Ona sevdiğimi söyledikten sonra normal bir gün geçirdim. O gün eve döndüğümde yine uyuyamadım. Ama bu sefer heyecandan uyuyamadım. Sabaha kadar hayaller kurdum kendimce...
Sabah oldu yine okula gittim. Bu gün erken gelmemişti. okula Biraz bekledim hala yoktu. Biraz daha bekledim sınıftaki birkaç öğrenci gelmişti. Gelmeye de devam ediyorlardı. Ama o hala yoktu. Dersin başlamasına 5 dakika kalasıya içeri girdi. Hiç sesini çıkarmadan gelip yanıma oturdu. Sesimi çıkarmadım 3 ders boyunca böyleydi hiç sesini çıkarmadı. 4. Ders biraz konuşmaya başladı. Ne olduğunu sorduğumda bişey olmadığını söylese de yine biraz üzgündü bugün son ders sınıf hocasına idi. Başkan ve başkan yardımcısı seçilecekti. herkes heyecanla son dersi bekliyordu. 5. Derse girecektik. Ders matematikti. ece biraz biraz gülüp konuşmaya başlasa da yine kafasını kurcalayan birşey olduğu belli oluyordu.
Son ders gelmişti. Ders sınıf öğretmenine idi. Ögretmen geldi. Sınıf Başkanlığı için aday olanlar tahtaya çıktı. Bende çıktım. Sınıf başkanı ben seçildim. Zil çalmıştı başkan yardımcısını sonra seçeriz dedi. Ece öğretmenin yanına yaklaşarak bişey sormak istediğini söyleyecekti ögretmen;
Sınıf başkan yardımcısı da sen ol dedi.
Ece ;
Nasıl yani?
Ece öğretmene başka birşey söylemek istiyordu. Ama hocanın bu sözlerine de çok sevinmişti...
Yarın okula geldiğimiz de ben başkan o ise yardımcı olarak gelecektik...
Ertesi gün okula geldiğimde saat biraz geçti. Herkes gelmişti. Ece de oradaydı. Bu gün başkanlığımın ilk günüydü. Onunla beraber...
"Sevgi çok büyük bir nimettir doğru kişiye verdiğin sürece..."
Tahtaya sınıfı susturmak için çıktık sınıfta konuşanları yazarken o söylüyor ben yazıyordum. Sonra tahtaya "seni seviyorum" yazdım. Arkası dönüktü. Bana döndüğünde gülümsedi. ama tahtada yazanlardan utanarak hemen silmek istedi. Ama mutlu olmuştu. Sonra elimden kalemi alarak yazmaya başladı. " bende seni seviyorum gece"diye yazdı. Anladım ki her şey karşılıklı. Tıpkı benim gibi onun bana olan sevgisi de...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yıkık Bir Hayat
Short StoryAdım zehra şahin insanlar sevgiyi belli bir yaştan sonra birine karşı duyulan aşk olarak algılasada sevgi insan kalbinde doğru kişiye duyulan hislerdir. Bu hikayede 5. Sınıfta başlayan bir aşktan bahsedilecek. Çünkü küçüklükteki güzel anılar haya...