AF 10

4 0 0
                                    

"Yaa saya?? Kenapa yaa..ada yang saya boleh bantu?" Tanya aku senafas

"Ajushi ni siapa?", Mula da menyampuk budak ni

"Hahaha saya akan terangkan.." gelak salah seorang dari mereka

"Kami dari bighits...." belum habis Lelaki tersebut berkata- kata telah pun dipintas

"APAAAAAA" jerit A

"Ishh bagi dorang terangkan dulu boleh tak..suka sangat macam nii", Marah aku

"Hihi maaff"

"Tidak mengapa. Kami ke sini kerana kamu berdua"

"Kami??"

"Kamu berdua dijemput untuk menghadiri konsert yang diadakan sekarang oleh bts sebagai Vvip mereka"

"jinjjaaa!!!!. Unniiieeee!!!!!"

"Sa...sayaa tak bermimpi kan sekarang nii??? Bukan mimpi kannn???" Aku terkedu seakan tidak percaya apa yang didengari.

"Tidakk gadis muda..kamu tidak bermimpii. Marii mereka menunggu kamu berdua tiba" kata lelaki berbaju seragam hitam menyakin kan aku bahwa ini bukan la mimpi tapi nyata.

Tidak mungkin!!. Ya,ini adalah konsert pertama bts yang aku akan hadiri. Aku sangat terkejut dan teruja . Terima kasih untuk 2 hari yang istimewa bagi kami.

"Mari jangan buang masa. Bangtan takkan mulakan konsert selagi kamu berdua tiada" sampuk lelaki tersebut.

"Baiklahh" kataku

"Saya takutlaa"

"Jangan takut kami ada.. Fighting!!!"

"FIGHTINGGG!!!" Kami bersorak bersama dan bersiap untuk mengikut mereka ke lokasi.

Bangtan~

30 minit kemudian

Jungkook berjalan kehulur dan kehilir tidak tenteram. Membuatkan hyungnya mengelengkan kepala.

"Hyung bila dorang nak sampaii..lamanyaa"

"Sabarla kook. Nanti sampaila tu" kata jin

"Tengokk tuu hyungg...mereka dah sampaii ..tengok tengokk" jimin mengalihkan perhatian si maknae.

"Tiba masa untuk kita mulakan" kata suga

Namjoon aka Rm memulakan kata²

"HELLO LADIES AND GENTLEMAN. I namjoon or known as rm would like to thank those who came to the concert today. I'm sure some of you must have step foot for the first time. congratulations on your success. and before the concert started we bangtan would like to tell here . We invite a very special person for us. There they are" lampu pentas dihalakan kepada mereka berdua.

(S1)Army Fancafe-Drama BangtanWhere stories live. Discover now