Leonard..." diye cevap vermesini bekleyerek tatlı bir şekilde seslendi.
Leonard onu aradığında yarı uykudaydı. Bu onun için biraz garipti çünkü Serena onunla gerçekten bu tarz bir ton kullanmıyor. Genellikle biraz resmidir. Şimdi onu çağırma şekli gibi değil. Emin değil ama sanki şımartılmak istediğinde anne babasını çağırma şekli gibi geliyor ama biraz da... flört ediyormuş gibi? Okuldaki kızlara benzer. Belki yanlış duydu, bu yüzden onu görmezden gelmeyi seçti.
Leonard onu ikinci kez çağırdığında cevap vermeyince Serena öne eğildi ve koluna dokundu.
Leonard gözlerini açtı. Şaşırmış ve kafası karışmış bir şekilde "Bir şeye ihtiyacın var mı?" diye sordu.
'Şimdi sana ihtiyacım var! Haha! Kardeş kompleksi dediğin bu mu?'
"Kardeşim... lütfen yanıma oturur musun? Annem olmadan yaslanacak kimsem yok, hareket eden vagonumuzun duvarlarına başımı koymak istemiyorum…” 'Gerçekten Serena mı? Hahaha! Tanrım, kendin duymalısın!'
Leonard'ın kaşları, onun söylediklerini düşünüyormuş gibi birleşti. İsteği mantıklı, ama bu uygun mu? O, yetişkin bir erkek ve o, yan yana oturan yetişkin bir kadın, arabalarında birbirine sokulmak mı?
"Lütfen kardeşim? Hareket edip yanına oturabilirim ama arkaya dönük oturmayı sevmiyorum, bu beni daha çok döndürecek…” Serena, Leonard'ı kendine doğru çekmeye çalışırken tatlı sesini kullanarak yalvardı.
Kendi sesine güvenmeyen Leonard başını salladı ve onun yanına oturmak için ilerledi.
Serena, pazılarını hissederek Leonard'ın sağ koluna hızla sarıldı. “Bu daha iyi kardeşim, uyumak için omzuna yaslanmama izin ver!”
Leonard kaşlarını daha da çattı. Bu kesinlikle… uygun değil. Ancak, eğer gerçek kardeşlerse bu… normal mi olurdu? Belki de şu anda Serena'nın kafasında dönen şey bu ve bu tür düşüncelere sahip olan tek kişi o.
Serena onun cevabını beklemedi, başını omzuna yaslarken sol kolunu onun sağında ilmekli bırakarak doğruldu. 'Bu ne kadar harika, sandal ağacı gibi kokuyor bile. Ha! Gençliğin tazeliği!' aynen böyle, başkente girerken arabaları yavaşlayana kadar uyuyakaldı.
Öte yandan Leonard, gözünü kırpmadan uyuyamadı. Serena'ya bakmadan, gül kokusuna ve sol göğsünün sağ koluna sürtünme hissine aldırmadan sadece ileriye bakabiliyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kötülük, 2. Erkek Başrole Yürüyor [NOVEL ÇEVİRİ]
Romance"Bekle, biri görebilir." dedi Charlton, cam pencereyi hatırlayarak. "Bunun için hazırlık yaptım." Serena yerde çantasını açmak için eğilirken cevap verdi ve sonra çıkartmaya benzeyen bir film çıkardı. "Bunu dün pazarda buldum." "Bunun için hazırlıks...