Gina. Prietena ta cea mai buna. O mai tii minte? Tipa cred ca avea un al saselea simt. Mereu te suna, cand erai cu mine. Mai tii minte? Inca imi amintesc cum luai pozitia de drepti cand te suna... chiar si cand erai cu mine, in camerele de hotel unde ne consumam relatia.
"Renunta la ea", mai stii ca ti-am cerut asta? Rapsunsul tau il tin minte si acum. "Nu pot sa fac asa ceva, asa ca ai face bine sa nu imi mai ceri asta, nu renunt la prietenia cu ea pentru nimeni". Primul red flag. Ma rog,semnal de alarma,dar se poarta expresia de reg flag, suntem in 2022. Poate am imbatranit eu cu 30 de ani de cand sunt cu tine.. insa nici chiar asa.
Naivitatea mea si nevoia de a fii iubita, de a-mi vindeca sufletul, au ignorat toata povestea, acceptand ca ea, Gina de la Strehaia, era mai importanta. Am inghitit in sec si am acceptat, doar pentru a nu te pierde. Acceptam iesiriile tale in cluburi, baruri... timp in care stateam acasa. Tu ieseai cu prietenii. Nu imi permiteam nici luxul de a-ti da mesaje, sa nu te sufoc.... sa nu devin stresanta. In mintea mea idioata, de copil imatur de 25 de ani, calculam orele cand iti scriam, sa nu fie prea des, sa nu dau dovada de posesivitate. Doamne, de ce nu mi-ai dat o palma? De ce naiba acceptam asta? Ah, stai. Ma indragostisem ca o idioata de tine, credeam ca voi fi bine, credeam ca ma vei vindeca,ca ne vei vindeca, era si Andrei inclus in poveste.. credeam ca vom fi fericiti, dar nu am stiut ca iubirea pentru tine ma va ucide pe mine...
CITEȘTI
Scrisori catre sotul meu
RomanceAtunci cand tu nu m-ai ascultat, dragul meu sot, eu am scris... sa imi descarc suflet. Sper doar, ca atunci cand vei citi, vei asculta..