korkutan olay

12 1 1
                                    

Dün olanlardan sonra artık emindim ece beni gerçekten seviyordu. Bugün beden eğitimi dersi vardı. Elbiselerimi hazırlayıp okula gittim. Bugün geç kalmıştım.sınıfa girdiğimde Derse 5 dakika vardı. Herkes gelmişti. Birazdan Hoca sınıfa girdi ders matematikti. Matematiği sevmesem de Ece'ye bakarken nasıl geçtigini anlamadım. Sonraki ders beden eğitimiydi. Matematik bittikten sonra beden dersi için hazırlandık. Sonra bahçeye indik. Hoca geç kalmıştı ece banka oturmuştu. Yanında kimse yoktu. Bende yanına gidip oturdum yüzü asıktı sonra bana doğru dönüp gülümsedi.
Niye oyun oynamıyorsun ?
Sen neden burda oturuyorsun?
Ben oyun oynamayı sevmem.
Sonra çantasından iki tane şeker çıkardı.
İster misin?
Olur dedim.
Sonra hoca geldi. İlk beden dersimiz olduğu için hocayla tanıştık. Sonra egzersiz yaptık. Zil çalmak üzereydi. Biz hakan ile sınıfa çıktık. Dışarıda yağmur yağmaya başlamıştı. Bütün öğrenciler içeriye koşturuyordu. ece daha sınıfa gelmemişti. Bir arkadaşı ona bakmaya gitti.
Ece diye bir bağırma sesi duydum. koridordan Hemen koştum ece düşmüştü ve yerde hareketsiz duruyordu. Ben ne yapacağımı bilemedim. Çok korkuyordum. Ona bişey olacak diye sonra bende bağırdım ece iyi misin diyerek.
Sonra gözlerini yavaşça açtı kafası şişmişti. Kızlar ellerini yıkamaya götürdüler bende sınıfa geçtim ama gerçekten çok korkmuştum. Sonra sınıfa döndüler herkes başına toplanmıştı.ne oldu diye.
Ece benim korktuğumu görünce bana dönerek
Korkma ben iyiyim dedi.
Biraz olsun rahatlamıştım ama onu öyle görünce çok kötü hissettim. Sonraki ders yanında oturdum. Nasıl olduğunu sordum. İyiyim dedi.
"Keşke herşey iyiyim deyince iyi olsaydı."
Eceyi alması için annesini aradı sınıf öğretmeni
Sonra annesi okula gelip Ece'yi aldı.
Sonraki dersler de aklım hep Ece de kaldı zamanın nasıl geçtiğini anlamadım. Son zil çaldı eve gittim hatırlıyorum sadece...

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: May 01, 2022 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Yıkık Bir HayatHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin