Bölüm 2

297 10 0
                                    

Ginny saatlerdir muggle sokaklarında geziniyordu. Burada olmasının tek sebebi'de Harry'di . Onu sokaklarda göremeyeceğini biliyor olsada bir ümitle gezinmeye devam ediyordu . Londra sokaklarında gezinmeye devam ederken saatine baktı çoktan gece yarısını gecmişti saatin ne kadar hızlı geçtiğini düşündü '' eve gitmeliyim diye '' söylendi . Ama bir sorun vardı Ginny daha 17 olmamıştı bu yüzden cisimlenme hakkında hiç bir fikri yoktu.

-------------------------------------------------------------------------------------------------

Hermione ve Ron saatlerdir Ginny'i arıyorlardı. Heyecanla '' Ah Sonunda '' dedi Ron. Ve Ginny'nin yanına koştu. Hermione'de onun peşinden koştu.

Ginny kendisine doğru koşan iki genci önce seçmekte zorlansa da abisi ve en yakın arkadaşı olduğunu anlamıştı oturduğu banktan ayağa kalktı ve kendisine doğru koşan abisine kollarını açtı .

Ron Sonunda Ginny'e ulaştı ve ona sıkıca sarıldı. '' Merlin aşkına Ginny nerelerdeydin'' dedi Ron.

''Dolaşmaya çıkmıştım'' dedi Ginny. 

''Muggle sokaklarında mı? Hem de saatlerce'' diye sordu Ron . Yüzünde Yarı şaşkın yarı kızgın bir ifade vardı.

''Kayboldum malum cisimlenme sınavını daha vermedim''

Ron tam yeni bir soru sormaya hazırlanıyordu ki Hermione araya girdi '' Tamam kızın üzerine gitme , sadece dolaşmaya çıkmış ''

'' Dışarıda ölüm yiyenler cirit atarken mi ? '' Diye kızgınlıkla sordu.

Ginny şaşırmış bir ifade ile '' Ölüm Yiyenler mi ? '' dedi.

Hermione '' Ron bunu biz bile yeni öğrendik uzatma artık '' dedi ve Ginny'nin yanına yaklaştı Ron'un duyamayacağı bir ses ile '' Konuşmamız lazım'' dedi.

Ginny ne olduğunu anlamadan kafa salladı ama '' O ne olacak ''der gibi abisini gösterdi.

''Ron , ben acıktım'' dedi Hermione

'' İşte benim sevgilim'' dedi Ron ardından ekledi '' Ama hiç muggle param yok maalesef'' dedi

Hermione cebinden bir kaç dolar çıkardı ve Ron'a uzattı '' Biz Ginny ile şurada bekliyoruz'' dedi ve parkı gösterdi.

Ron parayı aldı '' Hemen geliyorum '' dedi

''Acele etmee'' diye cevapladı ama çoktan Ginny'i parka sürüklemeye başlamıştı.

Ginny gülerek abisini taklit etti '' İşte benim sevgilim'' HA? bunu biliyordum ama duyması daha eğlenceli oldu '' dedi . Ardına ekledi ''Hep abimi hangi saf ister diye düşünürdüm ama sen bunun için fazla zekisin Herm ''

Hermione Ginny'nin karnına vurdu ve '' Konuşacağımız benim sevgilim değil senin ki '' diye çıkıştı 

Ginny'nin suratı hemen düştü Hermione bunu fark etmiş olacak ki '' Sadece şaka yapıyordum'' dedi

''Biliyorum , sadece onu merak ediyorum '' diye cevapladı Ginny

Park bomboştu bir banka oturdular hemen ardından Hermione konuşmaya başladı.

'' Bal Ginny , onu merak ettiğini biliyorum dışarı sadece dolaşmaya değil onu aramaya çıktığınıda biliyorum ama artık olmaz '' dedi

Ginny yere bakıyordu '' Ölüm yiyenler yüzünden değil mi ? '' diye sordu sakince.

Hermione kafasını salladı. '' Lütfen bir daha bunu yapma , Harry'nin mugglelar arasında kaldığını sana söylediğime pişman etme beni ''

Ginny  '' Benim başıma bir şey gelmesinden korkuyorsunuz anlıyorum ama bende aynı korkuyu onun için yaşıyorum '' dedi '' Ya başına bir şey gelirse '' diye ekledi

Hermione'de aslında bundan korkuyordu özellikle ölüm yiyenler dışarıda geziniyorsa mutlaka intikam almak isteyeceklerdi ama bu durumu bu korkuyu hissettirmesi gereken son kişi Ginnydi.

''Ah Ginny o Harry Potter''dedi 

''Yani ? '' dedi Ginny

'' Yanisi şu ki kaç kere beladan kurtuldu , kaç kere etrafındakileri kurtardı saymadım eğer bir sorun varsa ve bu sorunun bir kurtuluşu varsa Harry onu bulur . Sen merak etme '' dedi.

Ginny kafasını kaldırdı gözleri dolmuştu '' Beladan kurtulmak konusunda ne kadar iyi olduğuna şüphemiz yok ama bela çekmek konusunda da ondan iyisi yok '' dedi ve tebessüm etti.

Bölüm sonu 

Yorum atmayı ve oylamayı unutmazsanız sevinirim

Harry Potter -- Savaştan SonraHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin