Başkente girerken arabaları yavaşladı. Serena dışarıdan gelen gürültüyü duyarak uyandı. Utangaç bir şekilde ona bakarken Leonard'dan yavaş yavaş uzaklaştı. Leonard, kolu serbest halde onları hemen göğsünün önünde çaprazladı ve herhangi bir tuhaflıktan kaçınmak için gözlerini kapadı. Serena konuşmak istedi ama...
'Ya nefesim kötüyse? Daha yeni uyandım..." diye düşündü Serena ipek çantasını açarken. İçinde nane şekeri bulunan küçük bir teneke kutu aldı ve bir tane yedi. 'hmm… kesinlikle bayat salyası olan bir tek ben değilim. Belki de ona bir tane yedirmeliyim..." Yaramaz düşünceleri yüzünden kendini sırıtmaktan alıkoyarak, bir şekeri parmaklarıyla nazikçe tuttu ve Leonard'ın yüzünün önünde gezdirdi.
"Kardeş Leonard... Aaaa deyin..." dedi çapkın bir şekilde.
Leonard, şeker gibi tatlı sesine çok şaşırarak gözlerini şokla açtı. Serena ona şekeri yedirmeye çalışırken, sırtı alarmla duvara çarptı.
Serena'nın ısrarcı olması, şekeri Leonard'a zorla yedirdi. Şeker dudaklarına itilirken ağzını açmaktan başka çaresi kalmamıştı.
Serena ona sırıtırken, "taze nefes almak için" dedi. 'Şu sevimli, şok olmuş yüze bakım ve ağzını açtığında... Ahhh(danzai :D)'
"Serena, lütfen bunu bir daha yapma." Bununla bitirmekle yetinmeyip devam etti. “Özellikle karşı cinsler arasında, uygun görgü kurallarına uymanız gerekiyor ve…”
“Bunu sadece sen benim kardeşim olduğun için yaptım… benim tatlı olmamdan hoşlanmıyor musun?” Serena, tatlı bir şekilde davranmaya çalışarak ona kapalı dudaklı bir gülümseme gönderirken kurnazca cevap verdi.
"Öyle değil..." Leonard kaşlarını çattı.
"o zaman sanırım sorun yok." Konuyu değiştirerek başkentin sokaklarına bakmak için perdeyi itti. Geçmiş yaşamında, dünyadaki neredeyse tüm ünlü turistik yerleri gezdi, ancak yine de Londra sokaklarını en çekici yerlerden biri olarak görüyor.
Görünüşe göre Bond sokağındaydılar ya da bu fantezi dünyasında sokağa ne denirse. Serena, büyük cam pencerelerinden farklı mallar satan dükkanları gördü, gezgin alışveriş yapan sürüleri sokakları işgal etti.
Leonard cep saatine baktı ve neredeyse öğlen olduğunu görünce “Bir ara verelim. Öğle yemeği için ne istiyorsun?"
"Seni?"
Leonard tek kaşını kaldırdı.
"Demek istediğim, ne tavsiye edersin? Bir süredir burada kalıyorsun. Bahse girerim buralarda bir yerlerde favori bir restoranın vardır?”
"Tamam" diye yanıtladı Leonard, ardından sürücüye durmasını söylemek için ahşap bir pencere açtı.
Sürücü görünüşte lüks bir restoranın önünde durdu. Önce Leonard dışarı çıktı, sonra Serena'nın arabadan inmesine yardım etmek için elini uzattı. Sonra diğer iki vagonun arabacılarına önlerinden gitmelerini söyledi.
"Neden onlardan öğle yemeği için bize katılmalarını istemiyorsun?"
“Önce gitmelerini istedim, böylece okulun pansiyonuna vardığımızda odanız çoktan hazırlanmış olacak.”
"Oh..." diye yanıtladı Serena, bu kardeşinin ne kadar düşünceli olduğunu fark ederek.
"Hoş geldiniz Lord Maxwell, bugün burada bizimle olmanız bizim için bir zevktir."
"Lütfen kalk."
Resepsiyonist ayağa kalktı ve onlardan onu takip etmelerini istedi.
Serena, caddelere bakan pencerenin yanındaki dört kişilik bir masaya götürüldüklerinde restoranın resmi atmosferini fark etti. Serena ve Leonard pencerenin önünde birbirlerine bakıyorlardı. Menüyü incelerken bir tıkırtı duydular.
Serena dışarı baktığında Leonard'a sahte bir selam veren bir adam gördü. Öğleden sonra güneşinin ışınları, ona başka bir dünyaya ait bir parıltı vererek üzerine parladı. Esintiyle hafifçe hareket eden koyu karamel bukleleri ve hafif bronzlaşmış, güneşten öptüğü teni vardı. Gülümserken sağ yanağında bir gamze belirdi ve fırtınalı gri gözleri yaramazlıkla parladı. Serena'nın kızarmış yanaklarını gizlemek için yüzünü menüyle kapatmak zorunda kalmıştı günah olucak kadar yakışıklıydı.
Serena'yı menünün arkasına gömülmüş halde gören adam, Leonard'a kaşlarını kaldırarak Serena'yı işaret etti. Leonard kaşlarını çattı ve başını salladı. Dışarıdaki adamın pek arkasında, arabacılarıyla konuşmayı yeni bitiren diğer arkadaşının gülümsediğini ve ona el salladığını gördü. Çok geçmeden ikili restorana girdi.
“Serena, lütfen bir dakika bekle, ben sadece arkadaşlarımla resepsiyonda buluşacağım. “
Kızarıklığından kurtulup kurtulmadığından emin olmayan Serena, başını salladığında ciddi bir şekilde menüye bakıyormuş gibi yaptı. "Peki…"
Leonard masadan kalktı ve arkadaşlarına yaklaştı.
"Hey Leonard, randevunu rahatsız mı ettik?" arkadaşı dalga geçti.
Leonard, “Hayır Charlie, randevuda değilim. Kız kardeşim ile beraberim. Bu yıl okulda bize katılacak. ”
"Öyle mi? O zaman benim ve Kylo'nun öğle yemeğine katılmama aldırmazsın, değil mi? Öğle yemeğinde sadece bir erkeğin eşlik etmesi yalnızlıktır. Ayrıca bana Charlie demeyi kes, annem gibi konuşuyorsun."
"Randevunuz Leonard'ı rahatsız etmek istemem ama sadece Charlie'nin burada olması gerçekten üzücü." Kylo, Charlie ismini vurgularken yardımcı oldu.
"Önce Serena'nın iznini isteyeyim."
Leonard, Serena ile konuşmak için geri döndü, ama arkadaşları onu hemen arkasından takip ettiler ve ona onları tanıştırmaktan başka bir seçenek bırakmadılar.
Bu arada Serena noktaları birleştirmekle meşguldü. Az önceki adamın, Suffox dükünün tek oğlu ve romandaki ikinci erkek başrol olan Charlton Daniel olması gerektiğini fark etti. Hatırlayabildiği kadarıyla, Charlton kahramanla tanışmadan önce neşeli ve arkadaş canlısı bir playboydu. Kahraman görünüşte onu yönlendirdiğinde ve daha sonra Geoffrey'i seçtiğinde onun için üzüldü. biraz daha yakışıklı yüzü dışında, erkek lidere kıyasla her zaman en iyi ikinci sırada. Romanda her zaman gölgelerin ardındaki kadın kahramanı desteklemiştir. Gösterişçi biri değildi ama hisleri doğruydu. Sonunda, kırık kalbinden asla kurtulamazken, Geoffrey ile sonsuza dek mutlu olması için kahramanı bıraktı. Hayatının geri kalanını bekar olarak geçirdi.
"Zavallı ruh... ama her neyse, romandaki betimleme ona HİÇBİR adalet sağlamadı! Sanırım onu o sahte selamı yaparken gördüğümde dibim düştü! Yanında mükemmel bir Adonis varken genç kızların neden buz küpü erkekten hoşlandığını asla anlayamayacağım. Her neyse, harika bir ilk erkek arkadaş olacak. Karakterine bakılırsa, ayrıldığımızda sert bir hisleri olmayacak. Ayrıca, hayatının geri kalanını daha sonra kalp kırıklığı içinde geçirmek zorunda kalacağı sefil kaderinden bile kurtarabilirim çünkü kadın başrol onu asla seçmeyecek!'
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kötülük, 2. Erkek Başrole Yürüyor [NOVEL ÇEVİRİ]
Romance"Bekle, biri görebilir." dedi Charlton, cam pencereyi hatırlayarak. "Bunun için hazırlık yaptım." Serena yerde çantasını açmak için eğilirken cevap verdi ve sonra çıkartmaya benzeyen bir film çıkardı. "Bunu dün pazarda buldum." "Bunun için hazırlıks...