Pohled t/j
Když jsme dojeli Jaden hned vyběhl z auta a běžel do domu se převléct,pak jsem vystoupila i já,Jayla a Javon.Já s Jaylou jsme šli připravit trampolínu a Javon s Jadenem šli asi dělat jídlo idk. Přišly jsme na zahradu a začaly trampolínu uklízet a dávat tam deky ⬇️Pak jsme tam jenom donesly světýlka, notebook,jídlo a šli koulat na "v zajetí démonů".(nic lepšího mně nenapadlo xd)
Po chvíli k nám přišli Javon s Jaden.Jaden seděl vedle mě a Javon vedle Jayli "nechcete tam pustit něco jinýho„ řekl Javon a při tom koukal na Jaylu "co ty se snad bojíš„ řekla mu Jayla "ne to né ale tenhle horror už jsem viděl asi stokrát„ řekl a začal koukat na ig "je ještě někdo kdo se nechce koukat asi ne„ odpověděla mu.Když film ukončil tak jsme si povídali strašidelný hystorky,miluju horrory takže to byla docela sranda dokud nepřišel Daelo s kostýmem klauna,bafl na nás a mi se likli a začali se smát.Asi v 1:00 hodinu ráno jsme všichni usnuli.V 3:13 mě Jayla vzbudila "t/j půjdeš se mnou na záchod„řekla ospale "jo jasně pojď„ odvětila jsem jí a šli jsme do baráku, když jsme se vrátili Jaden tam spal jako miminko,byl hrozně cute ale přišlo mi divný si ho fotit když je tady Jayla a k tomu máme ty pravidla.Ráno jsem se vzbudila jako první a vyndala jsem si telefon z tašky která ležela vedle mě, otevřela jsem ig protože jsem tam měla docela dost zpráv ”kdo ti píše„ozvalo se mi za zády hned jsem poznala že to je Jaden ”kámoška ze školy„ odpověděla jsem mílím hlasem a usmála se na něj on mi úsměv oplatil pak jsme si jenom povídali o blbostech a jak včera byl super den atd.
___________________________________________Omlouvám se za kratší kapitolu ale zítra píšu testy z fyziky a němčiny ale i tak doufám že se vám kapitola líbila a mějte hezký den : )
ČTEŠ
the rules are not broken
Fanfictiontakže jenom na začátek bych chtěla říct že tady v tom příběhu 15+ scény nenajdete ; ) ___________________________________________ t/j(tvoje jméno)-14 Javon-15 Jaden-15 Jayla-17 Daelo-11 ___________________________________________ omlouvám se za prav...