Bölüm 3: Düklüğü terk etmek

274 19 0
                                    

Yemek salonuna gelen Serena önce masanın ne kadar büyük olduğunu fark etti. En az 24 kişi içindi. Baş sandalyede babası olduğunu tahmin ettiği kişi oturuyordu.

Dük Simon, ellili yaşlarının ortasındaki gerçek yaşından ziyade kırklarının başlarındaki bir adama benziyordu. Oturduğu halde, uzun boylu ve orantılı olduğu söylenebilir. Koyu sarı saçları geriye taranmıştı ve 3 günlük kirli sakalı, temiz traşlı erkeklerden hoşlandığı düşünülürse, gördüğü en çekici sakaldı. Gözleri mavimsi gri, burnu uzundu. Moda dergisinden yeni çıkmış birine benziyor!

Solunda, annesi düşes Celine olduğunu varsaydığı kişi var. Altın kahverengi saçları örgülü bir topuzla toplanmıştı ve kapüşonlu ela gözleri büyüleyiciydi. Zarif ve çok güzel görünüyor, belki burada bir Bayan Universe varsa, kesinlikle kazanacaktır. Düşesin önünde evlatlık oğlu Leonard olmalı. Sırtı Serena'ya dönükken, şu ana kadar geniş omuzlarının çok seksi göründüğünü söyleyebiliyor.

"Ah, Serena, buradasın! Gel otur" düşes Celine devam ederken ona seslendi, "Vay canına, bugün açan bir çiçeğe benzemek için ne yaptın canım? Kırılan kalplerin sesini şimdiden hayal edebiliyorum! Sence de öyle değil mi Mon?" Kocasına bakarken sordu.

Dük Simoun kızına bakmak için döndü ve çabucak kaşlarını çattı "Bugün çok güzel olduğunu kabul etsem de elbisenin biraz uygunsuz olduğunu düşünmüyor musun?"

"Pekala ne diyorsun? Ne uygunsuz? Kızım çok güzel ve bunu göstermemde bir sakınca yok. İddiaya girerim, eğer o veliaht prense nişanlanmasaydı, okuldaki ilk gününden sonra talipler bizim düklüğümüzde sıraya girecekti."

Serena, övgüden dolayı hafifçe kızararak gülümsedi ve başını sallayarak onaylayan Leonard'ı gözlemlerken annesinin yanına oturdu ve sonra yemeye devam etti.

Leonard'ın saçları ayçiçeği rengindedir, güzel yüz hatlarına, aşağı dönük buz mavisi gözlere, yüksek köprülü burnu ve ince kırmızı dudaklarına sahiptir. Teni sıcak fildişi rengindedir. O sadece bir evlatlık olmasına rağmen, hemen söylenemez. Gerçekten çok yakışıklı, ana karakter rolünü gerçekten hak ediyor.

"Serena, okulda böyle gülümsemekten kaçınmanı şiddetle tavsiye ederim. Gülümsemelerin kimseye öylece verilmemeli.” Dük tavsiye etti.

Düşes sadece gözlerini devirdi. Babalar ve onların aşırı koruyuculuğu.

"canım, hizmetçiler okul için tüm ihtiyaçlarınızı şimdiden hazırladılar. Orada yaşayacağına ve ancak bir yıl sonra geri dönebileceğine inanamıyorum. bu kadar uzun süre ayrı kalmadık" diye devam etti düşes gözlerinin kenarından akan yaşları silerken. "Leonard, kız kardeşine göz kulak olsan iyi olur, onun bizim için ne kadar değerli olduğunu biliyorsun."

Dük sessizliğini korudu ama belli ki küçük prensesinden ayrılmak konusunda da isteksizdi. Gençlik yıllarında onu kucaklar ve öpücükler yağdırırdı. Ama yaşlandıkça, dük, uygun olmadığı için bunu yapamaz.

Kahvaltıdan sonra dört kişilik aile masadan kalktı ve ana girişe doğru ilerledi. Dük yanında Leonard'la, düşes ise Serena'yla kollarını birbirine dolayarak yürüdü.

Üç at arabası onları bekliyordu. Ortadaki altın vurgulu beyaz renktedir. Kardeşlerin bineceği araba bu olmalı. Diğer ikisi bavullarını, muhafızları ve hizmetçilerini taşıyordu.

“Kendinize iyi bakın ve ara sıra bize yazın. Önümüzdeki ay başkentteki mülkümüzü ziyaret edeceğiz ve vardığımızda ikinizi de arayacağız.” dedi dük.

"Evet baba" Leonard ve Serena aynı anda cevap verdiler.

Düşes, Serena'ya sıkıca sarılırken, "Seni özleyeceğim canım" dedi.

"Bende seni özleyeceğim anne"

Düşes onu bıraktı, sonra Leonard'a sarılmaya başladı "Seni özleyeceğim, kız kardeşine iyi bak"

"Evet anne ben de seni özleyeceğim." Leonard, sırtına sarılırken hafifçe kamburlaşarak yanıtladı.

Serena daha sonra düke sarıldı "Seni özleyeceğim baba!"


'pekala, bu hayatta lüks bir hayat yaşamama izin verdiği için ona bir ödül de verebilirim!'

Dük kızardı ve beceriksizce sırtına dokundu, "Ben de seni özleyeceğim, herhangi bir zorlukla karşılaşırsan, Leonard'a söyle, ya da daha iyisi, bana yaz, ben şahsen çözeceğim."

'haha… dük, kızınızın  bir kötü adam olduğunu bilmiyor musunuz? Şu tavrına bir bak' diye düşündü Serena sırıtırken.

Beyaz arabanın arabacısı kapısını açtı, sonra yan tarafa eğilerek onlara binmelerini işaret etti.

Leonard arabaya doğru yürüdü ve sonra Serena'ya onu desteklemesi için elini uzattı ve önce onun girmesine izin verdi.

"Ne beyefendi" diye düşündü Serena, elini onun avucuna koyarken.

Serena, atlara bakan arkadaki koltuğa, Leonard ise onun önündeki koltuğa oturdu. Kapı arabacı tarafından kapatıldı ve kısa süre sonra hareket etmeye başladılar.

Serena daha sonra anne babasına veda ederken gülümseyerek pencereden dışarı bakmayı kendine görev edindi.

Dük ve düşes el salladı.

Düşes, gözyaşlarını silmeye başlarken kocasına " böyle gülümsemesi için gerçekten heyecanlı olmalı" dedi.

"Kızımız büyüdü..." Dük, karısını kollarında tutarken hafifçe gülümsedi.

-

 Kötülük, 2. Erkek Başrole Yürüyor [NOVEL ÇEVİRİ]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin