,,Stimată domnişoară de Mancouver,
Aţi fost desemnată regina albinelor,
Preşedintele"
Faţa mea păli.Regina albinelor ,unica din stup care face urmaşi...<><><><><><><><><><><><><>
Francesca pov:
Dar nu pot! Am 13 ani ! Probabil voi muri !
-Din acest motiv vom aştepta.
Tocmai mi-am dat seama că vorbeam cu voce tare.Am întors capul pentru a vedea sursa vocii.
-Vei fi ţinută în siguranţă maximă timp de trei ani ,împreună cu trei băieţ ,care urmează să te protejeze...
-Trei?
-Da , pentru a fi sigura.Vei avea la dispoziţie un grup mare din care să-i alegi.În aceşti trei ani e posibil ca toţi oamenii să moară.Toţi în afară de voi care veţi fi transportaţi într-un loc sigur. Ve-ţi fi închişi într-o cabină care peste doi ani vă va duce pe Pămînt ,sau mai bine zis pe Marte-Pămînt.
-Marînt, am incercat sa glumesc.
-Da, a continuat el de parca nu at fi observat interventia mea, o planetă de cîteva ori mai mare decit Pamintul,formată în urma ciocnirii ,care după prognoza mea va deveni locuibilă peste 1 000 000 de ani pe cale naturală ,însă dacă o vom ajuta in Mai putin de 100 000 ve-ţi putea supravieţui acolo.Ve-ţi fi nişte noi ,,Adam şi Eva".Iată şi motivul pentru care vor fi 3 băieţi, nu putem întreţine mai mulţi dar aceştia te vor ajuta căci lumea în care ve-ţi ajunge va fi una salbatica.
Pārăsi camera iar eu am rămas copleşită de gîndurile şi vocile ce veneau în capul meu, ele fiind complet opuse.,,Fii mîndră " sau ,,Sinucidete,tu nu poţi salva omenirea!"__________
Yey ,cartea asta e #19 în SF!
CITEȘTI
Sfîrşitul începutului
Science FictionFiecare lucru î-și are sfîrșitul. Dinozaurii au dispărut acum miliarde de ani, la fel și oamenii vor dispărea, peste mii. Dispariția poate fi încetinită sau grăbită ,însă nu poate fi amînată. (HR- #16 in SF)