Aparent Taramul Excremental avea primar pe Căcățoiu Diareescu. Căcățoiu le facuse un sistem bazat de metro in Piața Căcată.
Metrourile erau cacati ambalati care curgeau prin tevi si duceau in diferite zone din Cacatovers.
Căcăcel ii zice lui Lenghel:
"-Haideti sa mergem cu metroul."
Cei trei biboli urmeaza exrementul in metrou si se duc prin tevi.
"-Hopa am luat metroul gresit, am ajuns in canalizare "
"-Ni amu pfui ce pute simt prin masca de gaze" zise Lenghel
Ajunsi acolo, sunt dati afara din metrou.
"-Aici se afla tot cacatu si pisatu din multivers. "
"-No si Dumnezeu se caca si cacatu tot aici vine?"
"-Da."
"-Aveti grija, canalizarea are ape involburate pline de tentacule ale mortii dominale si la capat e Omul-Porc care terorizeaza canalizarea." a zis cacatu
"-Ni amu hai sa batem omu porc" zise Ciclop
"-Haida amu" zise Corporatist
"-Ni hehe parjolim porcu"
"-Sper sa aveti succes"
Cei trei biboli isi fac o pluta din resturi de sticle de cola si o dau la vale prin canalizare.
Din ape ies tentaculele si ii ataca, dar Lenghel le taie pe toate. Lenghel Corporatist se uita la hentaiuri dubioase si stia el cum sa le manuiasca.
Dupa ce am trecut de tentacule au dag de elice ale mortii. Dupa elice au ajuns in ceva gaura.
"-Ni ma ce e borta asta?" Zise Lenghel ciclop
Cei trei isi deschid lanternele, Lenghel avea ceva fleshlight flashlight. Acolo vad ceva bare ca la puscarie.
"-Ni ma ce-i ma asta."
Lenghel oradeanu deschide usa aia din bare ca la puscarie si Omu-Porc e eliberat si sare pe el.
"-GUIȚ GUUUIȚȚȚ"
"-NI MA DATI-L JOS MA DATI-L MA JOS NI MA MA ZABALESTE NI NU AU PFUI NI BIBOLU"
Lenghel ciclop ia si bate pe Omu-Porc care arata a ceva om maroniu in curu gol si cu cap de porc mistret.
Lenghel corporatist ucide porcu cu ceva cabluri ce il electrocuteaza si dupa il ard.
Bibolii se pun sa nanance Omu-Porc.
"-Ni ma da-i buna cefuța asta di porc, ni uău"
"-Bibole, vezi ca noi mancam carne de om-porc, adica si de om si de porc." zise Ciclop
"-Ni amu vezi ca carnea de om cand e arsa are gust si miroase ca porcu"
"-Pfuuuuuuuuuuuui, blrughbleah" face Lenghel borand ce mancase.
Lenghel ciclop, fiind ciclop, manca oameni, iar Lenghel corporatist era mai canibal.
Lenghely oradeanu face:
"-Pfui...carnita de om..stai ase..ca am mai balotat baieti de la glovo"
Lenghel se reapuca de canibalism si baloteaza din Omu-Porc
YOU ARE READING
Șaormar multiversul
FantasyDupă ce Geambașu a activat portalul, Lenghel a fost supt intr-o gaura neagra de unde s-a deschis Multiversul Ionuto-Lenghelian. Haosul a aparut in Univers in anul 2024. Unde e Ionut? Mai baloteaza? Oare va mai reveni? Furia Intelectualului din Cluj...