Skřítek Hudbín

56 2 0
                                    

Před předčítáním si, prosím, přečtěte úvodní informační část.

Jednoho dne ráno probudil skřítka Hudbína slaboučký déšť, který kapal na okno. Kap...Kap....Kap.... (pomalé ťukání prsty na zemi) 

Postupně ale začalo pršet o něco víc (zrychlíme pohyby prsty) a za chvíli už pršelo hrozně moc, jakoby z nebe padaly provazy vody (zrychlíme pohyby prsty na maximum)

Hudbín rychle vyskočil z postele (pohyb rukama do vzduchu jako když skáčou) a šel se pomalu, opatrně podívat k oknu, co se to venku děje (pomalé, tiché plácání rukou o stehna) Zastavil se (přestat pohybovat rukama) a pořádně se podíval z okna. (pozorujeme okolí s rukou nad očima) 

Doopravdy tam hodně pršelo (bubnování prsty o zem) a dokonce tam hodně foukal vítr (naklánění těla na stranu) foukal chvilku na jednu stranu, a pak se zase stočil na druhou stranu (nákloň těla na druhou stranu). A najednou prásk! (Tlesk) Uhodil hrom a hned za ním druhý a třetí (tlesk, tlesk) 

Skřítek Hudbín se bouřky bál, a tak na nic nečekal a utíkal rychle zpátky do postele (rychlé tleskání rukou o stehna)

Tam se honem rychle schoval pod peřinu a poslouchal, jak venku prší (prsty o zem) a slyšel to míň a míň (zeslabování ťukání), protože pomaličku znovu usnul. (lehneme si na zem a relaxujeme)

Pohádky trochu jinak aneb tentokrát jen pro dětiKde žijí příběhy. Začni objevovat