" Onunla en son ne zaman konuştunuz bayan Granger "dedi Kingsley
"Kingsley biziz Ron ve Hermione , dostların . Böyle konuşmayı kes"dedi Ron
"Pekâlâ Ron kusura bakma . Hermione Harry ile en son ne zaman konuştunuz"
" Geçen hafta çarşamba günüydü "dedi Hermione.
"Savaştan iki gün sonra yani , cenazelerde mi katılmadı? "
" Hayır " dedi Hermione.
" Siz ikiniz onun en iyi dostlarıydınız neden bir anda iletişimi kessin ki ? "
"Bir bilsek keşke." dedi Ron
" Başına bir şey gelmesinden korkuyorum. Her gün kafamda bin bir türlü senaryo oluşuyor " dedi Hermione ve ekledi
"Kim oluğunu bilirsin seni bile düşündüm eğer gözlerimin önünde ölmese..." Hermione yüzünü avuçlarının arasına aldı.
Hermione'nin yanında oturan Ron Hermione'nin omuzundan tutup kendine çekti.
Kingsley sihir bakanı olmasına rağmen bu konuyla özel ilgileniyordu.
"Peki ya Ginny ? Onunla iletişime geçiyor mu? "
"Ah Merlin aşkına Kingsley aramızdan biri ile iletişime geçse senden neden yardım isteyelim" diye çıkıştı Ron.
"Peki bir gelişme olursa sizi haberdar ederim ayrıca endişelenmeyin o başının çaresine bakar" dedi ve Kovuktan çıktı.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Harry bir kaç haftadır Muggle dünyasında tuttuğu bir dairede yaşıyordu. Onlar ile konuşmayarak sevdiği insanları daha çok üzdüğünü bilse de onlar ile konuşacak yüzü kendinde bulmuyordu çünkü bütün bu olanlardan kendini suçluyordu.
Harry günlerdir her sabah yaptığı gibi yine erken kalkıp düşünmeye başladı son zamanlarda en çok yaptığı şey buydu aslında yaptığı tek şey buydu . En çok düşündüğü şey Ginny oluyordu . Onunla doğru dürüst konuşamamıştı acaba Fred'in ölümünden onu suçluyor muydu? , daha önemlisi hâlâ onu seviyor muydu? Bu düşünceler onun beynini kemiriyordu.
Bir haftadır bu tek göz dairede yaşıyordu, tabii buna yaşamak denirse, zaten zayıf düşmüş olan bünyesi bu rutubet dolu evde iyice çöküyordu bunu bilmesine rağmen kendine acı çektirmek istercesine bu berbat evde yaşamaya devam ediyordu
Hermione'nin onu kolayca bulacağını biliyordu bu yüzden bir kaç büyü ile önlem almıştı ama nereye kadar bu evde yaşayacaktı ? Aslında Sirius'un ona bıraktığı evde kalmayı düşündü fakat onlarla anısı olan herhangi bir yerde yaşmak istemiyordu aklına önce anıları ardından ölümleri geliyordu . Ölümler genelde doğrudan sebep olduğu ölümler ya da dolaylı yoldan.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Masaya oturmuş yemek bekleyen Arthur '' Ginny nerede '' diye sordu .
Tabaklara doldurduğu çorbaları dağıtan Molly ''Dışarıya çıktı biraz hava alması gerekiyormuş'' dedi
Arthur kaşığını ağzına götürürken '' Yanında birisi var değil mi? '' dedi
''Hayır tek başına çıktı '' diyerek cevapladı Molly
Arthur kaşığı bir anda bıraktı ''Dışarıda Ölüm Yiyenler geziyor ve siz kızın tek başına dışarı çıkmasına izin mi verdiniz'' diye çıkıştı. Masada ki herkes oldukça şaşırmış gözüküyordu.
'' Ölüm Yiyenler mi '' diyebildi Molly.
'' Hepsi yakalanmadı mı '' dedi Ron.
''Bay Weasley bunu neden daha önce söylemediniz'' dedi Hermione
Arthur '' Sizin korkmanızı istememiştim .'' diyebildi sadece.
'' Tamam şimdi bunu konuşmanın sırası değil '' dedi Bill .
''Bill haklı Ginny'i aramalıyız hadi kalkın'' dedi Charlie
Herkes ayağa kalktı herkes gibi Molly ve George'da asa'larını almaya yeltendiler ama Ron onları durdurdu.
'' Anne siz evde kalsanız daha iyi olur '' dedi
'' Nedenmiş o sizin kardeşinizde benim kardeşim değil mi '' dedi George . George Fred'in ölümünden beri toparlanamamıştı.
Ron'un buna verecek cevabı yoktu ama her zaman olduğu gibi yine Hermione yardımına yetişmişti.
'' Eğer Ginny eve dönerse bize haber edecek biri lazım '' dedi
'' Tamam annem kalabilir'' dedi George
'' Burayı biliyorlar daha önce gelmişlerdi o yüzden dışarı kadar burada tehlikeli kimse evde yalnız kalmamalı'' dedi Hermione. Ron sevgilisinin elinden tuttu ve teşekkür edercesine baktı.
George istemeyerek olsa da kabul etti. Diğerleri ikişerli gruplar halinde cisimlendiler.