Ben Gölge.
Dünya belirli gruplar halinde yaşıyor ve bu gruplardan herhangi birine dahil olmayan insanlar binevi dışarıda kalmış yavru sokak kedileri, bir gruba dahil olan insanlar ise o yavru kediyi ezip ezmeyeceğine karar veren zengin züppeler.
Adaletsiz bir dünyada yaşıyoruz. Tek olay hayatta kalıp kalmamaktan ibaret.
Her grubun belirli kuralları var.
Bizim grubumuz, GÖLGE.
Bizim herhangi bir kuralımız yok.Tek yapmamız gereken birbirimize güvenmek.
Çünkü grupta bulunan bu 7 kişinin bu 7 kişiden başka kimsesi yok biz birbirimizin ailesiyiz.
Herkesin grupta belirli görevleri var, bu görevler insanların yeteneklerine bağlı. Mesela ben, yakın dövüşte, ok atmakta, silah ve kılıç kullanmada ve buna benzer görevlerde yer alıyorum.
Doğduğumdan beri abim ile ormanda yaşıyoruz. Çünkü başka kalacak yerimiz yok. O yüzden hayatta kalabilmek amacıyla ormanda kalırken birsürü hayatta kalma tekniği öğrendik bunlara siz savaşma tekniğide diyebilirsiniz .
Neden grubumuzun adı gölge diye sorarsanızda size söyleyebileceğim tek şey, her grup farklı stratejileri uygulayarak ölüm/kalım meseleleri yaşıyor.
Gölge'nin görevi diğer gruplara gizlice sızıp grubu imha etmek yani binevi grupları arkalarından bıçaklıyoruz. ''Sizin işiniz çok kolaymış dövüşmeye ne gerek var içeri sız, patlat çok basit'' diyebilirsiniz, ama işimiz o kadar kolay değil. Bu işinde riskleri var ve o risklerden biri yakalanmak. Her zaman insanlar bizi gruplarındaki biri olarak algılamıyor arada sırada kimliklerimiz ortaya çıkıyor ve tam o sırada oradaki tek birkişi yani o an orada kim varsa o gruptaki bütün üyeleri o an öldürmek zorunda yada zamanı varsa destek çağırır. Aksi takdirde herkesin kimlikleri ortaya çıkar ve insanlar artık bizim grubumuzun uyguladığı stratejiye göre hareket eder.
Bana sorarsanız bütün gruplar arasındaki en fazla risk taşıyan grup Gölge.Diğer kendini beğenmiş grupların tek önemsediği savaş, savaş ve savaş. Bu yönden grubumu seviyorum. Çünkü bizim amacımız hayatta kalmak. Savaşmak veya şan, şöhret kazanmak gibi saçma bir amaç değil.
Bu grubu abim ve ben kurmuştuk daha sonra bizimle birlikte ormanda yaşayan diğer 5 kişide gruba katıldı.
Dediğim gibi bizim bizden başka kimsemiz yok.
'' Sarı yaklaşıyor hazırlanın''
Gibi bir ses duydum. Bu abimdi.
'' Ne, ama Deniz tüm Sarı üyelerini öldürmüştük'' dedi Yaren.
'' Demekki hayatta kalan bazı pezevenkler var''
'' Off hiç akıllanmıyor bunlarda ya'' diye bir ses çıktı aradan. Bu Aras'tı.
'' Ne yapacaksınız?'' diye sordum.
'' Büyük ihtimal öldüreceğiz, ben uzak görüş bölgesinde sniper ile bekliyorum eğer öldüreceksek haber verin sıkayım kafalarına'' diye cevap verdi Yaren.
Grubumuzun belirli üyeleri var.
Bu Yaren.
Yaren Dirican. Bu grupta en iyi anlaştığım kişi o. Uzak görüş, ve uzak savunma konularında profesör olmuş biri, o yüzden genellikle sniper'lık yapıyor.
Abim, Deniz.
Deniz Yılmaz. Abimde benim gibi bir sürü konuda derece yaptı ancak ben ondan daha iyiyim. Bu bir kesinde, sadece abimin yaptığı ama benim yapamadığım tek birşey var, o da balta kullanmak. Balta kullanmakta berbatım, ama abim resmen baltasını yanında taşıyor. Genellikle abim ile ben birlikte göreve çıkıyoruz çünkü yeteneklerimiz kesişiyor.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GÖLGE
ActionGölgeler miydi bizi arkamızdan bıçaklayan yoksa bizmiydik gölgeleri kabul ederek kendimizi arkamızdan bıçaklayan? Ya karanlık işlerin arkasında duran şahıs en düşünmediğimiz kişi ise? Yazarlar: Alrea, Afso