Το βράδυ το πέρασα πολύ βασανιστικά ένιωθα πως μου χώνουν ένα μαχαίρι στην καρδιά, την επόμενη μέρα αποφάσισα να μιλήσω στην κολλητή μου ότι και να γίνει.
Πήγα σχολείο και το πρώτο που έκανα ήταν να την βρω, δεν θυμάμαι καν πως το έκανα αλλά την έπεισα να κάνουμε κοπάνα την πρώτη ώρα μόνο οι 2 μας για να της μιλήσω. Χτυπάει λοιπόν το κουδούνι εμείς πήγαμε σε ένα σημείο που ήταν μόνο δικό μας, την κοιτάω με σοβαρό ύφος και αναστεναζω.Μαρία : πάλι για αυτόν είσαι έτσι ε?
Εγώ : δεν ξέρω τι άλλο να κάνω Μαρία έχει καρφωθεί στο μυαλό μου και στην καρδιά μου. Δεν μπορώ να το ελέγξω, δεν ξέρω τι μου συμβαίνει και το κακό είναι ότι δεν πρέπει αλλά πραγματικά δεν μπορώ να το σταματήσω. Νιώθω αδύναμη, είχα την τέλεια ζωή και ξαφνικά μόνο χάος και ψέματα.
Μαρία : κοπελιά ηρέμησε λιγο έτσι είναι ο έρωτας.
Εγώ : ΟΧΙ ΜΑΡΙΑ ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΜΕ ΑΥΤΟΝ.
Μαρία : τι να κάνουμε η καρδιά δεν διαλέγει. Η Αθηνα το ξέρει??
Εγώ : Οχιιι πήγα χθες να της το πω αλλά δειλιάσα Μαρίααα τι να κάνωωω😭😭
Μαρία : κακώς που δεν της το είπες τέλος πάντων τώρα έχει σημασία να ηρεμήσεις και θα βρούμε μαζί μια λύση.
Εγώ : είχα την τέλεια ζωή και τώρα ξαφνικά έχω ένα χάος.
Μαρία : ηρέμησε Ηλέκτρα όλα καλά μην αγχώνεσαι.
Εγώ : αν το μαθουν οι γονείς μου θα με κρεμάσουν.
Μαρία : Ηλέκτρα δεν θα το μάθουν.
Εγώ : δεν μπορώ να λέω ψέματα το ξες πολύ καλά.
Μαρία : το ξέρω αλλά τι να κάνεις.
Εγώ : θα σκεφτώ.
KAMU SEDANG MEMBACA
Παράνομη Σχέση
Cerita PendekΜια ιστορία γεμάτη αγωνία γεμάτη με ανατροπές που θα σας κόψει την ανάσα.