S Jaylou se známe už odmalička, naše mámy jsou nejlepší kamarádky a jsou skoro jako sestry.Už ve 3 třídě jsme si sepsali pravidla našeho přátelství,Jayla na nich trvá a nechci jí ublížit ale ty pravidla jsou pěkně na hovno.
Pravidla:
1. nikdy nikomu neříkej naše tajemství
2. jsme rádi za úspěch té druhé
3. půjdeme na stejnou školu
4. půjčujeme si věci (všechny věci)
5. Nikdy nic neměj ze sourozencem té druhé
6. odpouštět si všechno
7. nebýt na sebe zléJako abych řekla pravdu pravidlo číslo 5 je docela podpásovka protože Jayla má fakt hezký bráchy zato já mám sestru který je 10 a 17 léta holka by nechodila s desetiletou holkou
Pohled t/j
Zvoní mi budík v 5:00 a já ho vypnu jak každý den,po tom co jsem 10 minut ležela a koukala do stropu jsem se konečně zvedla a šla do koupelny si dát sprchu.Po sprše jsem si udělala hygienu a šla jsi převléct pyžamo,na sebe jsem hodila modré džíny a bílí crop top s černou mikinou ⬇️Když jsem se oblékla bylo už 6:10,byla jsem v klidu protože autobus jel až 6:50 a vždycky má zpoždění asi pět minut.Pak jsem koukala na tt a na ig.”T/j máš tady snídani„ zavolala na mě mamka z kuchyně ”jo už běžím„ odpověděla jsem jí a běžela po schodech dolů.Dojedla jsem snídani a běžela nahoru pro tašku,bylo 6:40 a já vyšla z domu na autobusák,byl od mého domu 9 minut daleko tak jsem ani nemusela pospíchat jako vždycky.Když autobus přijel nastoupila jsem a sedla si úplně dozadu, vytáhla jsem sluchátka z kapsy a pustila jsem si písničku “Wake up in the sky” pak jsem jenom koukala z okna.
___________________________________________Tohle byla trochu kratší část ale doufám že se vám i tak líbila, kdyžtak mi můžete váš názor napsat do com (za všechny názory budu ráda)
TT:_everyt.hing_
ČTEŠ
the rules are not broken
Fanfictakže jenom na začátek bych chtěla říct že tady v tom příběhu 15+ scény nenajdete ; ) ___________________________________________ t/j(tvoje jméno)-14 Javon-15 Jaden-15 Jayla-17 Daelo-11 ___________________________________________ omlouvám se za prav...