1

252 19 0
                                    

Lábaim fájdalmasan érték a talajt. Már egy jó ideje futottam a falusiaktól. Hallottam ahogy vasvillák összecsapnak, hallottam a mérges embereket ahogy a nevemet kiáltják, láttam az aranyan tűzlő fáklyák fényét a fákon.

Arcomon égettek a könycseppek melyek patakokként zúdultak le.

Miért oh istenem miért árultak el testvéreim? Talán azért mert csak féltestvérük vagyok? Nem érdemlem meg a családi szeretettet? Szüleink összeházasodtak mikor mi még csak kis lurkók voltunk. Talán ennyire nem kedveltek azóta?

Éreztem ahogy egyre nehezebb a futás de nem állhattam meg. Ha megteszem elkapnak és felgyújtanak.

Ez is olyan volt minden másik nap. Kivéve hogy testvéreim kikürtülték hogy boszorkányságot művelek. Legalábbis azt gondolták a fura színű üvegek és hatalmas üst miatt.

'Miért tettétek ezt velem?! Nem vagyok a testvéretek? Ennyire utáétok?' Kéredztem tőlük könnyekkel a szememben.

'Ungar te soha nem voltál a testvérünk és amit teszel az nem helyes. Engedd hogy segítsünk. Mind a hárman tudjuk kik az okosabb itt nem igaz?' Kaptam a választ Némettől.

Éreztem ahogy a gombóc nőttön-nőt a torkomban. Nem tudtam elhinni hogy ezt tették velem. Lehetett hallani a mérges embereket a kapun kívül. Döngölték az ajtót ordítottak be akarat törni.

Nem bírtam ott maradni fellrohantam szobámba. Tudtam hogy valami ilyesmit tettek volna elvégre engem hibáztatnak a szüleink és két testvérük halálára. Elvettem a táskámat és köpenyemet ágyamról amit erre az esetre készítettem elő. Kinyitottam az ablakot és kiugrottam majd nekiindultam az erdőnek miközben próbáltam minnél kevesebb zajt hallattatni.

És most itt vagyok rohanok a semmibe a királyság elől amiben felnevelkedtem.

Azt hittem vége van már amikor egyszercsak csend kerekedett. Megálltam. Tudtam hogy hülyeség az egész de nekem már úgy is mindegy. Ott állt az egész királyság tőlem 30 méterre. Eleinte nem.értettem miért nem követnek aztán körbenéztem és minden leesett.

Befutottam a tiltott erdőbe ahova még a legbátrabb lovagok sem merészkedtek be. Ez az erdő tele van szörnyekkel. Vérszomjas és veszélyes szörnyekkel.

Visszanéztem a dühödt emberekhez akik mérgesen markolták fegyvereiket.

Mivel arra nem indulhattam megfordultam és elindultam az erdő felé.

Vámpír szerelem - countryhuman (HUN)Nơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