Bölüm 6

204 8 0
                                    

4 yıl sonra

'' Çocuk ne durumda ? Artık çocuk dememeliyiz sanırım ama ''

'' Artık ona insan demesek bile olur . Boş bakıyor , gözlerinin içinde ki parıltı söndü . Yani artık bir hayvandan farkı yok yemek ,içmek ,uyumak ve boş boş duvara bakmak tüm günü böyle geçiyor''

'' Seni tanımasam ona acıdığını düşüneceğim ''

'' Ama beni tanıyorsun . Fakat anlamıyorum hala neden burada tutuyoruz. Öldürelim gitsin ''

" Koz olarak tutuyoruz "

"Dört yıl geçti bu kozu kullanmak için neyi bekliyoruz ki "

"Aslında ilk başta amacımız sadece koz olması değildi bilgide istiyorduk ama ağzını bıçak açmadı işkenceleri sen uygulayanlardan biri olarak benden iyi biliyorsun fakat ona da dayandı sonra Dolohov daha fazla sabredemedi ölüden beter olmasını istedi 4 yıl sonra ölüden beter durumda " 

" Peki ama Veritaserum neden kullanmadınız "

"Veritaserum veya Zihinefend kullanmayı düşünemeyecek kadar aptal olduğumuzu mu düşünüyorsun "

" Hayır yani sadece demek istediğim şey engelleyen ne oldu"

" Bu devirde zihinefendar bulmak zor . Veritaserumu Diagon Yoluna gidip öylece  alamayız bizim için çalışan herkes Azkabanda tabii şimdilerde birilerini bulduk ama iş işten geçmiş sanırım "

"4 yıl boyunca dayanması bile garip "

"Evet aslında yetenekli çocuk bizim tarafımızda olsa en iyilerimizden olurdu . Ona bunları yapmadan önce sorsamıydık acaba "

"Merak etme ben sordum , tam 11 yıl önce ''

...

Hermione sonunda sihir bakanı olmuştu. Bu mutlu haberi vermek için hemen kovuğa gittiler. Hermione'den daha heyecanlı olan Ron eve girdi boğazını temizledi ve gür sesle

"Yeni Sihir Bakanımıza merhaba deyin '' dedi.

Utançtan kızaran Hermione Ron'un karnına vurdu '' Yapma şöyle" dedi.

Evdeki herkes sırayla Hermione'yi tebrik etti ardından hep beraber yemeğe oturdular.

"Yeni takımda işler nasıl gidiyor Ginny "diye sordu Arthur.

Ginny "İyi baba  , alışmaya çalışıyorum işte" dedi

Billy ağzındaki lokmayı yuttu ve '' Peşinde dolanan biri varmış sanırım " dedi.

Ginny "sen nerden duydun" der gibi bakan gözlerle önce abisine baktı ardından sinirle Fleur'a

Fleur omuzlarını silkti " ağzımdan kaçtı kusura bakma " dedi

Ginny dişlerini sıktı ve tabağına döndü

" Yengeme hiç sinirlenme bence neden bize söylemedin " dedi George.

Ron'da bu sırada Hernione'ye "senin haberin var mıydı?" der gibi işaret yaptı.Hermione gözlerini kaçırınca haberi olduğunu anladı.

Charlie "Abinin sorusuna cevap vermeyecek misin Ginny " diye sordu

Ginny elindekileri yavaşça bıraktı derin bir nefes aldı biraz sonra sorguya çekileceğini anlamıştı.

" Söylemedi çünkü ciddi bişi değil "dedi

"O zaman seni rahatsız ediyor " dedi Ron.

"Bizde onu rahatsız edelim o zaman " dedi Charlie

"Hayır etmiyor sakın beni utandıracak bir şey yapmayın "dedi Ginny

Billy derin bir nefes verdi " O zaman sende ondan hoşlanıyorsun " dedi

Ginny cevap vermek için ağzını açmıştı ki Molly araya girdi " Üstüne gitmeyin artık kızımın . Hem Bert'i tanımıyoruz bile belki iyi bi çocuktur"

" Bert mi? Seninde mi haberin vardı canım " diye sordu Arthur.

