Cei Trei Lengheli

2 1 0
                                    

Ei erau Lenghel Satanist, Lenghel scatofil si Lenghel Politist.

"-Uău, ni amu sa ii batem" zice Satanist

Lenghelii sunt batuti bine. Lenghel oradeam isi scoate pula si isi da xu sperma pe maini si i le baga in gura lu satanist. Cacacel se arunca pe Politist, iar Politist se ridica nervos si il scoate de pe el.

"-Ni amu am uniforma cu urme zoioase de cacat vai shamar"

Lenghel scatofil il ocheste pe Cacacel si i se scoala pula si ejaculeaza puternic.

"-Uău nu un cacacel"

Cacacel se sperie insa e apucat de mana mare a bibolului scatofil. Lenghel isi deschide gura cu masele cariate de 20 de ani si ca intr-o scena din Attack on Titan, musca din cacat.

"-NUUUUUUUU CAAAACACEEEEEEEEEEEEL" face Lenghel oradean

Scatofil baloteaza cu pofta imensa din cacat si il inghite. Insa o bucatica de de cacat cade pe jos iar Cacacel se regenereaza. Lenghel il ia la pumni pe scatofil si il arunca in iad unde moare infipt in sulite.

Satanist moare dupa ce Ciclop ii arata o cruce, iar Politist ii pune genunchiu pe gatu lui Oradean.

"-BIBOLE HOP ESTI ARESTAT" zise politist cat ii pune catusele.

Lenghel corporatist il impusca in cap pe Politist.

"-Pfui ma Lengheli malefici, ce-i asta ma bibole?" Zise oradean

"-Lengheversu e mare" zise corporatist

"-Ni baietaz uitatz sus." Zise ciclop

Șaormar multiversulWhere stories live. Discover now