7.Fiindcă au semănatvânt, vor secera furtună. Nu le va creşte un spic de grâu; ce va răsări, nu va da făină şi, dacă ar da, ar mânca-o străinii.
Osia 8:7Lenghel oradean primeste o viziune de la unul din lenghelii care mai supravietuiau ca daca baloteaza saorma divina poate activa spiritul Suprem Lenghelian.
Lenghel cu toate puterile se screme sa mediteze cu saorma divina.
Intre timp, Geambasu este luat la bataie de catre Ciclop.
Lenghel Intelept se sinucide si ii da toata energia saormara lui Lenghel oradean ca sa invoce Spiritul Divin ca sa il bata pe Geambasu care era incarcat de puteri reddit 4chan
"-Ni ma nu si Intelept"
"-LENGHEL VEZI CA ITI DAM TOTI PUTEREA NOASTRA SAORMARA SA INVOCI SPIRITUL" zise Ciclop
"-Bibole da mori daca faci asta, nu ma, vai shamar" zise oradean
"-O sa fie bine ma bibole" spuse Ciclop cum isi lua pumni in cap si ii sareau dintii din gura.
Lenghel incepe sa baloteze.
Geambasu ii taie capul lui Lenghel Ciclop. Armata lengheliana era moarta.
Din spate insa se aud nave si masini interdimensionale cum se deschid. Din ele ies:
Silviu Faiar, Baietii Stravezii, George Simion, Basescu si alti Lengheli.Lenghelii maelfici si cu Papahagi sar la bataie. Adi Vlog il arunca in void pe Neamtu, iar backpackyourlife e atacat de Lenghel Canibal. Canibal incepe sa muste din backpackyourlife ca dintr-o saorma.
Adi Vlog ii taie capul lui canibal si arata ca acum are o relatie de prietenie mai buna cu backpack.
Papahagi primeste un didlo electric in cur de la Silviu Faiar care era aliat acum cu nepotul lui Lenghel. Palahagi explodeaza.
Baietii stravezii cu Till si baietii lui se folosesc de tancurile lui xSlayder si oe energie de mici si gratar distrug trupele lui Geambasu.
Geambasu isi ia bataie de la toti insa se ridica nervos si distruge toate tancurile cu energia lui malefica.
"-Ni ma biboli eu am in mine energia fiecauri lucru blestemat din multivers"zise Geambasu
Geambasii arunca pe toti in aer.
Intre timp se aude din departare:
Ohmmmm
Pulăciunea.....
Cu două mâini...
și...
Două guri...
YOU ARE READING
Șaormar multiversul
FantasiaDupă ce Geambașu a activat portalul, Lenghel a fost supt intr-o gaura neagra de unde s-a deschis Multiversul Ionuto-Lenghelian. Haosul a aparut in Univers in anul 2024. Unde e Ionut? Mai baloteaza? Oare va mai reveni? Furia Intelectualului din Cluj...