Ginny elini alnına vurdu ve derin bir iç çekti. " Bert ha ? " dedi George.

Ron "Çok haklısın anne tanımıyoruz belki iyi bir çocuktur " dedi ve ağzına bi parça daha et attı. Herkes şaşkınlıkla Ron'a dönmüştü ki Ron ağzındaki parçayı yutup devam etti " Gelsinde bir tanışalım kimmiş bu Bart " 

" Bert canım " dedi Hermione

" Ne haltsa " diye tersledi Ron.

"Benim daha öncede sevgililerim oldu hepsiyle tanıştınız mı sankide Bert ile tanışmak istiyorsunuz " dedi Ginny 

"Bu çocuk sevgilin yani" dedi Charlie

"Hayır değil tabii ki "

Billy araya girdi " okuldaki sevgililerinin hepsi çocukça olması bir yana o zamanlarda bile ağabeylerin senin yanındaydı . Eğer bizden sakladığın yoksa tek ciddi ilişkin Harry ileydi yanılıyor muyum ?" masada ki herkesin suratı düşmüştü Ginny kafasını masaya eğdi ve yavaşça kafa salladı. Billy onayı aldıktan sonra devam etti " Hepimiz Harry'i tanıyorduk ve bu dünya üzerinde ondan iyisini bulamayacağınıda biliyorduk"

" Tamam çağırırım ama sakın bir imada bulunmayın o benim sevgilim değil " dedi ve masadan kalkıp hızla odasına çıktı"

... 

"Merhabalar, ben Bert " dedi çocuğun yüzünden ne kadar heyecanlı olduğu anlaşılıyordu.

"Hoşgeldin Bart" dedi Ron. Hermione bilerek yanlış söylediğini anlamıştı yavaşça kolunu onun sırtına götürdü ve sıktı Ron ciddiyetini bozmamak için oldukça zorlandı.

Ginny ölümcül bir bakış attı ve "Bert Ron Bart değil" dedi

Bert oldukça kibar bir şekilde "Sorun değil alıştım artık" dedi.

Herkesle tanışınca masaya oturdular . Herkes suskunlaşmıştı ara sıra Bert'e kaçamak bakışlar atıyorlardı.

Arthur sessizliği bozmak istercesine" Eee Bert ne iş yapıyorsun? " Dedi

Bert "Şu anda boşum ama Seherbazlık için hazırlanıyorum efendim" dedi

"Ah ne güzel bakanlık Ron'a teklif etti ama o reddetti" dedi Molly

"Öyle mi ?  Böyle bir fırsat neden reddedilir ki " diye sordu Bert

Ron kafasını yemeğinden kaldırdı konuşmak istemediği çok belliydi ama zorla konuşmaya başladı

"O teklif sadece bana gelmedi  Hermione baştan reddetmişti zaten ama Harry, Harry olmazsa olmazdı" dedi

Bert şaşkınca baktı " Anlamadım, her şeyi o yapmadı ya sen yaptıklarının karşılığını neden reddettin ki "

Ron yutkundu " O olmazsa olmaz. Ben onun arkasını kollarım oda benim arkamı kollar bu işi hep böyle yaptık " suyundan yudum aldı ve ekledi " Tabii Hermione'de ikimizin birden arkasını kollar yani kollardı "

Herkesin suratına bir tebessüm yerleşti

Bert  " Ama eminim ki o sizsiz bu işi yapardı " dedi

"Evet yapardı o bunun için doğmuş keşke şimdi burda otursaydı da ( Bert'in oturduğu yeri gösterdi) bize bugün ne yaptığını anlatsaydı " dedi Ron. Herkes keşke diye iç geçirdi Bert hariç.

George kadehini kaldırdı"Dostumuz Harry Potter 'a " . "Sağ kalan çocuğa " dedi.


Harry Potter -- Savaştan SonraHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin