"Oh yes..in this cafe had part member of bts. 7place and i guess u are the one of them", sampuk aku secara tiba²
Jungkook hanya memerhati aku ..macam mana aku tahu dia jungkook?? Well aku fans dia sksksksk.. seakan tidak percaya apa yang dilihatnya membuatkan aku tergelak kecil melihat reaksi mereka.
Namjoon pun bersuara
"Em y/n maybe later we talk again. I and the rest must leave now cause had another practise for concert tomorrow..i hope so u can join it"Aku hanya tersenyum.
"Ohh..thankyou for coming here"Mereka pun mengangguk dan membalas senyuman aku.
"Yahh lets go..jin hyung and you to jungkook" namjoon berkata menggunakan korean mengajak mereka balik.
"Okok" sahut jungkook.
Jin menghampiri aku dan berkata
"Thankyou so much for making my part in this cafe and this for you" *flying kiss kearah aku*"Hahha you so funny..thankyou again for visiting.."
"Annyeong!!"
Mereka pun menghilang dibalik daun pintu. Aku memandang aisy yang termenung di sudut cafe.
*A pov*
Omoo!! Bts datang sini?? Kejap! Mana taehyung? Kenapa dia tak ikut mereka sekali? Jangan cakapp taehyung ada dalam cafe ni lagi.
Unnie datang dihadapan aku.
"Yahh kenapa terkejut""Unnie..jangan cakap yang taehyung tak ikut dorang sekali"
"Ahh biar betull. Mana pula dia pergi ni". Unnie mengeleng kepala.
Kami berdua terdengar bunyi jeritan dari salah satu bilik.
"WAHH DAEBAKKK!!!"
"Unnie!!!"
"Yeaaa" sahut unnie
"Bilikk tuu!!!"