Sıcacık bir güneş ve upuzun açık kumral saçlarımı savuruyor hafif bir rüzgar ama böyle bir güne değerdi çğnkü bugün yaz tatilinin ilk günü ve ben bugünümü arkadalarımla sahilde geçirmeyi planlıyorum. Sahile nerdeyse gelmiştim uzaktan büzüm tayfa Funda,Aslı,Mustafa,Ali,Görkem ve Aleynayı bana doğru gelir bir şekilde görüyordum adımlarımı hızlandırdım ve onların yanına doğru yöneldim hepsine teker teker sarıldım sonra görkem en sevmediğim kelimeyi kullandı "Sürtük kız gene çok coolsun kanka"dedi ve bende ona pis pis baktım oda sırıtıyordu görkem biraz gariptir kumral saçlı mavi gözlü ve hafif kaslı bir çocuk. Sahile vardığımızda şortumu çıkartıp denize doğru koştum koşmaz olaydım tiril tiril titredim ve girdiğimde sesli bir biçimde " hassiktir " diye bağırınca Aadşı bana dönüp güldü ve yanıma gelip bana su attı ve bende ona su attım oda dondu haliyle "Noldu aslıcığım çokmu üşüdün birde ordan gülüyordun " deyip pis pis sırıttım oda bana öldürecekmiş gibi bakıyordu mırıldanarak bana "Göt" dedi bu sefer kahkaha attım.Aslı harika bir kızdır bazen içimden bu kızın kopyası yokmuğ diye konuşuyom kendimle kızın harika yeşil gözleri harika kumral saçları seksi bir vücudu vardı her gören erkek salyalarını akıtıyordu. Denizden çıkar çıkmaz havluma sarındım ve ısınmaya çalıştım ve yavaş yavaş ısınırken plaj çantamdan süper korumalı güneş kremimi çıkartıp bacaklarım kollarım omzum ve yüzüme sürdüm sırtıma uzanamadığım için Fundadan sırtıma güneş kremi sürmesini istedim oda hemen yanıma oturup sırtımı kremledi saol dercesine sırıttım.Funda anlatılmaz yaşanır o benim 9 senem ömrümün yarısı oda çok taştır çok güzel ela gözleri kestane renginde saçları vardı fiziği wowow haram kız bildiğin daş kişiliğide harikadır bu yüzden onu çok seviyorum.Güneş beni ısıtırken ufaktan bacaklarımın yandığını hissedebiliyorsum gözlerimi araladığımda sadece Aleyna,Funda ve Aslı vardı yattığım yerden doğruldum ve "Diğerleri nerde??"diye sordum Aleyna " Dondurma almaya gittiler"dedi.Aleynada çok güzel ve tatlı bir kızdır güzel koyu kahve rengi saçlı ve koyu harika yeşil gözleri var onında harika bir kişiliği var onuda çok severim. Mustafa,Ali ve Görkem bana seslendiler"Günaydın uyuyan güzel" dedi üçüde gülerek ben güldüm tabi haliyle dondurmayı elime verdikleri an "Teşekkürler" dedim ve dondurmayı yalamaya başladım hem dondurmayı yerken güneşin batışını keyifle izliyordum harika bir manzara vardı hemen kızları yanima çağırıp selfie çekinelim dedim ve hepsi geldi arkama dizildiler selfiemizide çekindikten sonra artık eve gitme vakti gelmişti.Çünkü saat sekizdi dondurmalarımızı yedikten donra eşyalarımızı topladık ve evin yolunu tuttuk.Kapının önüne geldiğimde "İyi geceler millet " dedim ve evin kapısını anahtarla açarak yavaş bir şekilde kapattım allahtan annemler uyuyordu bende yukarı çıkıp saçımı yıkadıktan sonra kendimi ölü gibi hissetim bu yüzden hemen uyumak istiyordum üstümü değiştirip benekli pijamamı gitdikten sonra saçımı topuz yapıp uykuya daldım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YAZ AŞKIM
Fiksi RemajaÖykü adında bir kız ve en iyi dostları ve aşık olduğu tek erkekle yaz eğlencesi konulu bir hikaye