Flashback:
,,Domnule" George dă buzna în cabinetul meu,,Experimentul,a fost aprobat!"
Aprobat...cuvintele lui trec ca un fulger prin mintea mea,după atâta așteptare fusese aprobat.
,,Bine,George,poți pleca"
El pleca ,însă cuvintele lui rămăseseră în mintea mea cuprinzîndu-mă o ciudată euforie.Proiectul,care cuprindea transformarea planetei Marte într-o planetă locuibilă, prin apropierea ei de pămînt,la o distanță sigură,fusese propus cu aproape un secol în urmă fiind însă respins de toate guvernele din cauza consecințelor negative ce le putea avea.Eu fusesem desigur unul dintre susținătorii săi și probabil cel mai important.Nu-mi dau seama cum am ajuns om de știința ,căci unchiul meu este conte,și unul foarte bogat ,dacă pot spune așa ,dar întodeauna am simțit că știința mi se potrivește mai bine ,și deseori chiar mă întreb cum de mai exista conți in anul 13.499,dar se pare că sângele regal nu dispare...
M-am aplecat asupra proiectului,a cărui reușită avea să-mi asigure succesul pe plan mondial.O bombă speriolitică* urma să fie îndreptată spre Marte,care,în urma interacțiunii își va schimba traiectoria apropiindu-se de Soare,acum aflându-se la o distanță asemănătoare cu a Terrei.Urmau să fie plantați copaci și creat un mediu de viață artificial.Peste mai puțin de un an va putea fi populată de oameni,a căror număr depășește cu mult capacitatea Pămîntului.Avînd în vedere că ideea fusese ajustată de mine ,mi se părea genială. Operațiunea urmînd să fie începută în mai puțin de o săptămana .End Flashback:
,,Domnule!" George dă buzna în cabinetul meu ,,Experimentul...a eșuat " Gîfîe el lasîndumă înmărmurit.
,,Marte...va lovi pămîntul în mai puțin de un an"M-am uitat în ochii lui,apoi totul s-a făcut negru.
______
*-bombă superioară celei atomice,cu o forță de ~ 10.000 de ori mai mare
Ideea cărții îi aparține lui Bum_Bum_Girl-all right reserved,și sper să vă placă.
CITEȘTI
Sfîrşitul începutului
Science FictionFiecare lucru î-și are sfîrșitul. Dinozaurii au dispărut acum miliarde de ani, la fel și oamenii vor dispărea, peste mii. Dispariția poate fi încetinită sau grăbită ,însă nu poate fi amînată. (HR- #16 in SF)