1

516 31 5
                                    

"Lütfen Chifuyu! Bunu senin yapman lazım~ Başkası asla senin gibi yapamaz!" "Siksen olmaz Takemichi! Saçmalama! Okulda benden başka insana mı kalmadı?" "Okuldan değil bizim sınıftan olması gerekiyor. Hem diğer sınıflardan da birer kişi seçilicek. Sonuçta bu bir yarışma hem... Ödülde var?" "Ne peki kaybolucak olan gurur ve ünüm mü?" "Off Chifuyu! Çok gıcıksın." "Beni boş işlerine alet etme Take. Zaten senin yüzünden geç kaldım. Baji-san beni kesmezse iyidir." "Kesmez kesmez~ Kıyamaz o sana." "Take!"
Chifuyu koşmaya başladığında arkadaşı yüzünden yüzü kızarmıştı. Takemichi, Chifuyunun Baji'ye olan hislerini ve zaafını bildiği için sürekli onunla bu konuda takılıyordu. Chifuyu en nihayetinde bajinin yanına gelebilmişti. Ellerini dizlerinin üstüne koyarak soluklanmaya çalışıyor ve yanaklarında sıcaklık gidene kadar kafasını kaldırmamayı planlıyordu. Takemichi ne zaman onunla dalga geçse yanakları kızarır ve sıcacık olurdu. Bazen diğerleri de bunu fark edecek diye genç oğlanın ödü kopuyordu. "Oi Chifuyu iyi misin?" "İyiyim iyiyim Baji-san sorun yok." "Tamam o zaman geç oturda başlayalım toplantıya." Genç oğlan siyah saçlı gençin karşısındaki yerini aldığında genç ona bir dosya uzattı. "Bunlar birliğe yeni katılan üyeler. Sanki en kalabalık birlik bizimki değilmiş gibi Mikey sürekli bize elaman veriyor. Bak bakalım neyin nesiler. Ben de o sırada diğerlerinin ne yaptığına bakacağım." "Tamamdır Baji - san." İki saatlik bir incelemenin sonunda ikisi de işlerini bitirebilmişti. "Dün yendiğimiz çeteden 7, geçen haftakinden 9, hiçbir çeteye mensup olmayıp katılan 10 kişi var. Görünüşe göre çete popülerliği git gide artıyor geçen toplantıda mensup olmadan gelenler sadece 5 kişiydi." "En azından tercih ettikleri çete biziz." "O da doğru. Pataklayacak adam sayısı azalıyor." Siyah saçlı genç ayaklanarak konuştu. "Hadi gidelim. Cezasını kesmemiz gereken üyeler var." "Yine ne yapmışlar?" "Bu seferkiler çok ciddi değil ama beşinci bölük silah taşırken görmüş bir kaç kişiyi. Onlarla bi görüşelim bakalım." "Dikkatli olsak iyi olur."
İki genç motorlarına binerek üyelerle buluşucakları yere gittiler. Baji daha önceden hepsine mesaj atarak toplanmalarını söylemişti. Tapınağa geldiklerinde herkes tam takım oradaydı. Nede olsa hepsi baji'yi bekletmemeleri gerektiğini biliyordu. Tüm üyeler önlerinde saygı ile eğildiklerinde Baji konuşmaya başladı. "Siz sikikler kendisine dahi güvenmeyen piçler misiniz lan! Silah taşımak ne?" "B-baji-san valla öyle bir şey yapmadık." "Lan sen bana yalancı mı diyorsun?" "H-hayır ben sadece..." karşılarındaki kişi cümlesini tamamlayamayan Chifuyu karnına tekme atarak yere yığılmasına sebep olmuştu. "Kendini ne sanıpta Baji-san'a karşı çıkmaya çalışıyorsun lan!" Baji, Chifuyu nın davranışına karşı yarım bir şekilde gülümsedikten sonra diğerlerine dönerek konuştu. "Eğer çıplak bir şekilde dövülmek istemiyorsanız dökülün." Herkes bir yerlerinden farklı farklı şeyleri çıkartmaya başladı. Kimisinin paçasından kelebek kiminin de belinden kurusıkı çıkıyordu. "Mermileriyle!"diye ekledi Chifuyu. Hâlâ daha bir ayağını adamın karnıma bastırırken. Yarım saat sonra üyelerle olan işleri bitmişti.
" Afferim Chifuyu. Bugün iyi iş çıkarttın. Mermi detayını unutmuştum teşekkürler " "Teşekküre ne gerek var Baji-san. Benim için bir zevk biliyorsunuz." "Bilmez olur muyum! Bir şeyler yemeye ne dersin?" "Acıkmadım desem yalan olur Baji-san."
İki genç siyah saçlının evine girdiklerinde direkt mutfağa yönelmişlerdi ki içeriden miyavlama sesi geldi. Chifuyu heyecanla sesin geldiği yöne gitti ve kediyi kucaklayarak geri döndü. "Hoş bulduk Peke!" Baji gülümseyerek işine geri gördüğünde Chifuyu hâlâ daha kediyle uğraşıyordu. "Yemeğini yemiş mi?" "Mama kabı doluydu büyük ihtimalle bizde yiyip seni görmeye geldi. Ama benden kaçamazsınn!" dedi hayvanı kollarının altından tutup döndürürken. "Hadi hadi hayvanı sal da az bana yardım et. Pekeyi görünce unuttun valla beni." dedi sahte bir kırgınlıklar. Chifuyu hemen Pekeyi bırakarak Baji'ye sarıldı. "Hiç olur mu öyle şey Baji-san!" Baji bir yandan kahkağa atıp bir yandan da Chifuyu'nun saçını karıştırdı.
İki genç en nihayetinde yemeklerini yedikten sona biraz daha vakit geçirdiler sonrasında ise Chifuyu evine dönmek için ayaklandı. Baji bu akşam onlarda kalabileceği söylese de Chifuyu yarın okulun olduğunu hatırlatıp eve gitmesinin daha iyi olacağını söyledi ve çıkmadan önce erken kalkması için Baji'yi son kez uyararak bir kaç kat aşağıdaki evine gitti.
Yatağına yattığında yorulduğunu fark etti. Gerçekten güzel bir geçirmişti. Tabi Takemichi'nin ısrarlarına saymazsa. Başka koşullarda belki bu teklifi bu kadar takmazdı ne de olsa cinsiyetçi her türlü şeyi saçma bulurdu fakat okul ortamında böyle bir şeyi asla yapmazdı. İlk geldiği günden beri bir itibarı vardı ve bunu tek günde mahvederse bir daha kazanması oldukça zor olurdu. Uykuya dalmadan önce 'Nede olsa  yapamayacağımı söyledim herhalde zorla yaptıracak değiller ya' diye düşünerek uykuya daldı.

-------------------

Arkadaşlar bence aşırı soft bir bölüm oldu. Nasıl yazdım hiç bir fikrim yok. Hikayelerimi okuyanlar zatem bilir paso vahşet ilerlerim. O yüzden şuan yazıp yazamadığım ilgili bir fikrim yok kusurum olduysa affola. Bu arada çok uzan bi hikaye olmayacak şimdiden söyleyeyim.
Umarim beğenmişsinizdir. 🐣

Alın bölüm fotosu ehe

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Alın bölüm fotosu ehe

Aşk LazımHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin